کد خبر: 851017
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۷
ليست پراختلاف اصلاح‌طلبان براي شوراي تهران
انتشار ليست 21 نفره اصلاح‌طلبان براي شوراي شهر تهران با اختلافات و تنش‌هاي بسياري در فضاي مجازي روبه‌رو شد.
انتشار ليست 21 نفره اصلاح‌طلبان براي شوراي شهر تهران با اختلافات و تنش‌هاي بسياري در فضاي مجازي روبه‌رو شد. بسياري از كاربران اصلاح‌طلب فضاي مجازي پس از انتشار ليست اعلام كردند كه به صورت ليستي رأي نخواهند داد. آنها معتقد بودند كه ليست، اصلاح‌طلبانه بسته نشده و اسامي گمنام در ليست زياد است و اين‌بار همچون انتخابات مجلس نخواهد بود كه نديده و نشنيده و با تكرار مي‌كنم و دستور از بالا، به همه افراد يك ليست رأي بدهند. در مورد انتخابات مجلس و ليست اميد در تهران نيز اعتراضاتي بود كه البته معترضان سعي كردند كوتاه بيايند، اما آبان 95 الهه كولايي كه از تصميم‌گيران در مورد آن ليست بود، افشا كرد كه برخي‌ها با رانت و پول وارد آن ليست شده‌اند.
 
البته ليست اصلاح‌طلبان موارد جالب توجهي هم در مورد هم دارد. اول اينكه ليست منتشر شده توسط شوراي سياستگذاري با ليست منتشر شده در كانال حسين مرعشي بر سر بودن و نبودن مرتضي الويري اختلاف دارد.
 
در ليست اصلاح‌طلبان نام الويري نيست و در ليست مرعشي، نام الويري هست! به نظر مي‌رسد در روزهاي آينده، ليست‌هاي موازي ديگري هم منتشر شود. نكته جالب توجه ديگر در اين ليست نبودن نام ياشار سلطاني در آن است. كسي كه سال گذشته با انتشار گزارش ثابت نشده و اخبار دروغ كه البته توسط حكيمي‌پور عضو اصلاح‌طلب شوراي شهر تهران در اختيار او قرار گرفته بود، توانست خدمت شاياني به اصلاح‌طلبان در مسير تخريب محمدباقر قاليباف انجام دهد. او حتي بازداشت شد و زندان را هم تحمل كرد، در حالي كه با حكيمي پور هيچ برخوردي نشد! با اين وجود و به‌رغم اينكه ياشار سلطاني تصور مي‌كرد به پاس اين خوش خدمتي، پاداش خوبي از اصلاح‌طلبان خواهد گرفت، نام او در ليست جاي نگرفت. نام حكيمي‌پور هم در اين ليست نيست و در واقع آن خوش‌خدمتي‌ها به محض اتمام كار اصلاح‌طلبان با آنان بي‌جواب ماند. محمدمهدي تندگويان، از ديگر اعضاي اصلاح‌طلب شوراي شهر تهران است كه در هفته‌هاي اخير تيترهاي زيادي در صفحات يك روزنامه‌هاي اصلاح‌طلب از آن خود مي‌كرد؛ فقط از اين جهت كه شديداً عليه قاليباف موضع‌گيري داشت، اما نام او هم در ليست اصلاح‌طلبان نيست. از سويي خبر مي‌رسد محسن هاشمي نيز ميثاق‌نامه اصلاح‌طلبان را امضا نكرده و برخي‌ها علت را در بندي از ميثاق‌نامه مي‌دانند كه تصريح مي‌كند اعضاي شوراي شهر حق كانديداتوري براي شهرداري تهران را ندارند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار