کد خبر: 851099
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۴
رئیس‌جمهور امریکا: در صورتی که اوضاع مناسب باشد آماده دیدار با رهبر کره‌شمالی هستم
ترامپ: مشخص شده مردم به خاطر مدل موهایم من را جدی نمی‌گیرند. مدل موهای کیم جونگ اون رفته روی مخم!
رئیس‌جمهور امریکا گفته در صورتی که اوضاع مناسب باشد آماده دیدار با رهبر کره‌شمالی هستم. وی در توضیح منظورش از «اوضاع مناسب» گفت: اگر کیم قول بده مثل همیشه ما رو نترسونه می‌شینیم مثل بچه آدم با هم حرف می‌زنیم.
دونالد ترامپ گفت: کیم جونگ اون عادت دارد که هر چند وقت یک‌بار اطرافیانش را بترساند. دوره این شوخی شهرستانی‌ها دیگه گذشته و کیم باید دست از این کارها بردارد وگرنه من می‌ترسم بروم دیدنش.
 
ترامپ با بیان اینکه همه اطرافیان کیم جونگ اون از دستش شاکی هستند گفت: ما سعی کردیم کارهایش را تلافی کنیم و با اعزام یک ناو جنگی او را بترسانیم، بین خودمان بماند کل این قضیه شوخی بود ولی باز هم اثر نداشت و کیم اخلاق بدش را کنار نگذاشت.
وی افزود: بعد از این ماجراها رهبر کره‌شمالی سلاح‌های اتمی‌اش را آماده شلیک کرد و ما الان نمی‌دانیم هنوز دارد شوخی می‌کند یا جدی جدی می‌خواهد جنگ راه بیندازد. البته از او بعید نیست که شوخی شوخی یک موشک هسته‌ای را شلیک کند، آن وقت ما هم مجبور می‌شویم تلافی کنیم اما یادتان باشد چه کسی اول سر شوخی را باز کرد.
 
رئیس‌جمهور ایالات متحده با تأکید بر لزوم کنار گذاشتن این مسخره‌بازی‌ها اظهار کرد: من می‌خواهم درباره یک سری مسائل جدی‌تر با رهبر کره‌شمالی مذاکره کنم و وقت اینجور مسائل فرعی مثل جنگ و تهدید را ندارم. در حقیقت از مدل موهای کیم جونگ اون خوشم آمده، اما آرایشگر خودم گفت هر کسی نمی‌تواند این مدل مو را دقیق دربیاورد و بسیار تخصصی است. من هم رفته روی مخم که یک چنین موهایی داشته باشم! می‌دانید که با توجه به حالت موهای من، هر حالتی را نمی‌توانم روی سرم پیاده کنم. حالا این مدل را پیدا کردم و از شانس ما تنها جایی که می‌شود آن را پیدا کرد کره‌شمالی و روی کله رهبر آن کشور است.
ترامپ با اشاره به اینکه مسائل دو کشور باید هر چه سریع‌تر حل و فصل شود گفت: من حاضرم طی یک نشست کل موضوعات را فیصله دهم تا بعد بتوانیم وارد مسائل مهم‌تری مثل مدل مو شویم.
 
وی توضیح داد: مدل مو مسئله کم‌اهمیتی نیست. مشاوران من طی تحقیقات گسترده به این نتیجه رسیده‌اند که 80 درصد مردم معتقدند آدمی با مدل موی من هرگز نمی‌تواند در امور بین‌الملل موفق باشد. برای اینکه مردم من را جدی بگیرند، به مدل مویی شبیه رهبر کره‌شمالی نیاز دارم و باید هر طور شده آن را به دست بیاورم. این برای آینده ایالات متحده حیاتی است.
دونالد ترامپ با بیان دشواری‌های مقام ریاست‌جمهوری اذعان کرد: الان من هر مراسمی بخواهم بروم باید قبلش حتماً هواشناسی تأیید کند که باد قرار نیست بیاید، وگرنه سر و وضع برایم باقی نمی‌ماند!
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر