کد خبر: 852065
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۱
سایه روشن:
همراهي محمد جواد ظريف با حسن روحاني در سفر انتخاباتي اصفهان و حضور او در همايش تبليغاتي روحاني، به دليل مغاير بودن با اساسنامه وزارت خارجه مورد انتقاد قرار گرفته است.
 با اين حال سخنگوي وزارت خارجه ترجيح داد حضور آفتاب در وسط آسمان را تكذيب كند و بگويد اين سفر انتخاباتي نبوده است! در حالي كه اساساً سفر روحاني به اصفهان در قالب سفرهاي انتخاباتي كانديدا انجام شد.  سخنگو همچنين مي‌گويد «ظريف صرفاً به عنوان وزير خارجه در سفر به شهر خودش همراه رئيس‌جمهور بوده است!» تا همين جا هم سخنان سخنگو شديداً متناقض و متضاد و خلاف واقع است؛ وقتي سفر رسمي انتخاباتي روحاني را غيرانتخاباتي مي‌نامد! اما در ادامه تناقض‌هاي بيشتري هم دارد، وقتي مي‌گويد: «نبايد منافع ملي و دستگاه ديپلماسي را قرباني برخي از بحث‌هاي داخلي بكنيم» در حالي كه ظريف پيش از اين بحث انتخابات ايران را در امريكا هم مطرح كرده بود.
و جالب اينكه تيتر سخنان سخنگوي وزارت خارجه در حالي در روزنامه مردمسالاري منتشر شده كه در روزنامه‌هاي ايران و شرق عكس بزرگي از نشست وزرا با هنرمندان در آستانه انتخابات و با محتواي انتخاباتي كار شده كه يكي از اصلي ترين نفرات آن محمدجواد ظريف است! حالا يكبار ديگر سخنان سخنگو را بخوانيد؛ آيا ديپلماسي دولت در خدمت منافع داخلي قرار نگرفته است؟
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
طاها
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۳
0
0
دروغگویی در اینها نهادینه شده و جزئی از وجودشان است . خدا تو کمر دروعگو بزنه. درست نمی شن دیگه...
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار