کد خبر: 851124
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۵
معاون امنيتي - انتظامي وزارت كشور با بيان اينكه معيار اصلي ما قانون است، گفت: برگزاري نشست‌ها و تجمعات ضوابط خاص خود را دارد و راه‌اندازي كارناوال ممنوع است.
به گزارش خبرگزاري صداوسيما، حسين ذوالفقاري در نشست خبري با بيان اينكه تجمعات و تبليغات در چارچوب قانون مشكلي ندارد، افزود: كارناوال را اگر ستادهاي انتخاباتي راه بيندازند بايد ضوابط و مجوزهاي لازم را دريافت كنند اما اگر افراد و گروه‌ها بدون هدايت ستادهاي تبليغاتي به صورت خودجوش شكل بگيرد، مشمول تجمعات غيرقانوني مي‌شود، بنابراين اين گونه كارناوال‌ها كه موجب سد معبر و ايجاد مشكل در تردد و ترافيك شود غيرقانوني و نيروي انتظامي موظف به تذكر جلوگيري است.
وي با بيان اينكه ميزان تخلفات انتخاباتي تا امروز در مقايسه با دوره مشابه در انتخابات رياست جمهوري گذشته 60 درصد كاهش يافته است، گفت: بر اساس بررسي‌هاي انجام شده تخلفات نگران كننده‌اي صورت نگرفته و تاكنون 256 مورد تخلف انتخاباتي رصد شده است اما در دوره گذشته 600 مورد تخلف داشته‌ايم. معاون وزير كشور با بيان اينكه تأمين امنيت انتخابات در روز برگزاري انتخابات و پس از آن نيز ادامه خواهد داشت، تصريح كرد: ستاد امنيت انتخابات وزارت كشور به صورت مستمر تشكيل مي‌شود و همه دستگاه‌هاي نظامي اطلاعاتي، انتظامي، قضايي و صدا و سيما در اين ستاد حضور دارند و هماهنگي منسجمي وجود دارد و همه مواردي كه ممكن است آسيب امنيتي باشد مورد رصد و بررسي قرار مي‌گيرد. وي با اشاره به اينكه طرح‌هاي امنيتي - انتظامي توسط دستگاه‌ها و مخصوصاً نيروي انتظامي تهيه شده است، عنوان كرد: قرارگاه نيروي انتظامي تشكيل شده و همه دستگاه‌ها در همكاري و همراهي با اين قرارگاه‌ها هستند.
ذوالفقاري افزود: نيروهاي كمكي كه لازم بود براي تأمين امنيت شعب اخذ رأي به نيروي انتظامي كمك كنند با بررسي‌هايي كه در ستاد امنيت صورت گرفت از طريق ستاد نيروهاي كل مسلح توسط سپاه پاسداران تأمين شده و در آمادگي كامل قرار دارند. معاون وزير كشور با تأكيد بر اينكه هيچ مورد ناامني تا اين لحظه كه خدمت شما هستم متوجه امنيت انتخابات نبوده است، افزود: آسيب‌هاي امنيتي انتخاباتي به طور مستمر، روزانه و لحظه‌اي توسط جامعه اطلاعاتي رصد مي‌شود و همه بررسي‌هايي كه بايد صورت بگيرد در جلسات متعدد و مختلفي كه داريم در حال پيگيري هستند. وي با تصريح اينكه برآوردمان اين است كه انتخابات در فضاي كاملاً امن و بدون هرگونه تهديد امنيتي برگزار خواهد شد، گفت: طبق آخرين گزارش‌هاي امنيتي اطلاعاتي كه همه دستگاه‌ها به ما داده‌اند، هيچ‌گونه تهديد امنيتي خاصي متوجه انتخابات نيست. معاون
 امنيتي - انتظامي وزارت كشور گفت:‌پيش‌بيني‌هاي لازم براي مناطقي كه مستعد آسيب‌هاي امنيتي هستند صورت گرفته، همچنين دستورالعمل مربوط به امنيت انتخابات به همه استان‌ها ارسال شده است. ذوالفقاري در ادامه با اشاره به اينكه 260 هزار نيرو تأمين امنيت انتخابات را بر عهده دارند، افزود: همه نهادهاي امنيتي كشور از جمله وزارت اطلاعات، اطلاعات سپاه و اطلاعات ناجا نيز فعال هستند، ما هم هر چه به ايام انتخابات نزديك‌تر مي‌شويم تشديد امنيت از مرزهاي كشور را خواهيم داشت.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۳
0
0
بازهم خدا پدر سردار ذوالفقاری را بیامرزد که غیرت بخرج داده سایرین کجا هستند؟!
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار