کد خبر: 850622
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۰
مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی اعلام نمود:
مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی گفت: 70 پروژه عمرانی با موضوع ساخت یا بهسازی محورهای روستایی استان مرکزی با صرف اعتبار 14 میلیارد تومان در دست اقدام و اجراست.

مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی گفت: 70 پروژه عمرانی با موضوع ساخت یا بهسازی محورهای روستایی استان مرکزی با صرف اعتبار 14 میلیارد تومان در دست اقدام و اجراست.

مجید شارقی مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی با اعلام این خبر افزود: موضوع ساخت، ارتقا و بهسازی شبکه راه‌های روستایی استان مرکزی به طول 4500 کیلومتر با توجه به تاثیرات مستقیمی که در بهبود اقتصاد، صنعت، کشاورزی و به طور کلی شاخص‌های فرهنگی اجتماعی این استان دارد به عنوان یک اصل و یک برنامه راهبردی همواره مدنظر این اداره کل بوده است چنانکه در سال جاری حداقل 70 پروژه را با موضوع راه‌های روستایی در جای جای استان در دست اقدام و اجرا داریم.

وی در خصوص پروژه‌های در دست اقدام در حوزه راه‌های روستایی اظهار کرد: در حال حاضر در 26 محور روستایی پروژه‌های عمرانی در حد اعتبارات ابلاغی در مراحل پایانی قرار دارد.

رئیس شورای حمل و نقل استان مرکزی خاطرنشان کرد: در این رابطه از ابتدای سال جاری افزون بر پروژه‌های مذکور، 10 پروژه راه روستایی دیگر نیز فعال شده و در مرحله تجهیز و شروع عملیات هستند.

وی تصریح کرد: جهت آغاز به کار عملیات عمرانی در 21 محور روستایی دیگر استان در حال برگزاری تشریفات قانونی مناقصه هستیم و به زودی کار توسط پیمانکاران ذیصلاح آغاز خواهد شد.

شارقی افزود: علیرغم محدودیت اعتبارات تخصیص یافته به این حوزه و همچنین با توجه به اینکه استان مرکزی دارای حدود 1500 روستا در قالب 66 دهستان در گستره‌ای به وسعت حدود 29هزار کیلومتر مربع است، از حیث شاخص‌های تراکم جمعیت روستایی و تعداد روستاها از استان‌های ویژه کشور محسوب می‌شود.

وی اضافه کرد: امید است بتوانیم با مجموعه تلاش‌های دست‌اندرکاران در این اداره کل در زمینه ارتقاء وضعیت راه‌های روستایی به عنوان موتور محرکه پیشرفت کشور و یکی از مبانی اقتصاد مقاومتی به توفیقات بیشتری دست یابیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار