کد خبر: 851757
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۹
سخنگوي ارشد نيروهاي مسلح گفت: دستگاه‌هاي نظامي و اطلاعاتي امريكا قادر به درك عمق توانمندي‌هاي دفاعي كشورمان نيستند.
سخنگوي ارشد نيروهاي مسلح گفت: دستگاه‌هاي نظامي و اطلاعاتي امريكا قادر به درك عمق توانمندي‌هاي دفاعي كشورمان نيستند.
به گزارش فارس، سردار سيد مسعود جزايري درخصوص توان نظامي كشور و ميزان اطلاعات دشمن از اين توانمندي‌ها اظهار داشت: از مجموعه اخبار و اطلاعاتي كه توسط دستگاه‌ها و اشخاص ذي‌نفوذ امريكا در مورد قدرت دفاعي جمهوري اسلامي ايران ارائه و منتشر مي‌شود مي‌توان به اين نتيجه رسيد كه دستگاه‌هاي نظامي و اطلاعاتي امريكا قادر به درك عمق توانمندي‌هاي دفاعي كشورمان نيستند.
وي افزود: بايد اذعان داشت بخشي از توان دفاعي كشور براي بيگانگان و دشمنان و در رأس آنها امريكايي‌ها تا حدودي مكشوف است و همين اندازه سبب سردرگمي دشمنان و قدرت بازدارندگي ما در برابر هر گونه هجوم شده است.
معاون ستاد كل نيروهاي مسلح در ادامه گفت: امروز توان بازدارندگي جمهوري اسلامي ايران مبتني بر بازدارندگي‌فعال است به طوري كه هر متجاوزي را تا نابودي و تسليم مورد تعقيب قرار مي‌دهد.
 سردار جزايري يادآور شد: سال‌هاست سايه جنگ و تهاجم نظامي عليه كشورمان به خاطر رسيدن به توان بازدارندگي فعال از ما دور شده است اما اين به معناي توقف پيشرفت در عرصه‌هاي دفاعي نيست و با توجه به وجود دشمنان شيطان‌صفت، اين راه با قاطعيت تمام ادامه دارد.
وي با اشاره به اينكه يك عامل مهم توانمندي نظامي كشور، پشتوانه عظيم مردمي نيروهاي مسلح است كه دشمن قادر به درك آن نخواهد بود، اظهار داشت: ثبات و آرامش در منطقه غرب آسيا منوط به خروج بيگانگان از اين سرزمين پهناور و استراتژيك است. امروز همه شرارت‌ها و جنگ و خونريزي‌كه در اين منطقه مشاهده مي‌شود ناشي از عملكرد امريكا و رژيم صهيونيستي و حكومت‌هاي فاسد و وابسته ارتجاع منطقه است.
سخنگوي ارشد نيروهاي مسلح در پايان تصريح كرد: با اين وجود چنانچه امريكايي‌ها چند ده برابر مخارجي كه تاكنون براي تسلط بر اين منطقه صرف كرده‌اند هزينه كنند نخواهند توانست به اهداف‌ شومشان دست يابند.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
احمد پالشی شماره کارت ملی2259487467 شماره تلفن 09112789087
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۰
0
0
افرین به غیرت و اقتدار شما همچنان بتازید تا قوی تر بشوید خدا نگهدار تان
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار