کد خبر: 851646
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۸
دستجردی در گردهمایی انتخاباتی زنان جبهه مردمی:
سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با بیان اینکه اگر امروز صحبت ٤ درصد و ٩٦ درصد می‌شود واقعا درست است، گفت: امروز وظیفه داریم بر سیری شکم‌بارگان 4درصد و بر گرسنگی مظلومان و بیکاری و گرفتاری آن 96 درصد صبر نکنیم.

جوان آنلاين: مرضیه وحید دستجردی سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی روز یکشنبه در گردهمایی انتخاباتی زنان جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی اظهار داشت: زنان در جمهوری اسلامی نقش بسیار بزرگی دارند و امیدواریم زنان ما جزو یاران حضرت ولیعصر عج باشند.

وی با بیان اینکه ما در زمانه بسیار حساسی بسر می‌بریم، افزود: خداوند هم می فرماید انسان در زیان است چون زمانه، عمر و سرمایه اصلی زندگی خود را از دست می دهد.
دستجردی گفت: دین ما به دنبال رفاه و عدالت مردم است و خداوند متعال ان را در قرآن دستور داده است.

دستجردی افزود: اگر قیام برای حقیقت و یک جامعه اسلامی نبود پس چرا پیامبر این همه با کفار جنگید؛ امیرالمومنین به دلیل شدت عدالت در محراب به شهادت رساندند چرا که می خواستند در یک جامعه عادلانه و اسلامی زندگی کنند اگر هدف پیامبران و ائمه اطهار این نبود پس ما برای چه بعثت انبیا را داشتیم.

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: آنچه که ما امروز به اینجا جمع شده‌ایم به دلیل حق‌طلبی و مردم است تا خواسته‌های نظام اسلامی در آن عمل نشود برای این که فقر و گرسنگی و پیام‌های سوء اجتماعی و خودفروشی نداشته باشیم.

دستجردی با تاکید بر اینکه مردم از دولتمردان خود صدقه نمی‌خواهند، گفت: مردم می خواهند که با کار و خدمت چرخ تولید را به حرکت در آورند.

وی افزود: دولت مردان باید چرخ تولید را به حرکت در بیاورند. زندگی مرفه جزو اصول جامعه اسلامی است در جامعه اسلامی نباید فقر وجود داشته باشد.

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی تاکید کرد: ما که می‌دانیم آن کسانی که می خواهند اصلاحات واقعی را در جامعه اجرایی و پیاده کنند چه کسانی هستند و ما که می دانیم کسانی که دوستان ما را متهم به دیوارکشی میان زن و مرد می کنند چه کسانی هستند.

دستجردی خاطرنشان کرد: برخی ها پیامک می‌دهند ما می‌خواهیم حکومت زمینی داشته باشیم نه آسمانی و ایراد می گیرند که چرا با فقرا عکس می گیرید بعد خودشان کوه می روند و با آن وضعیت عکس ها را در سایت خود می‌گذارند.

وی گفت: اگر امروز کسانی احساس می کنند که در مورد انها ظلم و تبعیض شده و فقرا را قبول ندارند این س اگر مردم پروانه‌دار به دور یک کاندیدایی می‌گردند که او را به حق و حقیقت نزدیک تر می دانند آیا این سو استفاده از مردم است؟

وی افزود: امروز باید به مردم این حق و حقیقت را نشان دهیم هرچند که آگاهی مردم افزایش یافته اما ما وظیفه داریم به روشنگری و توصیه به حق بپردازیم در عین حال صبر داشته باشیم.

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره اظهارات برخی از نامزدهای ریاست جمهوری مبنی بر دیوار کشی بین زن و مرد گفت: برخی ها مسائل تاریخ مصرف گذشته را مطرح می کنند که اگر به عمق آنان بپردازیم گریبان خود آنان را خواهد گرفت.

وی افزود: أگر مردم از یک کاندیدای اصلح و درست دفاع کند آیا این دسته از مردم از پشت کوه امده و می خواهد به گذشته برگردند؟

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: ما باید حق و حقیقت را به مردم نشان دهیم چرا که این افراد نمی توانند به شعور مردم توهین کنند ما وظیفه داریم مسایل را بهتر به مردم خود بگوییم.

دستجردی گفت: امروز معاون اول قوه قضاییه مطرح کرده که وقتی به این آقایی که در راس امور هستند گفته‌ایم که شما خودت این فرد خاطی را که از نزدیک شما است به نزد ما بفرست پاسخ داده که اگر چنین کاری کنید جنگ آغاز می‌کنم؛ ما این رفتار زشت را در جمهوری اسلامی چگونه توجیه کنیم؟

دستجردی گفت: امروز صحبت فروپاشی بانک‌های ما است و بسیاری از مدیران عامل بانک ها توسط افراد خاصی معرفی شدند و اتفاقات در بانک‌ها به دلیل سو مدیدیت مسئولان بانکها است.

وی با تاکید بر اینکه می خواهیم ناکارآمدی جای کارآمدی را بگیرد، تصریح کرد: ما به دنبال حق و حقیقت هستیم نباید مورد حمله قرار بگیریم مردم باید با آزادی به دنبال حق و حقیقت باشند.

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با بیان اینکه عزم و همتی برای درون‌زایی اقتصادی در دولتمردان وجود ندارد، اظهار کرد: ما در بهترین نقطه جغرافیایی لحاظ ژئوپلیتیکی جغرافیای دنیا هستیم و سرمایه زیادی داریم اما علت مشکلات امروز عدم کارامدی و سو مدیریت است و ما پیام اصلاح شرایط موجود را باید به مردممان برسانیم.
دستجردی خبر داد که در یکی دو روز آینده شاهد اخبار مثبتی از جبهه مردمی نیروهای انقلابی اسلامی خواهید شنید و دل مردم ما گرم خواهد شد.

وی با طرح این پرسش که چرا علی رغم همه امکاناتی که در کشور وجود دارد فقط باید دنبال کدخدا برویم، تاکید کرد: می گویند چرا امام رضا (ع) سو استفاده می کنی مگر ائمه ما برای امری غیر از برپایی حکومت به پا خواسته بودند حالا اگر کسی بخواهد در مسیر آن ها حرکت کند این به معنی سو استفاده است؟

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی افزود: یعنی اگر کسی دینی انقلابی و ارزشی بود همه باید کنار بنشینند؟ مگر این آقایان از آسمان نازل شده اند؟

دستجردی به برخی از تلاش های دولتی ها که جنبه انتخاباتی دارد نیز اشاره و بیان کرد: پس از چهار سال سایت کارورزی راه اندازی ، حقوق بازنشستگان را افزایش و یارانه قطع شدگان را وصل می کنند!

وی با بیان اینکه مردم نباید بگذارند عده ای در کشور دیوار بلند بین فقیر و غنی ایجاد کنند، اظهار داشت: مگر خون برخی ها رنگین‌تر است از بقیه مردم است تا دختر وزیر واردات انجام دهد و کارگران معدن ما زیر آوار جان بدهند؛ این زیبنده نظام جمهوری اسلامی نیست.

دستجردی خطاب به حضار گفت: باید به کسی رای بدهیم که چشمش به خارج از کشور نباشد و به خاطر رای مناقشه بین مذاهب و اقشار ملت ایجاد نکند.

وی افزود: مدام ننشینیم و بگوییم نظرسنجی ها چه می گویند ما باید وظیفه خود را انجام بدهیم چرا که خدا همه ما را یاری خواهد کرد البته نظرسنجی ها نیز بسیار عالی است اما مامور به تکلیف هستیم.

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در پایان با تاکید بر اینکه اگر امروز صحبت ٤ درصد و ٩٦ درصد می‌شود واقعا درست است، خاطرنشان کرد: امروز وظیفه داریم بر سیری شکم‌بارگان 4درصد و بر گرسنگی مظلومان و بیکاری و گرفتاری آن 96 درصد صبر نکنیم.

منبع: فارس
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۵
0
0
احسن برشما حرف دل مردم را زدید مردم که لیاقت دارنند بر دنیا حکومت کنند نه اینکه آمریکا از آن سوی دنیا بیاید وبرای ایران ماتعیین تکلیف کند و دلتمردان دولت یازدهم به جای تکیه و کار برای این ملت شریف به دنبال دوستی ومسامحه با آنها هستند ومردم مستضعف ومظلوم جامعه برای وارد کردن ادکلن اروپایی زیر پا خود له میکنند و جامعه باشعار تو خالی آزادی به ورطه فساد تباهی اخلاقی کشیده اند به طوریکه زن متاهل با چندین مرد مجرد ارتباط جنسی دارد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۵
0
0
شعار هر ایرانی خداحافظ روحانی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۵
0
0
خانم دکتر دستجردی کسی که شاید 20سال درحوزه درس خوانده وامروز بعنوان رئیس جمهور لباس دین رابرتن دارد این حرفها حالیش نیست او میگوید بهشت وجهنم مردم به من ربطی ندارد وتنها چیزی که به اوربط دارد همان طیف مفسد 4درصدیها وسندهای خفت بار 2030 وبرجام ننگین است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار