کد خبر: 851037
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۰
نماینده مردم شاهین شهر،برخوار و میمه در مجلسشورای اسلامی :
آموزش و پرورش سند ننگین 2030 سازمان یونسکو که برخلاف منافع کشور است را قبول کرده است از این رو از وزیر آموزش و پرورش درخواست می‌کنیم خودش استعفا دهد.

 نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی در راستای حفظ شأن مجلس، گفت: نمایندگان با رئیس جمهوری مواجه هستند که برنامه‌گریز و گزارش‌گریز است زیرا بر اساس ماده 213 قانون برنامه پنجم توسعه قرار بود هر ساله هنگام ارائه لایحه بودجه رئیس جمهور گزارش پیشرفت برنامه پنجم را ارائه کند اما زمانی که پیگیر دریافت این گزارش شدم فقط یک گزارش مربوط به سال 90 الی 91 وجود دارد.

حاجی دلیگانی تصریح کرد: آموزش و پرورش سند ننگین ۲۰۳۰ سازمان یونسکو که برخلاف منافع کشور است را قبول کرده است از این رو از وزیر آموزش و پرورش درخواست می‌کنیم خودش استعفا دهد.

وی تصریح کرد: در این راستا گزارش سال 92 الی 94 به مجلس ارائه نکرده‌اند که این به معنای نادیده گرفتن حقوق مجلس شورای اسلامی است.

حسینعلی حاجی دلیگانی اظهار کرد: از 83 آیین نامه لازم برای اجرای برنامه پنجم توسعه 34 آیین نامه اصلا تهیه نشده که بخواهند آن را اجرایی کنند و این در حالی است که برنامه ششم توسعه را نیز هنوز ابلاغ نکرده‌اند.

حاجی دلیگانی در تذکر به وزیر آموزش و پرورش در خصوص اینکه اخیراً دو تخلف توسط وی انجام شده است، افزود: اول اینکه در زمان تصدی وزارتخانه رئیس هیأت مدیره شرکتی بودند که خلاف قانون است و دوم اینکه با کارت بازرگانی شرکت فرعی برای واردات کالا استفاده کرده‌اند که به دلیل گذشت مهلت این کارت فرار مالیاتی محسوب شده و جرم تلقی می‌شود.

نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: آموزش و پرورش سند ننگین 2030 سازمان یونسکو که برخلاف منافع کشور است را قبول کرده است از این رو از وزیر آموزش و پرورش درخواست می‌کنیم خودش استعفا دهد سنگین تر است .

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار