کد خبر: 851304
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۵
تنها نگارخانه ثبت شده شهرستانهای جنوب غرب استان تهران در هفته جاري در اسلامشهر افتتاح مي شود.

سید حسن حسینی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلامشهر با اعلام خبر فوق گفت: درحال حاضربه دلیل عدم وجودنگارخانه ثبت شده درسطح شهرستان وحتی در شهرستانهای همجوار،هنرمندان بومی منطقه ناچارهستندبرای برپایی نمایشگاه،آثارخود را در سطح تهران به معرض نمایش قراردهند.

وی افزود:به دلیل عدم وجود نگارخانه ثبت شده هنرمندان،ازمزایایی قانونی پیش بینی شده برای برگزاری نمایشگاه نمی توانند بهره مند شود و به همین جهت هنرمندان تمایلی برای برگزاری نمایشگاه در سطح این شهرستان ندارند.

رئیس اداره ارشاد اسلامشهر تاکید کرد:با بهره برداری ازاین نگارخانه واقع دراداره فرهنگ وارشاد اسلامی اسلامشهرزمینه و زیرساخت لازم ایجادمی شود تاعلاوه بر هنرمندان شهرستان اسلامشهر ، هنرمندان شهرهای همجوارنیزدراین محل با برپایی نمایشگاه آثار هنری خود را به معرض نمایش علاقمندان به هنر قراردهند.

وی بااشاره به مشخصات نگارخانه اسلامشهر،خاطر نشان کرد:نخستین نگارخانه ثبت شده شهرستانهای جنوب غربی استان تهران درمساحتی به وسعت100 مترمربع و با طراحی ایرانی اسلامی وبهره گیری از امکانات روزکشور، فضایی بسیار مناسب را دراختیار هنرمندان قرارمی دهدکه بعنوان یک اقدام اساسی و زیر بنایی میتواند به رشد و بالندگی فرهنگ و هنرشهرستان اسلامشهرودیگر شهرهای همجوار کمک نماید .

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار