کد خبر: 851233
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۹
عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام از مردم درخواست كرد در رأي دادن انتخابات هفته آينده به رهنمودهاي مقام معظم رهبري توجه كنند.
غلامعلي حداد عادل در سخنراني پيش از خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته تهران افزود: جمعه هفته آينده انتخابات مهم و سرنوشت‌سازي داريم و همه ما وظيفه داريم در اين انتخابات با انتخاب فرد اصلح و كسي كه شايستگي به دست گرفتن قدرت اجرايي كشور را داشته باشد به وظيفه شرعي، ديني، انقلابي و ملي خودمان عمل كنيم. وي گفت: تأكيد مي‌كنم نمازگزاران در رأي دادن به رهنمودهاي مقام معظم رهبري توجه كنند، ايشان در سخنراني نوروزي در جوار حرم رضوي فرمودند من نمي‌گويم به چه كسي رأي بدهيد و تعيين مصداق نمي‌كنم و جايي كه نياز باشد از حق ملت دفاع مي‌كنم و مردم در انتخاب آزاد هستند.
 
حداد عادل اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب بعد از آن در سخنراني‌هاي متعدد شاخص و ملاك به ما دادند و فرمودند به كسي رأي بدهيد كه درد مردم را داشته باشد، براي اقتصاد مقاومتي، اشتغال و توليد برنامه مؤثر و كارساز داشته باشد، كسي كه حرف‌هايي نزند دل دشمنان را شاد كند، كسي كه حرفي نزند تا طرح‌هاي ناتمام دشمنان را كامل كند. عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت: مقام معظم رهبري فرمودند كسي نبايد براي جلب آراي ديگران گسل‌هاي قومي، زباني و جغرافيايي را كه به امنيت ملي مربوط است، تحريك كند و در يك كلام فرمودند ما يك سلسله مسائلي داريم كه به امنيت ملي مربوط است، فراجناحي است و به اين نامزد و آن نامزد تعلق ندارد و كسي نبايد از كيسه امنيت ملي براي رأي‌آوري هزينه كند. وي ابراز اميدواري كرد: ملت ايران هفته آينده با شكوه بسيار براي تحكيم پايه‌هاي اين انقلاب كه با نور اسلام و مهدويت روشن شده است، در پاي صندوق‌هاي رأي حاضر شوند و به وظيفه خودشان عمل كنند تا آنچه خير و صلاح اين مملكت است حاصل شود.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۳
0
0
عجالتا بفرمائید مجازات کسی که از خطوط قرمز نظام رد شده چیست؟ اگر شورای نگهبان الان نخواهد وظیفه اش را انجام دهد پس کی ؟!!
مهی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۴
0
0
آقای روحانی باین تندروی وبازیچه قرار دادن احساسات پاک جوانان وبااین حرف های که می زند باید شورای نگهبان باید دست به کار شود ورد صلاحیت کند چرا که بنظر می رسد ... دشمن شده است وکار ایران با خدا خواهد شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار