کد خبر: 851810
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۹
قائم مقام حزب كارگزاران گفت: آقاي روحاني يك كار شجاعانه كرده و يارانه 4 ميليون و ۷۰۰ هزار نفر را تاكنون قطع كرده است اما اگر شب انتخابات دوباره به حساب كساني كه يارانه شان قطع شده يارانه واريز شود، كار غلطي است.
 
سعيد ليلاز قائم مقام حزب كارگزاران سازندگي در گفت‌وگو با «نسيم آنلاين» در خصوص وصل شدن يارانه نقدي كساني كه يارانه شان قطع شده بود و در شب انتخابات به يكدفعه وصل شد، اظهار كرد: ابتدا بايد صحت و سقم اين خبر را تحقيق كنيد و ببينيد اين خبر صحيح است يا نه. تا آنجا كه من اطلاع دارم يك مكانيسم براي اعتراض به حذف يارانه‌ها گذاشته شده و اعتراضات در آن جا بررسي شده و جواب آن به فرد ابلاغ مي‌شود كه حق با دولت بوده يا نه.
 
وي افزود: من شنيدم اگر مشخص شد حق با دولت است بازهم دولت يارانه فرد را پرداخت مي‌كند كه البته اين متعلق به قبل از انتخابات است. ليلاز خاطرنشان كرد: اگر شب انتخابات دوباره به حساب كساني كه يارانه شان قطع شده يارانه واريز شود، كار غلطي است ولي بايد صحت و سقم اين قضيه دقيق مشخص شود.
 
واكنش جالب يك اقتصاددان اصلاح‌طلب
به پرسشي درباره «واريز يارانه نقدي در شب انتخابات»
همچنین محسن رناني اقتصاددان اصلاح‌طلب در گفت‌وگو با «نسيم آنلاين» از پاسخ به سؤالي درباره واريز يارانه نقدي به حساب كساني كه قبلاً يارانه‌شان قطع شده بود، خودداري كرد!
محسن رناني اقتصاددان اصلاح‌طلب در پاسخ به سؤال خبرنگار «نسيم آنلاين» كه از وي پرسيد «دولت يازدهم چند روز مانده به انتخابات، يارانه افرادي كه يارانه نقدي شان را حذف كرده بود در يك اقدام ناگهاني دوباره برقرار كرد»، اين اقدام دولت را چگونه ارزيابي مي‌كنيد، گفت: در اين‌باره اظهارنظر نمي‌كنم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار