کد خبر: 851857
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۰
در پی دستور حجت‌الإسلام رئیسی؛
قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی، ضمن حضور در بيمارستان امام علي(عليه السلام) شهرستان بجنورد، از مصدومان زلزله عيادت كرد و سپس عازم مناطق زلزله زده در روستاهای اطراف این شهرستان شد.

سید مرتضی بختیاری همراه با معاونان و جمعی از خدمه بارگاه منور رضوی در میان مردم حادثه دیده روستاهاي قصرقجر، لنگر،بوربور و پسركانلو حضور یافتند و علاوه بر دلجویی از زلزله زدگان به بررسی روند خدمت رسانی پرداختند .

 قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به حجم بالای خسارت دیدگان و لزوم رفع فوری نیازهای آنان، اظهار داشت: پس از وقوع زلزله با دستور توليت آستان قدس رضوي براي رسيدگي فوري به وضعيت مردم عزيز این مناطق برنامه ريزي‌هاي لازم انجام شد.

وی تصریح کرد: در شب نخست پس از حادثه  2 هزار وعده غذای گرم که توسط آستان قدس رضوی تدارک دیده شده بود بین مردم روستاهای زلزله زده توزیع شد و این روند تا 2 روز آینده ادامه خواهد  داشت.

بختیاری با بیان اینکه بسته‌های حاوی مواد غذایی نیز برای توزیع بین خانواده‌های روستاهای مذکور آماده سازی شده، اظهار داشت: با توجه به تأكيدات مقام معظم رهبري در منشور ٧ گانه آستان قدس رضوی، رسيدگي به امور محرومان و مستضعفان از اولويت‌هاي اصلي مجموعه ماست.

وی افزود: امیدواریم  با پیگیری‌های صورت گرفته هرچه سریعتر امکانات بهداشتی و زیرساخت‌های ارتباطی روستاها تأمین و فراهم شود و مردم این روستاهای محروم بتوانند به زندگی عادی برگردند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار