کد خبر: 852093
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۹
بيست و هفت نفر از دانشجويان دانشگاه سمنان در بيست و دومين دوره المپياد علمي دانشجويي كشور كه به ميزباني دانشگاه فردوسي مشهد برگزار شد شركت كردند.
دکتر هنربخش رئیس دانشگاه سمنان با اعلام این خبر اظهار کرد: در اين المپياد دانشجويان دانشگاه سمنان در قالب قطب سه به مركزيت دانشگاه فردوسي مشهد با دانشجویانی از دانشگاه‌های جهار استان خراسان رضوي، خراسان شمالي، خراسان جنوبي و استان سمنان با هم به رقابت پرداختند.
وی گفت: در اين المپياد 400 شركت كننده از قطب سه در 19 رشته و 79 آزمون مربوط به اين رشته ها در دو نوبت صبح و عصر به رقابت پرداختند.
وی با بیان اینکه از هر رشته حداكثر پنج نفر به مرحله كشوري راه مي‌يابند افزود: آزمون مرحله كشوري این رقابت‌ها نیز در تيرماه 96 در تهران برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه 15   نفر اول هر رشته مستقيما به دوره كارشناسي ارشد راه مي‌يابند ادامه داد: دانشجويان سال سوم و چهارم مي‌توانند از هر دو طريق متمركز و غير متمركز در المپياد شركت کنند.
رئیس دانشگاه سمنان با بیان اینکه نفرات اول تا سوم امتيازات بسيار بيشتري داشته و از مزاياي بنياد نخبگان بهره‌مند می‌شوند اضافه کرد: ضمنا نفرات اول تا پنجم سه رشته شيمي، آمار و رياضي به المپياد بين المللي راه می‌یابند.
وی ياد آوری کرد: دفتر استعدادهاي درخشان دانشگاه سمنان قبل از اعزام دانشجويان به اين المپياد نشستي را با حضور معاون آموزشي و تحصيلات تكميلي دانشگاه سمنان و دانشجويان ممتاز اعزامي به مرحله اول بيست و دومين دوره المپياد علمي-دانشجويي كشوري برگزار کرد.
وی از برنامه‌ريزي دانشگاه برای افزايش ارائه خدمات به دانشجويان ممتاز در سال تحصيلي آتي خبر داد و گفت:
در نشستی كه با حضور دانشجویان اعزامی برگزار شد، انتقادات و پيشنهاداتي دانشجويان مورد بررسی قرار گرفت.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر