کد خبر: 851830
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
مديرعامل جديد انجمن هنرهاي تجسمي انقلاب و دفاع مقدس تأکيد کرد
مسعود نجابتي، مديرعامل جديد انجمن هنرهاي تجسمي انقلاب و دفاع مقدس بر استفاده حداکثري از ظرفيت و توان هنرمندان جوان در سطح ايران و جهان تأکيد کرد.
به گزارش«جوان» و به نقل از روابط عمومي انجمن هنرهاي تجسمي انقلاب و دفاع مقدس، مسعود نجابتي گفت: بحمدالله در سال‌هاي اخير انجمن با مديريت جناب آقاي حبيبي و مشاوره کارشناسان نخبه و پيشکسوت کارهاي مؤثري انجام شده است که با رفتن ايشان به سمت معاون هماهنگ‌کننده بنياد فرهنگي روايت اين مسئوليت بر عهده بنده گذاشته شده است. اميدوارم با رويکرد جديدي که با حضور جناب آقاي حسني به عنوان مسئول بنياد فرهنگي روايت ايجاد شده بتوانيم با لطف و عنايت حضرت حق تعالي و همکاري و مساعدت فعالان هنري جبهه فرهنگي انقلاب شاهد اتفاقات گسترده‌اي در استفاده از ظرفيت‌هاي هنري کشور در اين خصوص باشيم. وي افزود: عمده هدف جديد استفاده حداکثري از توان و ظرفيت موجود هنرمندان خصوصاً جوانان و نسل‌هاي جديد هنرهاي تجسمي در تقويت و تبيين ارزش‌هاي انقلاب و فضاي مقاومت در سطح کشور و کشورهاي جبهه مقاومت است که در اين راستا آموزش‌هاي تکميلي و تقويت بنيه علمي و حمايت تشکل‌ها و گروه‌هاي هنري در تمامي نقاط کشور و مناطق محروم ضروري به نظر مي‌رسد.
عضو انجمن خوشنويسان ايران گفت: درباره نمايش آثار در فضاهاي شهري علاوه بر فضاهاي تعريف شده مرسوم چون گالري و نمايشگاه، نگاهي نو خواهيم داشت و فضاهاي جديدي را تعريف خواهيم کرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار