کد خبر: 850981
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۸
در حالي که دولت ماه‌هاست اعطاي وام ۱۰ ميليوني ازدواج به جوانان را با اما و اگر مواجه کرده، شب انتخابات به دهياران وام ۱۰ ميليوني اعطا مي‌شود!
به گزارش تسنيم، پس از اعلام خبري در رسانه‌ها  درخصوص  تهديد روستاييان توسط برخي حاميان حسن روحاني مبني بر اينکه «اين دولت حتماً دو دوره‌اي است و اگر رأي اول در هر روستا، حسن روحاني نباشد بودجه و رسيدگي به آن روستا در دور بعدي قطع خواهد شد»، حالا موضوع وام فوري شب انتخاباتي به دهياران مطرح شده است.
 
براساس نامه مديرعامل پست بانک ايران، به کليه دهياران کشور اعم از پاره‌وقت و تمام‌وقت با قيد فوريت مبلغ 100 ميليون ريال تسهيلات از طريق شعب پست بانک ايران پرداخت خواهد شد. اين ابلاغيه، پيرو برگزاري همايش ملي «اقتصاد مقاومتي و توسعه روستايي» در فروردين‌ماه سال‌جاري و با دستور حسن روحاني و با پيگيري وزير کشور صادر شده است. در شرايط ابلاغ شده براي پرداخت اين وام فوري براي تمام دهياران، اعلام شده که اين وام با سود «12 درصد» پرداخت خواهد شد و دهياران در طول 36 ماه بايد اين وام را بازپرداخت کنند.
 
اين وام در قالب دستور حسن روحاني براي رسيدگي به وضعيت معيشتي دهياران، آن هم دو ماه قبل از انتخابات رياست جمهوري صادر شده و به تازگي پس از گذراندن اقدامات اداري، در کمتر از 9 روز مانده به انتخابات رياست جمهوري در حال اجراست. تحليلگران مي‌گويند که با توجه به عدم موفقيت حسن روحاني در تحقق وعده‌هاي انتخاباتي خود در سال 92، بيشتر روستاييان و مردم مستضعف و قشر ضعيف روستانشين، به روحاني اقبال نشان نداده‌اند و روحاني و تيم انتخاباتي‌اش براي جذب آراي آنها، علاوه بر تهديد روستاييان، اقدام به تطميع دهياران براي همراه‌سازي روستاييان از طريف جذب دهياران کرده‌ است. پرداخت وام فوري 10 ميليوني شب انتخاباتي به دهياران در حالي صورت مي‌گيرد که به‌رغم مصوبه مجلس براي اعطاي وام‌هاي 10 ميليوني ازدواج به جوانان، اين مصوبه ماه‌هاست به علت خودداري دولت از اجراي کامل آن، به بهانه عدم وجود منابع کافي، يا اجرا نمي‌شود يا بسيار ناقص انجام مي‌گيرد.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۱
0
2
انشاالله مکرش چون سحر ساحران فرعونی نابود میشود. ودر این انتخابات شکست خواهد خورد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار