کد خبر: 851639
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۷
تحلیگر سیاسی:
بیگانگان برای کدامین ملت گره گشادند که ما دومی باشیم. مگر منابع و ذخایر عظیم و نیروهای با سواد و فرهیخته کم داریم؟ هر عرصه ای به جوانان سپردیم موفق بودیم. نباید در عرصه حرف بلکه در عمل به جوانان میدان دهیم.

رئیس ستاد مرکزی انتخابات حجت الاسلام رئیسی  در استان اصفهان :در مصاحبه با خبرنگار جوان آنلاین  اظهار داشت :ایا در شان مردم ایران است که با وجود امکانات کشور از فقر و بیکاری رنج ببرند یا کارگاه ها یکی پس از دیگری تعطیل شوند؟ سوال ما ازآقای روحانی این است ایا حق و شان مردم است که از بیکاری رنج ببرند؟ امروز اگثر دانش آموزان  ما حتی در بعضی از نقاط  مراکز استان ها کیف و کفش ندارند و بسیار از آنان دچار سو هاضمه و سو تغذیه  شده ومشکل پیدا کرده اند.

علی محمدی  با اشاره به تعطیلی  کارخانه ها و کارگاههای کوچک وبزرگ  گفت : در حال حاضردویست و پنجاه هزار کارگاه تولیدی تعطیل شده است و کارگاه تولیدی به توزیعی مبدل گردیده این است تولید وایجاد شغل در دولت تدبید وامید شما نه اینکه منشا بیکاری وارداتی شده اید، مگر به مردم قول ندادید که واردات کالای چینی کم شود. و دولت هر سال ده میلیارد دلار از چین کالا واردکرده است  واین شده روش حکومت داری.

وی اذعان داشت : چرا با قاچاق کالا برخورد نمی شود ؟هجده میلیارد دلار قاچاق کالا وجود دارد و می توان با کاهش ده میلیارد دلار قاچاق یک میلیون شغل ایجاد کرد. اقای رئیس  می گوید اینترنت را به روستاها برده ایم و باعث نشاط جوانان شده ایم در حالیکه جوان بیکارشده است نشاط دارد وام می تواند از ظرفیت های فضای مجازی برای تولید شغل استفاده کند.

محمدی در این تحلیل سیاسی  می گوید :کشور ما کمبود نقدینگی ندارد، نقدینگی در دولت  آقای روحانی سه برابر شد ه پس نقدینگی ها کجا رفته است؟ به چند نفر تسهیلات دادند که پول را در بانک گذاشتند و سود ان را گرفتند.

 وی خاطر نشان کرد :مسئله اقتصادی و تولید بسیار مهم است وما بعد از برجام می بینیم با سو ءتدبیرو چراغ سبز نشان دادن  بنیه  دفاعی و موشکی  از طرف دشمنان مورد تخریب قرار می گیرد که چرا نشان توان موشکی را نشان می دهید. در دانشگاه شریف جلوی ازمایش موشکی را می گیرند پس کو آن مدیریت که اینقدر دم می زنید .

رئیس ستاد مرکزی انتخابات حجت الاسلام رئیسی  در استان اصفهان تصریح کرد :آقایان سند ۲۰۳۰ را به صورت داوطلبانه بدون مطرح کردن با مشاورین و رهبری قبول کردند وبعد از افشا شدن این سند ننگین رهبر معظم انقلاب با  از آفتهای این سند بی تبدبیر به میدان بیایند چون عواقب کار را می دانند .

وی با تاکید بیان داشت :بیگانگان برای کدامین ملت گره گشادند که ما دومی باشیم. مگر منابع و ذخایر عظیم و نیروهای با سواد و فرهیخته کم داریم؟ هر عرصه ای به جوانان سپردیم موفق بودیم. نباید در عرصه حرف بلکه در عمل به جوانان میدان دهیم.

محمدی در پایان گفت : سوال ما این است که چرا کارگاه ها تعطیل و پنجاه درصد ظرفیت تولید معطل مانده ؟ پس هفتصد هزار میلیارد تومان نقدینگی تولید  چه شد ؟ این پول به کجا رفت؟ نگاه به بیگانه امروز مشکل کسور است ومتاسفانه آقای رئیس جمهوراین ظرفیت  عظیم جوانان را نمی بیند، این اسیب  چهره خود را در اقتصاد کشور نشان داده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار