کد خبر: 851484
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۸
به مناسبت سالروز سفر مقام معظم رهبری:
مسابقه بزرگ دو همگانی رهروان شهداء در سالروز سفر مقام معظم رهبری به استان کردستان در شهر سنندج برگزار می‌شود.

به گزارش جوان در کردستان مسابقه بزرگ دو همگانی رهروان شهداء چهارشنبه هفته‌جاری در سالروز سفر مقام معظم رهبری به استان کردستان در شهر سنندج برگزار می‌شود.

در این مسابقه به 222 نفر برتر جوایز نقدی قابل توجهی اهداء خواهد شد و به مناسبت و میمنت سالروز سفر مقام معظم رهبری نیز به قید قرعه از 22 دونده دیگر با جوایزی نفیس تجلیل می‌شود.
مسابقه بزرگ دو همگانی رهروان شهداء به مسافت 33 کیلومتر برگزار خواهد شد و شرکت کنندگان مسیر پارک کودک سنندج را تا استادیوم 22 گولان طی خواهند کرد.
با اعلام ستاد برگزاری مسابفه، ساعت تجمع دوندگان رأس ساعت 7:30 صبح روز چهارشنبه 27 اردیبهشت ماه در پارک کودک بوده و دوندگان با دریافت شماره و گرم کردن ساعت 8 صبح مسابقه را آغاز خواهند کرد.
بر اساس این گزارش، ثبت نام علاقمندان در این مسابقه تا شامگاه روز سه شنبه هفته‌جاری در هیأت دوومیدانی استان کردستان واقع در استادیوم 22 گولان صورت می‌گیرد.
مسابقه بزرگ دو همگانی رهروان شهداء به همت اداره کل ورزش و جوانان و سازمان بسیج ورزشکاران استان کردستان و همکاری سپاه بیت‌المقدس، شهرداری، نیروی انتظامی، لشگر 28 پیاده، شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر، بانک‌های قوامین و مهر اقتصاد و کوثر برگزار خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر