کد خبر: 850847
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۹
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و رئیس هیات مدیره انجمن حمایت از زندانیان شهرستان سمنان گفت : این انجمن در سال 95، به 108 خانواده زندانیان نیازمند سمنان بیش از 2 میلیارد و 700 میلیون ریال کمک مالی کرد.
 حیدر آسیابی در مجمع عمومی سالانه انجمن حمایت از زندانیان شهرستان سمنان در سالن اجتماعات شهرداری، با ارائه گزارشی از اقدامات و عملکرد این انجمن افزود : تعداد خانوارهای زیر پوشش در سال 95 نسبت به سال 94، 26 درصد افزایش یافته است.
آسیابی با اشاره به اهداف پیش بینی شده انجمن حمایت از زندانیان در اساسنامه آن، اظهار کرد : این انجمن وظایف گسترده و متنوعی دارد که کمک به خانواده زندانیان نیازمند مهم ترین آن است.
وی اضافه کرد: ارائه کمک در آموزش حرفه‌ای و اشتغال زندانیان، کمک‌های درمانی و فرهنگی به زندانیان و کمک به بازسازی شخصیت مددجویان از دیگر وظایف این انجمن است.
رئیس هیات مدیره انجمن حمایت از زندانیان شهرستان سمنان، با یادآوری تاکیدات رهبری برای مبارزه با آسیب‌ های اجتماعی در جامعه، گفت: خانواده زندانیان به دلیل شرایط خاصی که دارند در معرض آسیب‌های اجتماعی قرار دارند و همین امر تکلیف و وظیفه ما را در انجمن سنگین‌تر می‌کند.
آسیابی اقدامات مدیرکل زندانهای استان را در ایجاد و توسعه اشتغال در سطح زندان های تابعه به ویژه در اردوگاه حرفه‌آموزی و کاردرمانی مورد تمجید قرار دارد و گفت: فراهم آوردن زمینه اشتغال زندانیان و اختصاص درآمد آنان برای کمک به اقتصاد خانواده، امری مهم و با ارزش است که خوشبختانه در استان به خوبی در حال اجراست.
در این نشست که موسوی شهردار سمنان، عرب مدیر کل زندانهای استان، جمعی از مسوولان اجرایی و اعضای انجمن حمایت از زندانیان حضور داشتند، ضمن قرائت گزارش مالی، رای گیری برای انتخاب بازرسان انجام و در پایان هادی معینیان به عنوان بازرس اصلی و رضا ابوالخیریان به ‌عنوان بازرس علی‌البدل انتخاب شدند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار