کد خبر: 851887
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۲
رئیس سابق صدا و سیما در جمع پر شور مردم اصفهان :
حضورامروزمردم اصفهان یک روز استثنایی در تاریخ کشور است، حضور شما نمایانگر شور و شعور همه ملت ایران است و پاسخ کسانی است که فکر می‌کنند تنها خود طرف‌دار شادی مردم هستند مردم با سوت وهورا شاد نیستند.

رئیس سابق صدا و سیما قبل از سخنرانی حجت‌الاسلام ابراهیم رئیسی در جمع پر شورمردم اصفهان اظهار کرد: امروز یک روز استثنایی در تاریخ کشور است، حضور شما نمایانگر شور و شعور همه ملت ایران است و پاسخ کسانی است که فکر می‌کنند تنها خود طرف‌دار شادی مردم هستند ،مردم با سوت وهورا شاد نیستند..

عزت‌الله ضرغامی گفت: دولت به خاطر این اینترنت ضعیف و گران قیمت این‌قدر بر سر مردم منت می‌گذارد و می‌گوید دولت یازدهم اینترنت را در اختیار شما گذاشته است.

وی افزود: دولت اگر طرفدار شادی مردم است پس چرا صفحه یک خواننده‌ای که حامی حجت‌الاسلام رئیسی است را می‌بندد، امروز هر طور که شده بود خود را اینجا رساندم؛ این دولت در طول 4 سال گذشته ضعیف‌ترین عملکرد را در فضای مجازی داشته است.

رئیس سابق صدا و سیما اذعان نمود: دولت در ارائه ‌پهنای باند اینترنت کم‌فروشی کرده است، دولت به خاطر این اینترنت ضعیف و گران قیمت این‌قدر بر سر مردم منت می‌گذارد و می‌گوید دولت یازدهم اینترنت را در اختیار شما گذاشته است، در صورتی که این وظیفه دولت بوده که مثل دیگر خدمات همچون برق‌رسانی و آبرسانی، اینترنت را نیز در اختیار مردم بگذارد.

وی تصریح کرد: متأسفانه از بی‌عرضگی دولت تدبیر و امید که نتوانست یک پیام‌رسان پرقدرت و کم‌هزینه را در اختیار مردم قرار دهد، مردم مجبور هستند تنها از پیام‌رسان تلگرام که در دنیا یک پیام‌رسان قدیمی است استفاده کنند؛ متاسفانه به خاطر بعضی از بی‌تدبیری‌های روز به روز جایگاه بین‌المللی این ملت پایین آمده است.

ضرغامی عنوان داشت: دولت تدبیر و امید به اندازه کافی در مذاکرات هسته‌ای در جهت دشمن عمل کرد و تمامی تعهدات را انجام دادید باید بروید چک را نقد کنید، شما حتی عرضه نقد کردن این چک را ندارید.

وی ادامه داد: جا دارد از اقدام مردانه برادر عزیزم آقای قالیباف تشکر کنم، بعد از انتشار بیانیه آقای قالیباف برخی از رسانه‌ها او را به عنوان کاندیدای پوششی معرفی کردند، این رسانه‌ها باید بدانند قالیباف از همان ابتدا قصد ماندن تا پایان انتخابات را داشت، او برنامه‌های زیادی برای خدمت به مردم داشت اما امروز برای حفظ و تقویت وحدت از این دوره انتخابات اعلام کناره‌گیری کرد، کاندیدای پوششی همان معاون اول است که حرف‌های 4 سال گذشته تکراری خود را از تریبون مناظره برای مردم تکرار کند.

رئیس سابق صدا و سیما در پایان بیان کرد: حجت‌الاسلام رئیسی از جمله کسانی بود که هر مشکلی در قوه قضائیه به وجود می‌آمد با تدبیر آن را برطرف می‌کرد

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار