کد خبر: 850856
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۶
مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس سمنان خبر داد
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان گفت: یک‌هزار و 361 برنامه از سوی دستگاه‌های اجرایی استان به مناسبت بزرگداشت سوم خردادماه به این ستاد اعلام شده است.
محمدحسن سلامی در دومین نشست ستاد بزرگداشت سوم خرداد استان سمنان که با حضور مسؤولان دستگاه‌های اجرایی در سالن مدیریت بحران استانداری سمنان برگزار شد، با اشاره به اینکه الگوبرداری از فرهنگ دفاع مقدس مروج فرهنگ جهاد و شهادت است، اظهار کرد: این الگو گرفتن و اجرای برنامه‌های مربوطه در افزایش شور انقلابی در بین جوانان اثرگذار است و سرمایه‌گذاری بزرگ فرهنگی محسوب می‌شود.
وی با اشاره برنامه‌های ستاد بزرگداشت سوم خرداد در استان سمنان گفت: 39 واحد آموزش عالی و دانشگاهی 224 برنامه را تاکنون به دبیرخانه ستاد بزرگداشت سوم خرداد اعلام کردند.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان با بیان اینکه 300 برنامه از سوی تشکل‌های مردم‌نهاد اعلام شده است، اضافه کرد: به‌کارگیری ظرفیت تشکل مردم‌نهاد برای تبلیغ ارزش‌های دفاع مقدس اثرگذار است.
سلامی ادامه داد: 6 یگان از نیروهای مسلح 84 برنامه را اعلام کردند و از سوی 22 دستگاه دولتی استان سمنان، 431 عنوان برنامه به مناسبت گرامیداشت سالروز حماسه فتح خرمشهر ارسال شده است.
وی با اشاره به فعالیت فرمانداری‌های استان سمنان در ارائه برنامه‌های گرامیداشت فتح خرمشهر گفت: فرمانداری‌ها 67 مصوبه در خصوص بزرگداشت سوم خرداد در سطح شهرستان‌ها داشتند.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان با بیان اینکه انتظار ما از شهرداری‌ها در خصوص فضاسازی و برنامه‌های مرتبط عمومی بیشتر است، ادامه داد: از 21 شهرداری استان سمنان، هشت شهرداری 52 برنامه اعلام کردند که در شهرهای مختلف اجرا می‌شود.
سلامی اظهار کرد: 52 برنامه از سوی شبکه بانکی استان سمنان و ‌52 برنامه نیز از سوی صدا و سیما به مناسبت بزرگداشت سوم خرداد در استان سمنان پیش‌بینی شده است.
وی تصریح کرد: درمجموع یک‌هزار و 361 برنامه تاکنون از سوی دستگاه‌های اجرایی استان سمنان به ستاد بزرگداشت سوم خردادماه در استان سمنان اعلام شده است.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان یکی از رموز موفقیت در سال‌های دفاع مقدس را حضور مردم در صحنه دانست و گفت: افزایش روحیه حماسی و انسجام مردم در تقویت نظام مؤثر است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار