کد خبر: 851535
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۲
مدیرکل ثبت احوال استان اصفهان اعلام نمود :
کارت ملی نمونه قدیم و شناسنامه‌های قرمز رنگ برای رای دادن دارای اعتبار است و برای انتخابات نیازی به تعویض ندارند

مدیرکل ثبت ‌احوال استان اصفهان با اشاره به اینکه از دو هفته گذشته تاکنون همه ادارات ثبت ‌احوال در سطح استان اصفهان به صورت آماده باش کامل برای صدور شناسنامه و تایید کارت ملی برای افراد برای حضور در انتخابات ۲۹ اردیبهشت ماه سال جاری هستند، اظهار داشت: در کنار مراکز ثبت احوال در سطح استان ۷۱ دفتر پیشخوان دولت نیز در این دوران در حالت آماده باش هستند.

حسین غفرانی گفت: همه مراکز ثبت‌احوال و ۷۱ دفتر پیشخوان خدمات دولتی برای ارائه خدمات بهتر به شهروندان برای حضور در انتخابات ۲۹ اردیبهشت ماه درحال آماده باش است.

وی بیان داشت : فعالیت مراکز ثبت ‌احوال و دفاتر پیشخوان دولت تا آخرین لحظات روز انتخابات ادامه خواهد داشت ،البته باید توجه داشته باشیم که در روز انتخابات فقط شناسنامه‌هایی که مشکل اساسی در احراز هویت افراد داشته باشند، تعویض می‌شوند و مابقی به بعد از انتخابات موکول می‌شود.

مدیرکل ثبت‌ احوال استان اصفهان با  اشاره به اینکه کارت شناسایی ملی رای دهندگان هم تا آخرین لحظات روز انتخابات صادر می‌شود، اضافه کرد: در این طرح ویژه، شناسنامه افراد نیز به صورت یک روزه صادر می‌شود.

وی تصریح کرد: کارت ملی نمونه قدیم و شناسنامه‌های قرمز رنگ برای رای دادن دارای اعتبار است و برای انتخابات نیازی به تعویض ندارند و شناسنامه‌های المثنی که از قبل در نوبت صدور، بوده پس از مراجعه صاحبان آن یک روزه صادر می‌شود.

غفرانی با تاکید بر اینکه امکان صدور کارت ملی در استان اصفهان وجود ندارد، ابراز داشت: مدارک به سازمان ثبت احوال کشور در تهران ارسال و کارت ملی هوشمند ارائه می شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار