کد خبر: 850659
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۰
مديرعامل سازمان پيشگيري و رفع تخلفات شهري شهرداري اروميه:
مديرعامل سازمان پيشگيري و رفع تخلفات شهري شهرداري اروميه گفت: طي 5 ماه گذشته ، 400 نفر متکدی از سطح شهر اروميه جمع آوري شده است.

به گزارش  جوان وبه نقل از روابز عمومی شهرداري اروميه؛  بهروز فريورنيا، مدير سازمان پيشگيري و رفع تخلفات شهري  شهرداري اروميه با بيان اينكه اين تعداد متكديان  بعد از جمع آوري به مددسراي شهرداري اروميه انتقال داده شده اند،  اظهار كرد: مددسرا با هدف جمع آوری، ساماندهی متکدیان، حفظ منظر شهری توسط شهرداری ارومیه  ساخته شده است كه متكديان بعد از اسكان و تشكيل پرونده به مراجع زيربط   انتقال  داده مي شود.

وي افزود: دواكيپ گشت سيار در سطح شهر اروميه جمع آوري متكديان را بر عهده دارند.

فريورنيا با اشاره به دستگيري سركردگان متكديان  در اروميه،  بيان كرد: طي يك عمليات منسجم با همكاري پليس،  سركرده 3 باند متكديان دستگير و در بازجويي هایي به عمل آمده اعتراف كردند كه تعداد 23 نفر كودك را بر سر چهار راهها  گمارده و از هركدام روزانه مبلغ 20 هزار تومان اخذ، كه بهمراه پرونده متشكله تحويل مقامات قضايي شد.

وي بيان كرد: مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اروميه  اجازه نخواهد داد عده ای سودجو با سوء استفاده از احساسات مردم و انجام اعمال غیرقانونی و تکدی گری در سطح شهر، سیمای شهری را دچار خدشه كنند و باعث ایجاد مزاحمت برای شهروندان و معضلات و مشکلات عدیده ای را برای شهر بوجود آوردند.

مدير سازمان پيشگيري و رفع تخلفات شهري  شهرداري اروميه از شهروندان در خواست كرد در راستای ایجاد شهری بدون تخلف از پرداخت هرگونه وجه و یا کمک به متکدیان خودداری و کمک های خود را به نهادهای خیریه و حمایتی ارائه تا به دست نیازمندان واقعی برسد، چرا که این امر باعث کاهش فعالیت اشخاص سودجو در زمینه تکدی گری مي شود  و تأثیر پیشگیرانه در بروز تخلفات شهری دارد

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر