کد خبر: 850831
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
سايه‌روشن:
خبرهاي قابل تأملي از روستاهاي كشور مي‌رسد كه مي‌تواند يك تخلف ساماندهي شده انتخاباتي را گوشزد كند. گفته مي‌شود در استان تهران از طرف دولت دستور داده شده كه تيم‌هاي درماني به مناطق محروم بروند به منظور هر چه باشكوه تر شدن انتخابات! از استان كرمان هم فعالان انتخاباتي خبر مي‌دهند كه به برخي روستاهاي جنوب كرمان سر زده‌اند و در روستاهاي مختلف ديده‌اند كه فرماندارها و دهيارها اهالي روستا را تهديد كرده‌اند كه با توجه به پيروزي قطعي حسن روحاني در انتخابات رياست جمهوري و لزوم هشت ساله بودن تمامي دولت ها، در صورت كم بودن آراي روحاني در صندوق آن منطقه، نسبت به قطع يارانه مردم منطقه يا امكانات و بودجه اقدام خواهند كرد و مردم را از احتمال قطع يارانه آنها در صورت عدم پيروزي حسن روحاني در انتخابات مي‌ترسانند.
 
روز گذشته هم 46 تن از نمايندگان مجلس به رئيس‌جمهور و وزير كشور تذكري دادند مبني بر لزوم اجراي قانون انتخابات رياست جمهوري و ضرورت اقدام عاجل براي جلوگيري از اقدامات گسترده خلاف قانون در انتخابات رياست جمهوري و دخالت سازمان‌ها، دستگاه‌هاي دولتي و اقدام عليه نامزدهاي انتخاباتي.
 
جالب اينكه روز گذشته، جهانگيري وعده استخدام 33 هزار و 500 دهيار را هم اعلام كرد. ديگر حرفي باقي نمي‌ماند!
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
مهرناز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۲
0
0
نویسنده محترم سایه روشن"این جور که دولتمندان کشورمان در مسیر خطاهای گوناگون در مدیریت های مالی وعملکردی رفتاری درهمه زمینه ها "خود پیشتاز هستند"چگونه می خواهید انتظار داشته باشید "که زمینه فساد را در سازمان های دولتی از بین برود"مگرانکه سخنان دولتمندان کشور در زمینه مبارزه با فساد "یک سوپاپی برای نترکیدن دیگ حوصله وظرفیت مردم "برای عدم صداقت در عملکردهای دولتمندان در برابر عدم جوابگوئی درست به مردم دنبال شود "درانصورت شما نوسنده محترم در اینده نه خیلی دور باید ولازم ست "کلمه روشن را از کنارکلمه سایه در بالای متن خود بردارید"چرا؟اگر عده ای از مردم خوش باور "از نگاه سطحی به امور دولتمندان خود "دست برندارند" کشور تاخرخره در تخلفات ودروغ "گرفتارشده"که در انصورت دودش در چشمان همه مردم خواهد رفت.
سردار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۳
0
0
اولا 8میلیون تفاوت ارا و 1میلیون ارای اخذ نشده رقم کوچکی نیست که چند روستا یا شهر کوچک با تهدید به صندوق ریخته باشند انصاف داشته باشید
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار