کد خبر: 850828
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۸
رئيس سازمان بسيج مستضعفين:
به برخي، خوش خيالي دست ندهد چرا كه ما با امريكا مبارزه مي‌كنيم و در عين حال به قدرت داخلي‌مان ايمان داريم و در اين راه با هيچ احدي تعارف نداريم.
به گزارش فارس، سرتيپ پاسدار غلامحسين غيب‌پرور، رئيس سازمان بسيج مستضعفين روز گذشته در اولين مراسم سالگرد شهداي واقعه خان طومان سوريه در مصلاي بزرگ شهر ساري همراهي مردم را در طول انقلاب يادآور شد و اظهار داشت: همواره حرمله ها، بوسفياني‌ها، يزيديان و يهوديان دوباره به هم پيوسته‌اند تا در مقابل انقلاب اسلامي بايستند و روز به روز شاهد افزايش دشمني و خباثت دشمن هستيم. سردار غيب پرور تأكيد كرد: ما نه تنها روي موشك‌هايمان بلكه روي تك تك فشنگ‌ها و تجهيزاتمان شعار مرگ بر اسرائيل را حك مي‌كنيم، چرا كه مرگ بر اسرائيل شعاري راهبردي است كه تمام آزادي‌خواهان عالم به اين مقاومت و شجاعت ايران اسلامي مفتخرند. وي در همين خصوص افزود: شعار مرگ بر اسرائيل تقوا و روحيه انقلابي و پايبندي به اصول مي‌خواهد و زير سؤال بردن آرمان‌ها و شعارهاي انقلاب حرفي بي ارزش است. رئيس سازمان بسيج مستضعفين تصريح كرد: نبرد ما با اسرائيل قابل معامله نيست.
 
وي در بخش ديگري از سخنانش با اشاره به فتنه دشمنان در سوريه، تل‌آويو را سرچشمه تمام ظلم‌ها در سوريه و لبنان دانست كه با اسلام جعلي به جنگ با اسلام ناب آمده‌اند. سردار غيب‌پرور به حضور فعال مردم براي حراست از اسلام اشاره نمود و گفت: عده‌اي در طول هشت سال دفاع مقدس زورشان نرسيد و پس از آن با حصر اقتصادي و جنگ فرهنگي به دشمني با ملت برخاستند و امروز هم ميلياردها دلار در فضاي مجازي هزينه مي‌كنند تا مقدسات را از ما بگيرند. وي تكفيري‌ها را حرمله‌هاي زمان خواند و بيان كرد: رمز و راز شكست گروه‌هاي تكفيري غيرت مدافعان حرم است كه بحمدالله روز به روز تقويت شده و خيل عظيمي از جوانان براي اعزام به جبهه مقاومت صف كشيده‌اند. رئيس سازمان بسيج مستضعفين تداوم راه شهدا را ضروري دانست و تأكيد كرد: براي ادامه راه شهيدان بايد كلام ولايت را آويزه گوش نماييم. راه شهدا يعني تبعيت‌پذيري از رهبري، پاسداري از خونشان و گوش به فرمان ولايت بودن. وي انقلابي ماندن را براي تداوم انقلاب ضروري خواند و تصريح كرد: در تمام صحنه‌هاي انقلاب حاضريم و اين انقلاب را با هيچ چيز معامله نكرده و تا پاي جان از انقلاب و رهبري دفاع خواهيم كرد. وي در پايان سخنان خويش تصريح كرد: به برخي، خوش خيالي دست ندهد چرا كه ما با امريكا مبارزه مي‌كنيم و در عين حال به قدرت داخلي مان ايمان داريم و در اين راه با هيچ احدي تعارف نداريم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار