کد خبر: 851528
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۲
ارتقاء مدول اول و احداث تصفیه خانه فاضلاب شهر زنجان به روشBOT جهت تحت پوشش قرار دادن 410 هزار نفر و ظرفیت 75 هزار متر مکعب در شبانه روز با سرمایه گذاری 1100 میلیارد ریال طی مدت 3 سال و بهره برداری از آن به مدت 21 سال یکی از طرح های اقتصاد مقاومتی شرکت آبفای استان است .

مدیر عامل شرکت آبفای استان زنجان با عنوان کردن مطلب فوق و با بیان اینکه 80درصد پروژه های اقتصاد مقاومتی شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان در سال 95 اجرایی شده است، گفت: کاهش هدر رفت آب تا 5/22 درصد با تعویض کنتورهای خراب و مستعمل ، استانداردسازی انشعاب مشترکین و اصلاح شبکه توزیع و خطوط انتقال آب در سطح استان ، فرهنگ سازی برای اصلاح الگوی مصرف، مدیریت تقاضا و کنترل فشار شبکه توزیع و کنترل دقیق منابع تولید آب از دیگر برنامه های این کمیته هست .

علیرضا جزء قاسمی تصریح کرد : سرمایه گذاری و تولید برق از خط انتقال آب خام از سد کینه ورس به تصفیه خانه آب شهرهای ابهر و خرمدره در وزودی تصفیه خانه آب نیز در برنامه این کمیته قرار دارد . وي گفت : تعویض شیرالات مشترکین پر مصرف با شیرالات کم مصرف در راستای حفظ منابع آب و ارتقاء فرهنگ صرفه جویی در مصرف آب با حمایت از توان بخش خصوصی از دیگر طرح های پروژه اقتصاد مقاومتی در شرکت آبفای استان زنجان است .

جزء قاسمی به راه اندازی سیستم قرائت از راه دور اشاره کرد و گفت : تهیه و نصب سیستم قرائت از راه دور بر روی 400 دستگاه کنتور قطر بالای یک اینچ در شهر زنجان با استفاده از فایناس جهت کنترل مشترکین پر مصرف از دیگر طرح های اقتصاد مقاومتی شرکت می باشد .مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در پایان خاطر نشان کرد که این پروژه ها در سطح استان اجرائی و با همت همکاران بهره برداری ، مشترکین، روابط عمومی و دیگر واحدها اجرائی شده است .

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار