کد خبر: 852069
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۱
بزرگ‌ترين تجمع انتخاباتي تاريخ انقلاب در مصلاي تهران برگزار شد
قاليباف: ملت وحدت ما را تكميل كنند / در اين روزهاي سرنوشت‌ساز به اين نتيجه رسيديم براي پايان دادن به دولت ۴درصدي‌ها با دوست ۴۰ ساله و برادر عزيزم ائتلاف كنيم. امروز روز بزرگي براي جبهه انقلاب است، زيرا ما وحدت كلامي را به وحدت عملي تبديل كرديم.
شمارش معكوس براي حضور پرشور و خلق حماسه‌اي ديگر در انتخابات دوازدهم رياست جمهوري با نزديك شدن به 29 ارديبهشت آغاز شده است. اين نشانه‌ها را مي‌توان در اقبال عمومي مردم به نامزدهاي رياست جمهوري در سفرهاي تبليغاتي آنها مشاهده كرد.
 
شايد بتوان استقبال پرشور مردم اصفهان را از سيد ابراهيم رئيسي در روز دوشنبه نقطه عطفي در اين ديدارها تلقي كرد. استقبال بي‌نظير مردم اصفهان از سيد ابراهيم رئيسي در حالي رقم خورد كه محمدباقر قاليباف در بيانيه‌اي رسمي ضمن اعلام انصراف از ادامه رقابت‌ها از مردم و هواداران خود خواست از وي حمايت كنند؛ مسئله‌اي كه با واكنش گسترده فعالان سياسي و رسانه‌اي مواجه شد و تصميم رزمنده جهادي دفاع مقدس را نوعي جهاد سياسي و دعوت به اتحاد و همدلي بيشتر در جبهه انقلاب ارزيابي كردند. در سوي ديگر رقابت‌ها با كناره‌گيري اسحاق جهانگيري از گردونه رقابت‌ها اكنون كانون توجهات به سوي روحاني و رئيسي جلب شده است. در روزي كه روحاني براي تبليغات انتخاباتي خود به زنجان و سپس اهواز رفته بود، حجت‌الاسلام رئيسي نيز پس از ديدار با مردم بوشهر و كرج در مصلاي بزرگ تهران در جمع حاميان چندصدهزار نفري خود حاضر شد، تا از ركورد جمعيت مردم اصفهان در ميدان نقش جهان بار ديگر عبور و آن را به نام خود ثبت نمايد. يكي از ويژگي‌هاي همايش ديروز مصلاي تهران، حضور محمدباقر قاليباف در كنار ابراهيم رئيسي (اين دو يار ديرين 40 ساله) بود. در اين اجتماع باشكوه رئيسي و قاليباف دست در دست هم به ابراز احساسات هواداران خود پاسخ دادند و سپس طي سخناني به طرح ديدگاه‌هاي خود پرداختند.
 
تقدير از زمان‌شناسي دكتر قاليباف
حجت‌الاسلام سيدابراهيم رئيسي، ضمن تقدير از حضور حماسي و باشكوه مردم تهران گفت: از آقاي دكتر محمدباقر قاليباف برادر ايثارگر تشكر مي‌كنم كه در اين اقدام زمان‌شناسانه مطابق با نياز كشور تصميم گرفتند جريان دغدغه‌مند به انقلاب، جبهه منسجم از نيروهاي وفادار به خط امام تشكيل شود. اين كانديداي انتخابات رياست‌جمهوري با بيان اينكه مشكلات كشور را مي‌شناسم و راه‌هاي برون‌رفت از مشكلات را مي‌دانم، گفت: ما اعلام كرديم بايد به لحاظ كمي و عددي حداقل يك ميليون شغل ايجاد شود. اعلام كرديم كه امكان ايجاد اشتغال براي حداقل يك ميليون وجود دارد، اما آقايان تشكيك كردند كه ما منابع را گفتيم؛ ما اقتصاد دريا، اقتصاد پتروشيمي، اقتصاد فضاي مجازي را فعال كنيم و اگر جلوي فساد اقتصادي گرفته شود، ميليون‌ها شغل ايجاد مي‌شود.
 
شما كه گفتيد پول نيست، پول‌هاي شب انتخابات از كجا آمد
وي با اشاره به اينكه مقابله با قاچاق كالا زمينه شغل را فراهم مي‌كند، تصريح كرد: ما گفتيم در شأن ملت ايران نيست چنين فاصله طبقاتي در كشور باشد، آقايان با سياست‌هاي غلط فاصله طبقاتي را بيش از پيش كرده‌اند؛ حامل‌هاي انرژي را گران كرديد و از كجا شب انتخابات پول آورديد و افراد تحت پوشش را سه برابر كرديد؟ ما مخالف نيستيم، اما شما كه مي‌گفتيد پول نيست؟ شما كه يارانه مردم را قطع كرديد، از كجا شب انتخابات مجدداً يارانه‌هايي را كه قطع شده بود، وصل كرديد؟حجت‌الاسلام رئيسي افزود: دهياري‌ها را صدا كرديد و به هر كدام 10 ميليون داديد، اين پول را از كجا آورديد؟ ما گفتيم سالانه بايد يك ميليون شغل ايجاد كرد كه تشكيك كرديد؟ آقاي روحاني مگر متن قانون اين نيست كه شما سالانه يك ميليون شغل ايجاد كنيد؟ چرا برنامه را ابلاغ نكرديد، گويا تصميمي براي اجراي برنامه نداشتيد؟
 
آقايان كليد را در بيرون كشور جست‌وجو كردند
اين كانديداي انتخابات رياست‌جمهوري گفت: امروز هر كسي با هر سليقه سياسي مي‌داند كه تعطيلي 17 هزار كارگاه غلط است، مي‌فهمد كه تعطيلي نيمي از صنعت كشور غلط است، اما چطور اين آقايان نمي‌دانند؟وي گفت: آقايان كليد را در بيرون كشور جست‌وجو كرده‌اند، در حالي كه كليد حل مشكلات در دستان مردم ايران است. در بحث برجام شما نتوانستيد چك نقد نشده برجام را بگيريد و ما معتقديم شما نمي‌توانيد. كانديداي انتخابات رياست‌جمهوري تأكيد كرد: ما اين نگاه را اساس مشكل مي‌دانيم كه نگاه به مردم، نگاه به بيگانه و نگاه به ظرفيت‌ها بايد اصلاح شود. ما بايد بدانيم كه چه كشوري هستيم، بايد بدانيم چه قدرتي داريم و بايد بدانيم كه نگاه‌مان به مردم باشد نه بيگانگان.
 
مردم حق دارند بگويند اين چهار سال چه كرديد
اين كانديداي انتخابات رياست‌جمهوري تصريح كرد: مي‌گوييد ما تهديدي براي آزادي دختران هستيم. آقاي روحاني مگر شما به دختران آزادي داديد؟ خدا آزادي به دختران داده، مگر شما به اهل سنت‌ و قوميت‌ها آزادي استفاده از زبان را داديد؟ خدا اين آزادي را داده و دولت بايد از اين آزادي‌ها صيانت كند.
 
حجت‌الاسلام رئيسي تأكيد كرد: ديپلماسي فعال، اين ديپلماسي فعال است كه رابطه تركيه با عراق بيشتر از ما باشد؟ اينكه به غربي‌ها بگوييد در انتخابات هواي ما را داشته باشيد تا پيروز باشيم را بلد نيستيم. علم و اقتصاد و سياست سه ضلع ديپلماسي است كه بايد در كشور گره‌گشا باشد. ديپلماسي ارتباط با چهار كشور نيست، ما دنبال ارتباط با 180 كشور هستيم. آقايان! مردم سوال مي‌كنند و حق دارند بگويند كه در اين چهار سال چه كار كرديد؟ اما شما مي‌خواهيد دو قطبي ايجاد كنيد، اما بدانيد مردم مي‌خواهند بين جريان ناكارآمد و كارآمد يكي را انتخاب كنند. كانديداي دوازدهمين دوره انتخابات رياست‌جمهوري ادامه داد: مي‌گويند طرفدار هنرمندان هستيم. هنرمند در گوشه بيمارستان جان مي‌د‌هد، اما كسي حالش را نمي‌پرسد. از حقوق شهروندي رونمايي مي‌كنيد، مگر قانون و حقوق شهروندي كم نوشته شده است؟ حق شهروندي يعني سفره خالي نباشد، يعني جوان ما بيكار نباشد. حق شهروندي آن است كه زن و دختر ما شغل با كرامت داشته باشند، حق شهروندي آن است كه صاحب مدرك دكتري و ليسانس بيكار نباشد و بگويد اگر به ما مدرك داده‌ايد چرا شغل نمي‌دهيد؟ حجت‌الاسلام رئيسي افزود: حق شهروندي براي آن است كه صندوق فرهنگيان را به غارت نبرند. آن است كه كسبه ما از ركود عبور كنند. اگر از ركود عبور كرديد، بياييد دست مردم را هم بگيريد و از ركود عبور بدهيد.
 
كانديداي دوازدهمين دوره انتخابات رياست‌جمهوري گفت: شما 20 سال سابقه امنيتي داشتيد و حرف مي‌زنيد، شما منافع شخصي را بر منابع ملي ترجيح مي‌دهيد، من آقاي روحاني را نصيحت مي‌كنم كه سخني نگوييد و كاري نكنيد كه اگر فردا نوارش را گذاشتند مثل وعده‌هاي‌تان بگوييد من نگفتم. حجت‌الاسلام رئيسي افزود: ما اعلام كرديم كه نه بازگشت به گذشته و تحمل وضع موجود تغيير به نفع مردم. وي با بيان اينكه انتخابات آتي جشن مردمي خواهد بود، خاطرنشان كرد: ان‌شاءالله نتيجه 29 ارديبهشت به نفع مردم خواهد بود. با دولت كار و كرامت از همه ظرفيت نخبگاني كشور و همه دغدغه‌مند بهره خواهيم گرفت، آقاي دكتر قاليباف هم ظرفيت شخصي دارد و هم ظرفيت اجتماعي و مديريتي و ما همه اين ظرفيت‌ها را در كار و كرامت استفاده خواهيم كرد.
 
قاليباف: ملت وحدت ما را تكميل كنند
محمدباقر قاليباف، كانديداي انتخابات رياست‌جمهوري دوازدهم هم طي سخناني در اين همايش گفت: در اين روزهاي سرنوشت‌ساز به اين نتيجه رسيديم براي پايان دادن به دولت ۴ درصدي‌ها با دوست ۴۰ ساله و برادر عزيزم ائتلاف كنيم. وي افزود: امروز روز بزرگي براي جبهه انقلاب است، زيرا ما وحدت كلامي را به وحدت عملي تبديل كرديم، اما اين وحدت شرط لازم و اساسي است، اما كافي نيست. قاليباف افزود: از شما ملت خواهش مي‌كنم اين وحدت عملي لازم است، اما كافي نيست. كافي آن زماني است كه يكايك ما در هر كوي و برزن و خانه تا سه روز آينده تلاش كنيم و مردم را به صحنه بياوريم و هر كدام از ما 96 درصد مردم را پاي صندوق‌هاي رأي بياوريم. وي تأكيد كرد: وحدت عملي كنوني زماني مثمر ثمر و شيرين خواهد شد كه كارآمدي و پاسخ دادن به مطالبات بحق مردم، مخصوصاً حل مشكلات اقتصادي، آنها را به آينده اميدوار كنيم. كانديداي انتخابات رياست‌جمهوري دوازدهم تصريح كرد: روز ديگر پاي صندوق‌هاي رأي مي‌رويم و با انتخاب دولت كار و كرامت به دولت 4درصدي‌ها پايان خواهيم داد.
 
ائتلاف براي پايان دادن به دولت 4درصدي‌ها
وي با اشاره به اينكه انقلاب ما براي اين نبود كه دولتمردان در چشم مردم نگاه كنند و دروغ بگويند، تأكيد كرد: ما در اين روزهاي حساس و سرنوشت‌ساز به اين نتيجه رسيديم كه براي پايان دادن به دولت 4درصدي‌ها و وضع موجود با دوست 40 ساله و برادر عزيزم ائتلاف كنيم.  كانديداي انتخابات رياست‌جمهوري دوازدهم گفت: سه روز ديگر پاي صندوق رأي خواهيم رفت و با انتخاب دولت كار و كرامت نشان خواهيم داد، هم داريم، هم مي‌شود و هم مي‌توانيم. قاليباف با بيان اينكه انقلاب اسلامي ما در ميان مردمي است كه هميشه اثبات كردند در صحنه خواهند بود، تصريح كرد: انقلاب اسلامي مديون افرادي است كه هميشه در صحنه بودند. 22 بهمن 57، شهداي دفاع مقدس، شهداي مدافع حرم و همه مردمي كه هميشه با حضورشان در صحنه‌هاي انقلاب براي نظام اسلامي افتخار آفريدند.
 
قرار نبود وعده بدهند و عمل نكنند
وي افزود: امروز شما ايرانيان و امت حزب‌الله براي نظام و انقلاب و اسلام افتخار آفريديد. ما در 12 فروردين 58 كه امام فرمودند عيد ملي ما روز تصويب جمهوري اسلامي است، عهد كرديم با ظلم مبارزه كنيم و در خدمت مردم باشيم، اما بايد بگوييم متأسفانه قرار نبود كساني در مسند مسئوليت بيايند كه مردم به خصوص محرومان را نبينند و آنها را از دور خارج كنند. قاليباف در پايان تأكيد كرد: قرار نبود در سرزمين عزيزمان ايران مردم را روز به روز فقيرتر كنند، بيكاري و گراني و ركود را در جامعه گسترش دهند. قرار نبود وعده بدهند و عمل نكنند. دولت امروز دولتي است كه بر 96 درصدي‌ها سخت‌گيري و براي 4 درصدي‌ها فرش قرمز پهن مي‌كند.
غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
ناشناس
|
United Kingdom
|
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
1
1
VOA گفته" روحانی گزینه مطمئنی نیست"
معلوم است شیطان بزرگ نا امید شده است
روز جمعه روز ناامیدی کافران از دین شماست
هررای ملت انقلابی به مثابه رمی جمرات است
اگر 56 میلیون واجدین رای دادن شرکت کنند 56 میلیون سنگ به سوی استکبار پرتاب می شود
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
1
1
مبارکه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
1
1
راءی ما به فرزند زهرای اطهر است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
1
0
روحانی کفایت ندارد ندارد
هادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
0
2
سونمی چیز خوبی نیست .بخصوص اگر کاروانی، اتوبوسی.غیر خود جوش و...باشد.در ضمن تعصب موریانه عقل و خرد است . بین " ر " روحانی با " ر " رئیسی تفاوت هاست
در میان .این تفاوت هست از زمین تا آسمان .روزجمعه موج حضور مردم عامل تغییر در تهران و ایران میشود. آن هم با رای بالای 70% آقای روحانی.جوان چاپ نکن .که نمیکنی.
ولی مثل صدا و سیما ی میل یکطرفه تیتر نزن.
سارا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
1
1
آرزو بر جوانان عیب نیست.
فرح
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۸
1
0
حکومت روحانی شاید با بیدینی میماند ولی با ظلم حکومت نمی ماند فریدون ووزرای هزار میلیاردی وصفدر بخورند ولی کارگران ماهی هشتصدهزارتومن تو ذغال مدفون بشن..روحانی اسیر ظلم خودش شد نه سیمای ملی
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار