کد خبر: 851947
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۴
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گلستان از جذب 130 میلیارد ریال از محل منابع مختلف برای ایجاد زیرساخت شهرک های صنعتی استان خبر داد

حجت الله خلیل زاده گفت: با این اعتبار ، گلستان رتبه نخست جذب اعتبارات عمرانی را در میان شرکت شهرک های صنعتی سایر استان های کشور کسب کرد.
وی ابراز امیدواری کرد که با هزینه کرد این اعتبارات حداقل زیرساخت های شهرک های صنعتی استان برای جذب سرمایه گذار، بیشتر فراهم شود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گلستان از ایجاد دو هزارو 185 فرصت شغلی جدید در سال 96 در شهرک های صنعتی استان خبر داد وگفت: سرمایه گذاری در ایجاد فرصت های شغلی جدید یکی از رویکردهای اصلی سازمان در قالب اقتصاد مقاومتی است که جوانان گلستانی از آن بهره مند خواهد شد.

خلیل زاده همچنین به نقش ستاد تسهیل و رفع موانع تولید دررونق واحدهایی تولیدی در شهرک های صنعتی استان در سال 95 اشاره کرد و افزود: سال قبل 199 واحد یا طرح بالای 60 درصد پیشرفت فیزیکی مستقر در شهرک های صنعتی استان به مبلغ دو هزار و 460 میلیارد ریال وام در قالب ستاد تسهیل و رفع موانع تولید دریافت کردند که در جذب این تسهیلات، رتبه نخست کشوری کسب شد.

وی پیگیری اجرای طرح های آموزش به کارگران مشغول به کار در شهرک های صنعتی، مطالعه خوشه های صنعتی در بازاریابی و تسهیل فروش محصول، ایجاد 4 الی 5 تصفیه خانه و استفاده از پساب را از دیگر طرح های مهم سال جاری این شرکت در گلستان برشمرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار