کد خبر: 851660
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۲
پورمختار:
نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی گفت: آنچه از نظرسنجی‌ها و آمار برمی‌آید وضعیت مناسب رقبای جناح دولت است به همین دلیل احتمال دارد در دور اول پیروز انتخابات شوند.
جوان آنلاين: محمدعلی پورمختار در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، درباره احتمال کشیده شدن انتخابات ریاست جمهوری به دور دوم  اظهار داشت: در حال حاضر برای اظهار نظر قطعی درباره نتیجه انتخابات زود است اما آنچه از نظرسنجی‌ها و آمار برمی‌آید وضعیت مناسب رقبای جناح دولت است به همین دلیل احتمال دارد در دور اول پیروز انتخابات شوند.

 وی افزود: کشیده شدن انتخابات به دور دوم نیز نشان دهنده ناراضی بودن مردم از اقدامات دولت است که سبب شده از دادن رأی امتناع کنند در این صورت نیز این وضعیت سبب پیروزی رقبای دولت در انتخابات می‌شود.

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی با دعوت از مردم برای حضوری پرشور در انتخابات بیان کرد: مشارکت مردم و حضور گسترده در انتخابات خواست نظام و مقام معظم رهبری است که بارها بر آن تأکید شده است.

وی گفت: حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رأی نه‌تنها یک پیروزی ملی به شمار می‌آید بلکه امنیت بیشتر کشور در برابر  دشمنان را نیز رقم می‌زند چرا که دشمنان نظام سعی دارند نشان دهند که مردم از انقلاب خسته شده و حمایت خود را از نظام برداشته‌اند.

پورمختار با اعلام "در حال حاضر شرایط حساسی را پیشِ‌رو داریم"، عنوان کرد: از مردم می‌خواهیم فردی کارآمد، فعال، اثرگذار، مدیر و شجاع را که بتواند در برابر دشمنان مقاومت و مشکلات مردم در عرصه‌های مختلف مانند بیکاری، رکود و غیره را حل کند، انتخاب کنند.

منبع: تسنیم
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
اریایی از شیراز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۵
0
0
خب کاکو پورمختارمگه توخواب بودی نمایندگان مجلس اکثرا معتدل واصلاح طلب هستند به امار تهران اصفهان شیراز و.................مراجعه کن برگشت به عقب نوعی خودکشی است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۵
1
0
شعار هرایرانی خداحافظ روحانی
سید جلال
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۵
0
0
متاسفانه این اقاومقتدای مرحومش هم ادعای اصول گرایی میکردند ولی با نادیده گرفتن انهمه ایستادگی مردم در مقابل اصلاح طلبان که القابی مانند عالی جناب سرخپوش و...شاه وتهمتهای ونصبتهایی که ادم شرم میکند بگویدیکباره 180 درجه چرخشکردند جدا جواب ان جوانان که بساریشان شهید شدن چگونه میدهند؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
1
0
مردم بیایند انتخابات روحانی باخته ، اما عده ای از مردم بخاطر محرومیتهای مستمر کلا از نظام دلسرد شده اند ،محرومیتهای که ناکارآمدی دولتهایی مثل روحانی عامل بودند و...........
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۹
0
0
بلی درصد پیروزی رئیسی بالا بود که با تخلفات مهندسی شده وگسترده حقوق ملت ازبین رفت
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار