کد خبر: 850952
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۵
حضرت آ‌يت‌الله مكارم‌شيرازي با بيان اينكه نبايد تعبيراتي صورت گيرد كه سبب عداوت شود، گفت كه همه كانديداها بايد زبان خود را حفظ كرده و رعايت كنند، بايد بدانند كه فردايي وجود دارد و فردا را نبايد خراب كنند.
حضرت آ‌يت‌الله مكارم‌شيرازي با بيان اينكه نبايد تعبيراتي صورت گيرد كه سبب عداوت شود، گفت كه همه كانديداها بايد زبان خود را حفظ كرده و رعايت كنند، بايد بدانند كه فردايي وجود دارد و فردا را نبايد خراب كنند.
به گزارش رسا، حضرت آيت‌الله ناصر مكارم‌شيرازي از مراجع تقليد در درس خارج خود با اشاره به انتخابات پيش رو خاطرنشان كرد: ما از مردم در اين انتخابات دو كار را انتظار داريم؛ اول اينكه صحنه رقابت انتخابات را تبديل به عداوت نكنند، دشمن بذر عداوت را در تبليغات انتخاباتي مي‌پاشد كه بعداً نتوانيم با هم زندگي كنيم، بعد از انتخابات و هركس كه انتخاب شد مي‌خواهيم دست به دست هم دهيم و مشكلات را حل كنيم و در برابر هجوم دشمن خارج بايستيم. وي اضافه كرد: اگر بذر عداوت و اختلاف را امروز بپاشيم و فردا كينه‌ها در سينه‌ها باقي بماند، نمي‌توانيم دست به دست يكديگر بدهيم و مملكت را از مشكلات رهايي ببخشيم، نبايد تعبيراتي صورت گيرد كه سبب عداوت و دشمني شود، همه كانديداها بايد زبان خود را حفظ كرده و رعايت كنند، بايد بدانند كه فردايي وجود دارد و فردا را خراب نكنند.
حضرت آيت‌الله مكارم‌شيرازي گفت: كدام عقلي اجازه مي‌دهد كه رقابت را تبديل به عداوت كنيم و فردا مقابل يكديگر جبهه گرفته، كارشكني كنيم و نگذاريم كارها پيش رود، مسير انتخابات بايد مسير محبت، ادب، دوستي، اتحاد و صميميت باشد.
وي افزود: مسئله ديگر اين است كه حضور مردم در پاي صندوق‌هاي رأي بايد دشمن‌شكن باشد، ممكن است كسي دين و مذهبي نداشته باشد اما به كشور علاقه دارد و دوست دارد كه مملكت امنيت داشته باشد و پيشرفت كند، از اين رو بايد پاي صندوق رأي بيايد تا دشمن مأيوس شود.
استاد برجسته درس خارج حوزه علميه قم تأكيد كرد: بنده نسبت به هيچ يک  از كانديداها اظهار نظر نكرده و نخواهم كرد و هر كدام از آنها هرچه نوشتند و گفتند يا مي‌گويند خلاف و اشتباه است، بنده مطلقاً نگفته و نمي‌گويم و مصلحت هم نيست، اينكه به چه كسي رأي مي‌دهم خود و خداي من مي‌داند و حتي به نزديكان خود هم نگفته‌ام.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار