کد خبر: 850621
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۱
مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری مرکزی خبر داد:
مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری مرکزی گفت: شمار نواحی شهرداری اراک با تائید وزیر کشور به پنج منطقه افزایش یافت.

مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری مرکزی گفت: شمار نواحی شهرداری اراک با تائید وزیر کشور به پنج منطقه افزایش یافت.

حسن قربانی مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری مرکزی افزود: به دنبال درخواست شهرداری اراک و پیگیری دفتر امور شهری و شوراهای استانداری مرکزی مبنی بر ارتقای مناطق شهرداری ، این مهم در دستور کار قرار گرفت.
وی تصریح کرد: به استناد ماده 54 قانون شهرداری و دستورالعمل محله بندی و منطقه بندی شهرها با موضوع افزایش شمار مناطق شهرداری کلانشهر اراک از 4چهار به پنج منطقه در ساختار سازمانی این شهرداری موافقت شد.
وی عنوان کرد: برای این مهم نقشه حریم مناطق شهری، محله ها و مناطق شهری اراک نیز ابلاغ شد.
قربانی اظهار کرد : طرح افزایش مناطق شهرداری اراک که از سوی مدیریت شهری تهیه شده بود پس از تائید شورای اسلامی شهر اراک و پیگیری های دفتر امور شهری و شوراهای استانداری مرکزی برای بررسی نهائی به وزارت کشور ارسال شد که در نهایت در سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور به تصویب رسید و با امضای وزیر محترم کشور برای اجرا ابلاغ شد.
وی گفت: شهرداری اراک موظف است به منظور راه اندازی مناطق جدید، حداکثر ظرف مدت سه ماه از ابلاغ ، پیشنهاد ساختار سازمانی برای این مناطق را بر اساس ضوابط تشکیلاتی شهرداری ها برای تصویب به سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور ارائه کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار