کد خبر: 851758
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۹
نماينده سابق مردم تهران در مجلس:
نماينده سابق مردم تهران در مجلس با طرح اين پرسش كه پورسانت خريد هواپيماهاي ايرباس را چه كسي گرفته است، گفت: آقاي روحاني! شما خودت آخر لوله كردن محرومان هستي، چگونه به ديگران تهمت مي‌زني؟!
نماينده سابق مردم تهران در مجلس با طرح اين پرسش كه پورسانت خريد هواپيماهاي ايرباس را چه كسي گرفته است، گفت: آقاي روحاني! شما خودت آخر لوله كردن محرومان هستي، چگونه به ديگران تهمت مي‌زني؟!
به گزارش فارس، مهرداد بذرپاش در جمع مردم سمنان با اشاره به عدم صداقت دولت با مردم اظهار كرد: در مسائل اجتماعي دروغ گفتن خطايي بزرگ است و سرنوشت كشور را به اشتباه به مردم نشان مي‌دهد و اين گناهي بزرگ محسوب مي‌شود.
نماينده سابق مردم تهران در مجلس با بيان اينكه مردم مي‌خواهند اصول مديريتي بر مبناي صداقت را انتخاب كنند، گفت: مردم مديريت شاه سلطان حسيني را كه بدون مديريت و بر مبناي غلط است، نمي‌پذيرند.
 بذرپاش با بيان اينكه سند 2030 و برجام نمونه رسانه‌اي‌شده پيش‌فروش كشور است، گفت: خريد هواپيماي ايرباس كه به آن دامن مي‌زنند و مي‌گويند شما مخالف هواپيما سوارشدن مردم هستيد نيز ابزار اشتغال فرانسوي‌هاست. 10 درصد پورسانتي كه از خريد هواپيماها براي عده‌اي حاصل شد، از مردم مخفي نگه داشته شد. خريد اين هواپيماها اجاره به شرط تمليك بود كه براي آن تحريم نبوديم اما خريد آن را به برداشتن تحريم ربط مي‌دهند.
    مردم مديريت مبتني بر دروغ را كنار مي‌زنند
نماينده سابق مردم تهران در مجلس با بيان اينكه پنج روز ديگر مردم مديريت مبتني بر دروغ را كنار گذاشته و به صداقت رأي مي‌دهند، به طرح خصوصي‌سازي مدارس كه توسط دولت ارائه داده شده بود، اشاره كرد و افزود: دولت طرحي مبني بر پولي كردن مدارس كه خلاف قانون اساسي بود، ارائه كرد اما مجلس برابر آن ايستاد.
وي با اشاره به اينكه دولت فعلي 28 سال به‌طور مستقيم و 32 سال غيرمستقيم مديريت اجرايي كشور را بر عهده داشته است، گفت: مدل صحبت كردن اين مديران به‌گونه‌اي است كه انگار تازه از خارج آمده و عده‌اي ديگر مملكت را اداره كرده‌اند كه دائماً اداره آن را زير سؤال برده و مشكلات و كاستي‌ها را گردن نيروهاي انقلابي و جهاني مي‌اندازند.
 
    تمام پرونده‌هاي روي ميز روحاني طي 20 سال پرونده آشوب و كنترل بوده است
بذرپاش به سابقه رئيس دولت فعلي اشاره كرد و افزود: تمام پرونده‌هاي روي ميز وي 20 سال پرونده آشوب و كنترل بوده اما ادعاي كار فرهنگي مي‌كند و به ديگران تهمت و افترا مي‌زند.
وي با اشاره به درآمد حاصل از هدفمندي يارانه‌ها گفت: امروز درآمد حاصل از هدفمندي يارانه‌ها 80 هزار ميليارد تومان است كه تنها 40 هزار ميليارد تومان آن به مردم داده مي‌شود و مردم طلبكار نصف ديگر اين سرمايه هستند.
بذرپاش با بيان اينكه امروز نقدينگي كشور بسيار افزايش يافته است، گفت: در ابتداي دولت، نقدينگي 460 هزار ميليارد تومان بوده و اكنون 800 هزار ميليارد تومان به نقدينگي كشور اضافه شده است. وي با بيان اينكه در تاريخ جمهوري اسلامي هيچ دولتي در دوره دوم آن‌قدر رأي منفي نداشته است، اضافه كرد: آنها براي فرار از واقعيات جامعه به جوسازي سياسي و بيان ديواركشي بين مردم روي آوردند. بذرپاش با اشاره به اتهام‌زني‌ها و تبليغ نادرست رقبا از روي كار آمدن نيروهاي انقلابي گفت: بيان اين روش‌ها و طرح اين‌گونه مسائل توهين به شعور ملت و ناديده گرفتن بصيرت جوانان كشور است.
   
ركود كشور را به عقب بازگرداند
نماينده سابق مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي با بيان اينكه اكنون نيروهاي انقلاب سرداراني مانند قاسم سليماني تربيت كرده و نيروهاي مسلح و مدافعان حرم حافظ كيان اسلامي هستند، اظهار كرد: بارها ادعا شد برجام سايه جنگ را از كشور برداشت و با آمدن نيروهاي مجاهد در رأس كار دوباره جنگ به منطقه برمي‌گردد كه اين امنيت به بركت خون شهداست.
وي با بيان اينكه امروز بايد رأي نفي بيكاري، ركود، نفي دولت بسته و اشرافي و رأي نفي دولت پنهان‌كاري را به صندوق انداخت، گفت: مردم با انتخاب نيروي ولايي و انقلابي نشان خواهند داد كه به عقب برنمي‌گردند. بذرپاش با اشاره به لزوم به‌كارگيري نيروهاي جوان براي كشور گفت: در اين دولت، شعار حمايت از جوانان سر داده مي‌شود اما مديران پير و خسته در رأس كار هستند كه بايد اين ديدگاه عوض شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار