کد خبر: 851302
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۴
رئیس امور فرهنگی سازمان منطقه ویژه پارس از برگزاری هفتمین جشنواره منطقه ای تئاتر دفاع مقدس در منطقه ویژه پارس جنوبی عسلویه خبر داد .

ایوب بنوی گفت : این جشنواره با هدف نشر آثار و ترویج فرهنگ دفاع مقدس با استفاده از قالب هنر نمایش با حمایت‌های مدیرعامل سازمان و سایر مدیریت‌های منطقه ویژه پارس و ارگان فرهنگی و هنری منطقه برگزار می‌شود .

وی افزود: هفتمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر دفاع مقدس به میزبانی منطقه ویژه پارس و با حضور گروه‌های نمایشی از استان‌های بوشهر، فارس، خوزستان، هرمزگان، یزد، کرمان و سیستان و بلوچستان برگزار خواهد شد .

دبیر هفتمین جشنواره تئاتر دفاع مقدس تصریح کرد: در برگزاری این جشنواره، سازمان منطقه ویژه انرژی پارس به همراه سازمان‌های فرهنگی موجود در پارس جنوبی، حمایت‌های مناسبی با هدفترویج فرهنگ دفاع مقدس انجام دادند که نتیجه آن برگزاری این جشنواره در پایان اردیبهشت ماه سال جاری است .

بنوی بیان کرد: پس از اعلام فراخوان، 73 اثر در دو بخش صحنه‌ای و خیابانی از این هفت استان به دبیرخانه مستقر در منطقه انرژی پارس ارسال شد که در نهایت پس از بازبینی‌های انجام شده توسط گروه داوران 9 اثر در بخش صحنه‌ای و 6 اثر در بخش خیابانی به مرحله نهایی راه یافتند .

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار