کد خبر: 851537
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۳
نماینده ویژه ستادهای انتخاباتی حجت‌الاسلام دکترسید ابراهیم رئیسی :
سند 2030 تحقیقاً یک کاپیتولاسیون فرهنگی است و ما با یک دولت بی‌برنامه و بی‌کارنامه طرف هستیم که در چهار سال گذشته با بی‌برنامکی، هدف واقتصاد کشور را قهقراء کشاند .

نماینده ویژه حجت‌الاسلام  دکتر سید ابراهیم رئیسی شب گذشته در اصفهان با حضوردر ستاد مرکزی انتخاباتی حجت‌الاسلام  دکتررئیسی در جمع نیروهای این ستاد اظهار داشت: دولت یازدهم در چهار سال گذشته نه تنها برنامه های این مملکت را فشل کردند، بلکه اقتصادو برنامه هاو پیشترفتکشور را در عرصه های مختلف را قهقراء کشاند  واموال ملت را به یغما بردند .

 سید صولت مرتضوی با اشاره به انعقاد قرار داد مخفیانه وزیر آموزش و پرورش کشور با دشمنان قسم خوردمن گفت :: سند 2030 تحقیقاً یک کاپیتولاسیون فرهنگی است و ما با یک دولت بی‌برنامه و بی‌کارنامه طرف هستیم.

نماینده ویژه حجت‌الاسلام رئیسی یادآور شد: نمی‌دانیم این  بی‌هنری است یا هنرمندی که به دوربین نگاه می‌کنند و به 70 میلیون ایرانی چشم در چشم  دروغ می‌گویند.

وی با اشاره به اینکه اکنون فرصت تغییر مهیا است، خاطرنشان کرد: دولت مستقر در مناظره‌ها و برنامه‌ها باید کارنامه مستند ارائه کند وآمار بالای 98 درصد پروژه‌هایی که افتتاح کردند یا قبلاً راه افتاده بود یا پیشرفت‌های اساسی انجام شده بوده است.

مرتضوی اذعان کرد:طی چهار سال گذشته دولت، دولت ناپلئونی بوده است، اکنون فرصت برای تغییر مهیا است و ما از زر و زور و قدرت هم نمی‌هراسیم؛ اگر دولت در ریل استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی قرار داشت و در ‌سیاست خارجی دنبال عزت بود، ما به میدان نمی‌آمدیم.

نماینده ویژه حجت‌الاسلام رئیسی در بخش دیگری از سخنان خود به سند 2030 اشاره کرد و گفت: این سند برای نظام تربیتی ایران خطرها و ضررهای بسیار زیادی داشت و مقام معظم رهبری هم مخالفت خود با آن را به صورت کاملا شفاف بیان کردند.

وی ادامه داد: دشمنان به ویژه انگلستان از 90 تا 100 سال قبل با ایجاد تغییر در سبک آموزشی ایران و گرفتن آموزش‌های دینی سعی کردند دانش‌آموزان را از فرهنگ قرآنی در آموزش دور کنند و قدم‌های زیادی در این زمینه برداشتند.

وی عنوان کرد: الان هم استکبار جهانی به وسیله این سند قصد دارد علاوه بر دور کردن کودکان و دانش‌آموزان ما از مبانی دینی و قرآنی، فساد و بی‌اخلاقی و مسائل جنسی را به آنها یاد دهد که خوشبختانه با درایت مقام معظم رهبری این توطئه شوم نقش برآب شد.

فرستاده حجت الاسلام رئیسی به ضرورت حضور پرشور مردم  اصفهان در عرصه انتخابات اشاره کرد و گفت: روند انتخابات ریاست جمهوری در تمام شهر و روستا در حال پیگیری هستند و موضوع بسیار مهم در ارتباط با انتخابات، حضور پرشور مردم در این عرصه است واصفهان نقطه ثقل انقلاب است .

وی تاکید کرد: دشمنان انقلاب و اسلام از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون چشم به عرصه‌های ملی به ویژه انتخابات‌ها دوخته‌اند و نسبت به آن برنامه‌ریزی‌های بسیاری انجام داده‌اند تا بتوانند از طریق نفوذ  اموال این کشور را به یغما ببرند.

خاطرنشان کرد: در صورتی که مردم ما حضور پرشور در انتخابات داشته باشند، پاسخ محکمی به دروغگویان می‌دهند و هیچ کسی جرات نمی‌کند علیه این ملت اقدام کند چرا که متوجه می‌شود مردم ایران همچنان با وحدت کامل پشتیبان نظام و ولایت فقیه هستند ی در خاتمه با تاکید بر این که رقیب با بدنام کردن انقلاب و نظام جمهوری اسلامی قصد دارد امید مردم را نسبت به انتخابات زایل کند تا در فضای مشارکت حداقلی، انتخابات را به نفع خود تمام کند. از مردم، اصلاح طلبان و اصول گرایان خواست، با حضور در عرصه انتخابات این حربه را از رقیب بگیرند تا انتخابات 22 خرداد به دروغ گویی و عوام فریبی نه بگویند.

.

مرتضوی در پایان خاطر نشان کرد: دشمن در تمام انتخابات‌ها توطئه‌ها و برنامه‌های شوم بسیاری داشتند ودر فتنه سال 88 اگر مقام معظم رهبری  امورانتخابات را رهبری نفرمو ده بودند آقایان فاتحه کشور را خوانده بودند واین توطئه  با حضور پرشور مردم نقش برآب شد و نتوانستند کاری از پیش ببرند.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار