کد خبر: 851044
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۹
رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از الحاق «باغ موزه قصر» به این سازمان خبر داد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، محمود صلاحی، رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، به همراه جمعی از معاونان و مدیران از مجموعه باغ موزه قصر بازدید کرد.
 رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در نشست پایانی این بازدید گفت: بنا به دستور شهردار تهران مدیریت مراکزی که به صورت حرفه‌ای و قله‌ای در زمینه فرهنگ و هنر فعالیت می‌کنند باید در سازمان فرهنگی هنری متمرکز شود؛ در همین راستا کتاب‌خانه‌های شهرداری تهران، پردیس‌های تئاتر تهران و صبا، خانه شعر و موسیقی، موزه‌های شریعتی و انتظامی و میدان امام حسین(ع) در دو سال گذشته به سازمان منتقل شدند.
 محمود صلاحی با اشاره به اینکه انتقال «باغ موزه قصر» به سازمان فرهنگی هنری در سال گذشته تصویت شد،‌ افزود: با توجه به پیگیری‌های انجام شده امروز به طور رسمی این الحاق انجام می‌شود.

 رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با اشاره به اینکه تجربه دو ساله حسین هوشیار در مدیریت این مجموعه موفق بوده است، تصریح کرد: ایشان انسانی متعهد و ولایی هستند و در تجربه خود نشان دادند که مدیر لایقی هستند و در نشست معاونان و مدیران سازمان فرهنگی هنری حکم جدید آقای هوشیار به عنوان مدیر مجموعه باغ موزه قصر به وی اعطا می‌شود.

 وی با تاکید براینکه پس از انتقال باید شرایط کاری کارکنان این مجموعه ارتقا یابد، افزود: همه مجموعه کارکنان باغ موزه قصر به همان شکل گذشته به کار خود ادامه می‌دهند ولی باید با نگاهی نو به دنبال کارهای تخصصی باشیم؛ برای این منظور معاونت‌های سازمان باید به کمک این مجموعه تاریخی و جذاب بیایند.
 صلاحی با اشاره به ظرفیت ممتاز باغ موزه قصر در جذب مخاطبان گفت: این مکان یک موزه عبرت است. زندانی است که اکنون تبدیل به باغ و موزه شده و محل آموزش و تفریح شهروندان است. باید روی این موضوع تاکید کنیم که جمهوری اسلامی زندانی را تبدیل به باغ کرده و این اتفاق به سادگی انجام نشده است بلکه به پشتوانه رنج‌ها و زجرهایی است که مبارزان برای استقلال کشیدند.
مجموعه تاریخی باغ موزه قصر در خیابان شریعتی، خیابان پلیس با بخش‌هایی چون زندان سیاسی و زندان تاریخی مارکوف و باغی زیبا پذیرای شهروندان است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار