کد خبر: 851039
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۸
مدیر توسعه حمل و نقل پاک شهرداری اصفهان:
شهروندان و کسبه بازار شب ها می توانند پس از پایان کسب و کار خود دوچرخه ها را از دوچرخه سراها بدون اینکه پولی پرداخت کنند، دریافت و فردا صبح آن را به ایستگاه تحویل دهند.

 مدیر توسعه حمل و نقل پاک شهرداری اصفهان گفت اظهارکرد: دوچرخه سراهای شهرداری اصفهان با فاصله های نزدیک به هم که قابلیت استفاده هوشمند دارند، دایر شده است.

محمد پورابوطالب افزود: روال امانت دوچرخه در دوچرخه سراها  به این صورت است که شهروندان با استفاده از اصفهان کارت، از یک دوچرخه سرا دوچرخه را تحویل می گیرند و بدون اینکه کارت را تحویل دهند دوچرخه را در ایستگاه پایانی مسیر خود تحویل می دهند.

وی ادامه داد: شهروندان و کسبه بازار شب ها می توانند پس از پایان کسب و کار خود دوچرخه ها را از دوچرخه سراها بدون اینکه پولی پرداخت کنند، دریافت و فردا صبح آن را به ایستگاه تحویل دهند.

مدیر توسعه حمل و نقل پاک شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه شهروندان می توانند دوچرخه های شخصی خود را در این دوچرخه سراها تعمیر و تنظیم کنند، گفت: یکی از مشکلات اصلی شهروندان در استفاده از دوچرخه این است که دوچرخه ها معمولاً با قد و وزن افراد متناسب انتخاب نشده است، از این رو در دوچرخه سراها، دوچرخه های شخصی شهروندان متناسب با قد و وزن آنها تنظیم و پنچر گیری، روغن کاری و تعمیرات جزیی آنها نیز به صورت رایگان انجام می شود.

پور ابوطالب یادآور شد: ۲ هزار دوچرخه امانتی شهرداری اصفهان در ۵۰ ایستگاه دوچرخه یا دوچرخه سرا به صورت امانتی بین شهروندان توزیع می شود.

وی اضافه کرد: تدابیر شهرداری اصفهان در انجام خدماتی که در دوچرخه سراها به صورت رایگان ارایه می شود، به منظور اشاعه فرهنگ دوچرخه سواری است.

مدیر توسعه حمل و نقل پاک شهرداری اصفهان افزود: شهروندان برای نخستین مرتبه استفاده از دوچرخه های شهرداری اصفهان، باید کارت ملی خود را جهت ثبت نام همراه داشته باشند اما در دفعات بعد فقط با داشتن اصفهان کارت امکان استفاده از این دوچرخه ها فراهم می شود.

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار