کد خبر: 851249
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۶
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرزتاکید کرد
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز گفت: توسعه خدمات در حوزه بهداشت و درمان یکی از مهمترین مطالبات مردم در استان البرز است که باید به صورت ویژه در اولویت قرار گیرد.

حمید درفشی اظهار داشت: یکی از مهمترین نیازهای استان البرز توسعه خدمات درمانی و بهداشتی است که باید به صورت ویژه به آن پرداخته شود.

وی با اشاره به اینکه استان البرز در میزان خدمات درمان و بهداشت با کمبودهایی مواجه است، افزود: در این راستا باید تلاش شود تا با تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های اساسی و با تخصیص اعتبارات مسیر توسعه خدمات درمانی و بهداشتی در این استان بیشتر شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه هم‌اکنون شهرستان فردیس فاقد امکانات بیمارستانی است،‌ افزود: متأسفانه این شهرستان از کمترین امکانات درمانی برخوردار است و لازم است تا با توجه به جمعیت بالغ بر 500 هزار نفری فردیس مسیر توسعه خدمات بیمارستانی جهش قابل توجهی را داشته باشد.

درفشی توسعه خدمات درمانی در روستاها را نیز از مهمترین نیازها و مسائلی دانست که باید به آن توجه شود و افزود: روستاهای این استان نیز از امکانات کمی در حوزه درمان و بهداشت برخوردار هستند که این مهم ساکنان روستاها را نیز با مشکلاتی مواجه کرده است.

وی بر لزوم توسعه خدمات درمانی و تخت‌های بیمارستانی در این استان تأکید کرد و گفت: هم‌اکنون سرانه خدمات درمانی در این استان با استانداردها فاصله داشته و باید ظرفیت‌های این خدمات بیش از گذشته شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار