کد خبر: 850627
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۷
مدیرکل پست استان اصفهان:
پهنای باند پست استان اصفهان برای ارائه خدمات مطلوب‌تر 14 مگابیت شده است.

مدیرکل پست استان اصفهان در نشست خبری با اصحاب رسانه  با تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار کرد: امیدواریم امسال بتوانیم با تلاش مضاعف شعار سال 96 پست ملی جمهوری اسلامی "پست هوشمند در خدمت مردم، رقابت، تحول تکامل"را محقق کنیم.

سید سعید رجالی با اظهار اینکه روزانه حدود 40 هزار مرسوله پستی به استان اصفهان وارد می‌شود، گفت: حدود 45 هزار مرسوله پستی نیز روزانه از استان خارج می‌شود.

وی بابیان اینکه «پست هوشمند در خدمت مردم، رقابت، تحول تکامل» شعار امسال در وزارت ارتباطات نام‌گذاری شد است، خاطرنشان کرد: یک هزار و واحد پستی در استان اصفهان وجود دارد که ارائه خدمت می‌کند، 682 نفر در پست استان اصفهان فعالیت می‌کنند و سه برابر این تعداد  هم در مراحل حمل‌ونقل و خدماتی پست در حال انجام‌وظیفه هستند

رجالی، 14 میلیون و 491 هزار مرسوله در سال گذشته در استان توزیع‌شده است، اظهار کرد: 16 میلیون و 381 هزار مرسوله در طول سال گذشته از استان اصفهان خارج‌شده شده و حدود چهار درصد ترافیک شبکه پستی کشور را تولید می‌کنیم و اشاره کنم که پنج درصد درآمد پستی کشور را اصفهان تأمین می‌کند.

مدیرکل پست استان اصفهان تأکید کرد: سال 95، رشد  51 درصدی سرویس سفارشی، 31 درصدی پست ویژه و 33 درصد امانت و بسته رشد ترافیکی داشته و سرویس‌های نوین پستی از هفت  به 26 سرویس افزایش‌یافته است

رجالی بابیان اینکه 315 هزار مرسوله اینترنتی به استان واردو 95 هزار مرسوله اینترنتی از استان خارج‌شده است، ، اظهار کرد: 359 قرارداد برای ارائه خدمات نیابتی با اشخاص حقیقی و حقوقی با اداره کل پست منعقدشده است.

وی با بیان اینکه 77 واحد، خدمات الکترونیکی پست را ارائه می‌دهند، گفت: پهنای باند پست استان اصفهان برای ارائه خدمات مطلوب‌تر 14 مگابیت شده است.

مدیرکل پست استان اصفهان از بهره‌برداری «سامانه قبول تحت وب» خبر داد و اظهار داشت: کلیه واحدهای پستی برای رصد فعالیت‌هایشان با داشبورد مدیریتی انجام‌گرفته بود، حذف تمبر و نقش تمبر از واحدهای پستی از قابلیت از این سامانه بوده است که افزایش سرعت ارائه خدمت به مردم را امکان‌پذیر کرده است.

وی از بهنگام سازی اطلاعات پلاک پستی در استان اصفهان خبر دادوگفت:  ظرف سه سال گذشته با پنج میلیارد تومان هزینه چهار میلیون و 300 هزار رکورد انجام‌شده است  و 100 درصد اماکن شهری و روستایی استان اصفهان به هنگام سازی شد که نیاز داریم شهرداری برای  پلاک‌کوبی و کد پستی‌های جدید اقدام کند چرا که در شهر اصفهان 40 درصد پلاک‌کوبی انجام نگرفته است.

مدیرکل پست استان اصفهان با اشاره اجرای پروژه GNAF در اصفهان، افزود: به یک‌میلیون و 400 هزار ساختمان کد پستی 10 رقمی اختصاص یافته است.

 

رجالی با اشاره به انتخابات پیش رو اظهار کرد: سرویس پستی تبلیغات با عنوان «پست رسانه» به‌صورت الکترونیکی و فیزیکی برای ارائه خدمات به نامزدها، توسط اداره کل پست ارائه می شود.

رجالی، با اشاره به  انعقاد پنج قرار با ثبت‌اسناد استان اصفهان، گفت: سال گذشته حدود یک‌میلیون ترافیک پستی برای آن‌ها انجام‌ شد و همچنین چهار قرارداد با اداره کل ثبت‌احوال بسته شده و 344 هزار فقره درخواست کارت هوشمند پستی سال 95 ثبت شده است.

وی بابیان اینکه 103 هزار فقره بحث ابلاغیه با شورای حل اختلاف انجام‌گرفته است، گفت: این کارها گوشه‌ای از خدمات ارائه‌شده کارکنان پست استان اصفهان بود.

مدیرکل پست استان اصفهان با اشاره به قانون اساسنامه شرکت ملی پست، اظهار کرد: اجرای پروژه GNAF، استعلامات میان دستگاهی، توسعه زیرساخت‌های پست الکترونیک، ای پست E-POST، ایجاد و توسعه سرویس لجستیک هوشمند، استقرار پست در فرودگاه، راه‌آهن و پایانه‌ها در سال جاری، افزایش خدمات و فعالیت دفاتر ICT روستایی، ارائه محصولات و خدمات جدید، کمک به تولیدات داخلی، منطقه‌ای، محلی، کشاورزی و برای ایجاد بازار الکترونیکی و 30 درصد تخفیف برای حمل‌ونقل محصولات آن‌ها، ازجمله خدماتی که پست برنامه‌ریزی آن را در دستور کار قرار داده است.

رجالی، ارائه خدمات نیابتی سازمان‌ها و دستگاه‌ها را کمکی بر کاهش سفرهای درون‌شهری بیان و تأکید کرد: بیش از 660 هزار ترافیک اسناد و املاک بوده است که بیش از 20 میلیون سفر درون‌شهری را کاهش داده است.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو اظهار کرد: سرویس پستی تبلیغات با عنوان «پست رسانه» به‌صورت الکترونیکی و فیزیکی برای ارائه خدمات با نامزدها  توسط اداره کل پست ارائه می شودو امسال نقش پست در امور حاکمیتی کشور افزایش پیدا خواهد کرد.

رجالی با اشاره به اهمیت آدرس‌های استاندارد مکان‌ها، گفت: این اقدام با همکاری دانشگاه تهران در حال انجام است که به‌زودی در استان اصفهان نیز ذیل پروژه GNAF انجام خواهد شد.

وی اظهار کرد:اصفهان اولین شهر و استان در سطح کشور است که نقشه‌های پارسل بندی آن انجام گرفت، شهرداری اصفهان آن راجرا کرد.

مدیرکل پست استان اصفهان گفت: از سال 93، 512 هزار فقره درخواست کارت ملی هوشمند در واحدهای پستی استان انجام‌گرفته است و تاکنون 286 هزار کارت ملی هوشمند تحویل‌ مردم شده است.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار