کد خبر: 851239
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۴
مدیر کل بنیادشهید و امور ایثارگران استان مرکزی :
مدیر کل بنیادشهید و امور ایثارگران استان مرکزی گفت: 2 هزارو 599 ایثارگر در این استان برای تامین مسکن با مشکل مواجه هستند.

مدیر کل بنیادشهید و امور ایثارگران استان مرکزی گفت: 2 هزارو 599 ایثارگر در این استان برای تامین مسکن با مشکل مواجه هستند.

حجت الاسلام حسن هنرمند مدیر کل بنیادشهید و امور ایثارگران استان مرکزی در نشست شورای مسکن استان مرکزی، افزود: 222 ایثارگر از مجموع ایثارگران مشکل دار در تامین مسکن، در اولویت قرار دارند.
وی اظهار کرد: 140 ایثارگر فاقد مسکن در اراک هستند که برای تامین مسکن مناسب برای این افراد با فقدان زمین در کلانشهر مواجه هستیم.
وی گفت: در شهرستان خمین 780 ایثارگر واجد شرایط مسکن وجود دارد که از این تعداد 76 نفر در اولویت مسکن قرار دارند.
حجت الاسلام هنرمند افزود: از مجموعه 2 هکتاری ساوه، 40 واحد برای ایثارگران ساوه در نظر گرفته شده است.
وی گفت: در تمامی شهرستان های استان به غیر از اراک، ساوه و خمین از محل سایت مسکن مهر در قالب 200 متری به صورت 2 واحدی برای ایثارگران در نظر گرفته شده است.
بررسی مشکلات پنج واحد مسکن مروارید خمین، تعاونی مسکن هدایت خمین، سه واحد مانده از 422 واحد معلولان خمین، انجمن خیریه مسکن ساز اراک، طرح یک هزارو 440 واحدی کوی امام صادق و مسکن مهرتوره از جمله موضوعاتی بود که در این نشست به عنوان مصوبات نشست گذشته مورد بررسی قرار گرفت.
فک رهن طرح های مسکن مهر مهاجران، جمع آوری شبکه آب و فاضلاب مهاجران، پیگیری نکردن تعاونی های مهاجران به دلیل انحلال، تکمیل و آماده سازی مسکن مهر مهاجران توسط شهرداری و الزام شهرداری ها به رعایت مقررات ملی در ساخت و سازها از جمله دستور نشست شورای مسکن استان بود که مورد بررسی قرار گرفت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر