کد خبر: 850642
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۲
در راستای همکاری های مشترک و هم افزایی؛
رئیس سازمان بسیج رسانه البرز از انعقاد تفاهم نامه همکاری بین این سازمان با بسیج مداحان استان با محوریت هم افزایی در قالب انجام همکاری های مشترک خبر داد.
ابراهیم نوروزی فر ضمن قدردانی از حضور اعضای سازمان بسیج مداحان البرز گفت: در عصر کنونی به عنوان عصر ارتباطات، کشورها برای رقابت در عرصه جهانی و تسلط بر افکار عمومی از ابزازهای مختلف آن استفاده می کنند.
وی افزود: قدرت های بزرگ جهانی نیز برای رسیدن به خواسته های خود از این طریق تلاش می کنند  بر افکار عمومی تأثیرگذار باشند.

نوروزی فر با بیان اینکه شاید کمتر کسی باشد که رسانه را به عنوان یک ابزار قدرتمند برای تاثیرگذاری بر افکار عامه مردم انتخاب نکند، گفت: رسانه ها امروز در این معرکه مهم ترین ادوات و تجهیزاتی هستند که از نگاه هیچ فرمانده نظامی در جنگ نرم پنهان نیست و فرماندهان خبره جنگ نرم، رسانه ها را دوست و یاور خود می دانند.

وی با تاکید به اینکه بسیج مسئولیت خطیری برای مقابله با تهدیدات نرم دارد و ضرورت ارتباط عمیق تر و نزدیک تر اقشار بسیج و رسانه ها بیش از پیش احساس می شود، اظهار کرد: بسیج رسانه در این راستا برای استفاده از ظرفیت ها رسانه ها به عنوان پل ارتباطی اقشار بسیج در کنار روابط عمومی سپاه با رسانه ها نشست های تخصصی و فصلی را در دستور کار خود قرار داده است.

نوروزی فر در پایان صحبت های خود با اشاره به انتخابات پیش رو و اهمیت آن در انتخاب اصلح، ابراز امیدواری کرد: حضور حداکثری، حفظ وحدت و تشویق و ترغیب همدیگر حول ولایت مدنظر مردم باشد.


رئیس سازمان بسیج مداحان البرز نیز در ادامه از ذاکران و ستایشگران اهل بیت(ع) به عنوان رسانه بی بدیل شیعه نام برد و گفت: این رسانه نه تنها در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بلکه در همه امور اثربخش است.

شوذب محمدی بر لزوم حمایت و ارتقای رسانه ها با استفاده از قابلیت های سازمان بسیج رسانه تاکید کرد و افزود: اگر از فرصت حیاتی پیش رو برای عمق بخشی ارتباط اقشار بسیج به خصوص بسیج مداحان و رسانه به خوبی استفاده نکنیم این فرصت بسیار مهم از دست خواهد رفت.

وی اظهار داشت: نقش خبرگزاری ها و رسانه های مکتوب در این میان بسیار مهم و حیاتی است که باید از حمایت های معنوی و مادی از سوی نهادها و سازمان ها برای کیفی سازی تلاش های خود استفاده کنند چراکه در جنگ نرم سیاست گذاری و سرمایه گذاری آن ضرورت دارد.

محمدی با بیان اینکه بیش از دوهزار و 300 هیات در استان را شناسایی کرده ایم، اظهار داشت: نخستین برنامه برای مدیران این هیئات، آموزش آن هاست و امیدواریم با این برنامه در سال جاری شاهد تحولی بزرگ فرهنگی و ماندگار باشیم که ثبات خواهد داشت.

وی در ادامه با اشاره به اینکه بسیج مداحان البرز از اواخر سال 91 راه اندازی شده، ادامه داد: شناسایی مداحان از دورترین روستاها تا مرکز شهر کرج را از برنامه های اصلی در بدو راه اندازی این بسیج بوده است.

مسئول بسیج مداحان استان البرز اضافه کرد: بیش از دو هزار و 850 مداح شناسایی و برای آن ها برنامه آموزشی هفته ای دو روز در پایه های مقدماتی، متوسطه یک تا سه و عالی برگزار کردیم.
محمدی شعرشناسی را از دیگر برنامه های آموزشی برای مداحان عنوان کرد تا بتوانند شعر خوب و بد را از هم تشخیص دهند.

وی به برنامه های حمایتی از مداحان نیز اشاره و بیان کرد: در تعامل با بنیاد دعبل خزایی که به دستور رهبر فرزانه انقلاب در حمایت از پیشکسوتان مداح تشکیل شده، مقرر شد مداحان فاقد شغل و بیمه را بیمه کنند.

محمدی ساخت مکانی برای استقرار مداحان را از سرفصل های کاری سازمان بسیج مداحان عنوان و اظهار کرد: این حسینیه به نام شهدای مداح راه اندازی شد و هم و غم اصلی ما با راه اندازی این مکان، آموزش و بصیرت افزایی مداحان است.

مسئول سازمان بسیج مداحان در پایان ضمن قدردانی از حمایت های بسیج رسانه برای استفاده از ظرفیت رسانه ها در انعکاس اخبار بسیج مداحان، ابراز امیدواری کرد: این رویکرد همچنان در سال های آینده نیز تداوم داشته باشد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار