کد خبر: 851869
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۳
میرسلیم :
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه ما جایگاه خود را در دنیا از دست داده‌ایم،گفت:نیمی از کارخانه‌ها با بی‌تدبیری دولت تدبیر بسته شده و با خام فروشی، ثروت کشور را به تاراج برده‌اند.
سید مصطفی آقا میرسلیم  در دیدار مردمی با مردم استان آذربایجان‌شرقی در سالن اجتماعات مصلای امام خمینی (ره) اظهار کرد: امروز در ایران مفتخر به این هستیم که استقلال خود را مدیون سرداران ‌آذری بوده و مهمتر از اینکه همه ما رهبری را از این دیار داریم.
وی با بیان اینکه برخی افراد قدر مردم را ندانسته و آنها را کم اهیت تلقی می‌کنند، افزود: به کسی باید مراجعه کرد و آن را برای خدمتگزاری به ایران انتخاب کرد که از ته دل اعتقاد به ایران داشته و ایران را فدای بیگانه نکرده و آنها را در مقابل اجنبی خوار و کم ارزش نکند.
میرسلیم با اشاره به اینکه تا حدی برخی‌ خود را ذلیل کرده‌اند که برای آب خوردن منتظر گوشه چشمی از بیگانه هستند، ادامه داد: توجه و چشم به دست بیگانه قابل تطبیق با تمدن ایران نیست و ناشی از عدم شناخت از میهن است.
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: باید خدمتگزار این مرز و بوم بوده و به مردم اعتماد داشت و به شرف آنها ارج نهاد.
وی با استناد به فرمایش امام راحل که تاکید داشتند با اتکا به بازوی مردم، آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند، افزود: بیگانگان داخلی و خارجی ما را از تهدیدها نترسانند زیرا ما با تهدیدها قوی خواهیم شد.
میرسلیم  با بیان اینکه رئیس جمهوری می‌خواهیم که ایران را به سلاخ‌خانه نبرد، افزود: برخی گمان می‌کنند با مذاکره و تسلیم در مقابل آمریکا مشکلات کشور حل می‌شود و با وجود اینکه چهره واقعی آمریکا برای همگان روشن شد ولی همچنان لجاجت به خرج می‌دهند.
وی به فرموده رهبری در خصوص برجام مبتی بر اینکه چند ماه از برجام گذشته و ما همه بندها را رعایت کرده‌ایم اما طرف مقابل همچنان تحریم‌ها را افزایش داده است، گفت: باید با توکل به خدا و اتکای به خود راه پیروزی را طی کنیم.
وی افزود: باید خدمتگزاری که در ۲۹ اردیبهشت خواهد آمد به معجزه مردمی ایران اسلامی در انقلاب و دفاع مقدس اعتقاد قلبی داشته باشد.
میرسلیم خاطرنشان کرد: با همت و یاری ملت نابسامانی ایجاد شده در جامعه، مسائل اقتصادی، چک‌های برگشتی، مشکلات خانواده‌ها و کارخانه‌ها حل خواهد شد.
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با یادآوری چهار سال گذشته گفت: برای هر لحظه گذشته باید ماه‌ها زحمت کشید تا جبران شود.
وی بیان داشت: ما جایگاه خود را در دنیا از دست داده‌ایم و دلیلی نداشت که به خاطر برجام چند ماه کشور را تعطیل کنیم.
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اقتدار نیروهای نظامی و سپاه پاسداران در کسب دستاوردها گفت: دستاوردهای سپاه برگ برنده برایمان بود تا دشمن حساب کار دستش بیاید.
میرسلیم گفت: در استان صنعتی آذربایجان‌شرقی با بی‌تدبیری دولت تدبیر و امید نصف کارخانه‌ها بسته شده است.
میرسلیم با اشاره به اینکه بیکاری ناشی از قاچاق بوده و باید جلوی آنها گرفته شود نه اینکه اذهان را به موضوعات بی‌ارزش منحرف کرد، گفت: کشور توانایی تولید همه کالاهای وارده به کشور را دارد.
وی خاطرنشان کرد: بر مبنای یک روش غیرعلمی اصرار بر انجام روش‌ها و تشخیص غلط در کشور صورت می‌گیرد، ضرر این چهار سال را چه کسی پاسخگو خواهد بود.
با بی‌تدبیری دولت تدبیر و امید نصف کارخانه‌ها بسته شد افزود: اشتباه یک دولت را ملت نباید جبران کند و این در حالی است که این دولت پاسخگو نیست.
وی با تاکید به اینکه شرط اول برای ریاست جمهوری اتکا به نیروی مردمی است، ادامه داد: شرط دوم وجود رئیس جمهوری انقلابی در راس کار است که دغدعه‌اش خدمت به محرومان و مستضعفان باشد.
میرسلیم افزود: اگر رئیس جمهور شوم، وزاریی انتخاب خواهم کرد که خود و خانواده وقتشان را در راه اعتلای مردم بگذارند.
وی با تاکید به اینکه باید افراد انقلابی سرکار بیایند، گفت: امام راحل با آن همه مشغله از مسائل روز و درد جامعه آگاه و همیشه پیگیر بودند، این نمونه بارز فرد انقلابی است.
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: تا وقتی شاهد این هستیم که قصری برپا می‌شود و لابه لای آنها افرادی دنبال یک لقمه نان حلال می‌گردند، چیزی درست نمی‌شود.
میرسلیم با اشاره به بی‌فکری دولت به موضوع قاچاق گفت: برخی انقلاب را مورد تمسخر قرار داده‌اند و هوادارانشان انگار از اروپا آمده‌اند.
وی شرط سوم ریاست جمهوری را احترام به بیت‌المال دانست و افزود: ایران از لحاظ معادن چهار برابر متوسط دنیا دارای ذخایر و منابع غنی است ضمن اینکه شرایط چهار فصل دارد و این در حالی است که به خام فروشی نفت امتخار می‌کند.
میرسلیم با تاکید به اینکه خام فروشی نفت تاراج ثروت کشور است، گفت: برخی با این تفکر که نفت خام ارزش ندارد و باید خام‌فروشی کنیم، تاکید کرد: در این خصوص باید برنامه داشت و ثروت کشور را به باد نداد.

وی با تاکید به اینکه فردی که رئیس جمهور می‌شود باید تجربه اجرایی بالا داشته باشد، گفت: در این دوره از ریاست حمهوری خود وزرا به دو دسته تقسیم شده بودند ولی متاسفانه چون رئیس جمهور بی‌تجربه بود همه چیز رها شده و معطل مانده بود.

میرسلیم تاکید کرد: در ۲۹ اردیبهشت فردی را انتخاب کنید که تجربه اجرایی کافی و مفید داشته باشد.

وی افزود: چند سال است که فقط مشکل حل اشتغال، معیشت و غیره داریم، دولت کارهایی انجام داده ولی احقاق حقوق مردم نشده است.

نامزد ریاست جمهوری بیان داشت: رئیس جمهور باید با مردم صادق باشد و سر مردم کلاه نگذارند.

میرسلیم با اشاره به اعلام آمار دولت در خصوص رشد اقتصادی در کشور گفت: کاش می‌گفتند ریشه این رشد از فروش نفت بوده است و سر مردم شیره نمالند.

 وی تاکید کرد: رئیس جمهور اعلام کرد اطلاع نداشته که رشد از فروش نفت بوده است؛  اگر رئیس جمهور رشد اقتصادی اعلام شده را حاصل از فروش نفت نمی‌دانست پس یک رئیس جمهور نادان است ولی اگر اطلاع داشته پس او یک خائن است.
نامزد ریاست جمهوری افزود: لجاجت رئیس جمهور در مناظره دوم را همه دیدید، با پررویی تمام همچنان رشد را ۸ درصد اعلام کرده بود و همچنان در حال فریب مردم بود.
میرسلیم با اشاره به اینکه معنای دولت را قبل از پیروزی انقلاب امام راحل بیان کردند و دولت را نوکر مردم می‌دانستند، ادامه داد: با فخرفروشی به مردم به هیچ جا نخواهند رسید و باید با روحیه انقلابی اقدام به گره‌گشایی کنند.
وی خطاب به ملت ایران تاکید کرد: آرای خود را هدر ندهید.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر