کد خبر: 850618
تعداد نظرات: ۵۷ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
ماجراي ديوارکشي قابل جست‌وجوي تاريخي است اما نه در پياده روها که در سال 64 در دانشگاه‌ها و آن هم از سوي کساني که بعدا در دولت اصلاحات از مسئولان وزارت علوم شدند. حضرت امام در سال 64 از امام جمعه وقت مي‌خواهد که اعلام کند ديوار کشي حرف انقلاب نيست...
نویسنده: علی علوی 

روحاني ديروز صدا و اظهار خود را به «اوج» رساند. اين نكته را چندصد مخاطب او در يك سالن ورزشي در همدان به خوبي فهميدند و بي‌بي‌سي هم تأييد كرد: «روحاني روش تبليغاتي خود را تغيير داد.» بلافاصله در شبكه‌هاي اجتماعي نوشتند  كه اين يك برنامه از پيش نوشته شده براي روحاني است كه در يك ستاد مخفي براي او تنظيم شده است و قرار است روحاني مرحله به مرحله با بيان اتهاماتي كه فرصت پاسخگويي به آن نباشد، مردم را از رقيب‌هاي انتخاباتي‌اش بترساند. اما به نظر مي‌رسيد ترس اصلي در دل گوينده اين سخنان است كه گويي از چيزي مثلاً افول رأي يا افشاگري‌ها در مناظره اقتصادي پيش‌رو كاملاً نگران شده است و اين «اوج»گيري صدا حكايت از ترس «عميق» دارد.
 
روحاني در آن سوله ورزشي موج اول اين اوج‌گيري را به زعم خود اين گونه به حركت در آورد: «اگر شما جوانان در خانه بنشينيد، بدانيد كه در پياده‌روهاي ما هم ديوار خواهد بود، شما آنها را نمي‌شناسيد. من آنها را مي‌شناسم. آنها روزي در جلسه‌اي تصميم گرفتند كه در تهران و در پياده‌رو ديوار بكشند. آنها مي‌خواستند، پياده‌رو زنانه و مردانه ايجاد كنند.»
 
اين سخنان روحاني ابتدا با واكنش‌هايي از سوي شخصيت‌ها رو‌به‌رو شد و آنها با نخ‌نما توصيف كردن اين ادعا نوشتند كه «ديوار واقعي بين وزراي اشرافي و كاسب دولت يازدهم و سفره  خالي توده مردم است» اما واكنش‌ اصلي در ميان مردم، توليد انبوهي از لطيفه‌ها درباره اين سخن بود. هرچند برخي نيز از اينكه رئيس‌جمهور مستقرشان ادعايي مي‌كند كه مجبور است بگويد «شما آنها را نمي‌شناسيد، من مي‌شناسم» درباره سلامت و صداقت اين‌گونه سخن گفتن ابراز نگراني كردند.
 
شاهد مدعا درباره رويكرد طنزگونه مردم به اين اظهارات در اين بود كه برخلاف آنچه مشاوران و ستاد روحاني گمان مي‌كردند، از «ديواركشي» او حتي در ميان هوادارانش استقبالي نشد و هواداران نتوانستند روي اين «موج اول» روحاني سوار شوند و به همين خاطر به نظر مي‌رسد او بايد براي رساندن صدا و اظهارات خود به «اوج» بار ديگر از موجي ديگر آغاز كند و دوباره به مردم بگويد: «شما نمي‌دانيد، من مي‌دانم، همين طور است كه من مي‌گويم.»
 
چه كسي مي‌خواست ديوار بكشد
البته موضوع ديوار كشي كه روحاني اشاره كرده است، قابليت جست‌وجوي تاريخي دارد اما نه در پياده‌روها بلكه در دانشگاه‌ و آن هم از سوي اصلاح‌طلبان اما نه در دولت اصلاحات بلكه در سال 64!
ماجراي آن را رهبري انقلاب در سال 81 خطاب به خاتمي و معين نقل مي‌كند و مي‌فرمايد: «كساني كه الان (در دولت اصلاحات) اردوي مختلط برگزار مي‌كنند، همان كساني هستند كه سال 63-64 در كلاس‌هاي دانشگاه ديوار كشيدند، بنده به دستور امام رفتم در نمازجمعه گفتم اين كار بد است. من نمي‌فهمم چطور اينها اين جور عوض مي‌شوند.  180 درجه راهشان را عوض مي‌كنند! امام به من گفتند كه اين چه كاري است. من در نماز جمعه تهران گفتم كه اين كار، كار مناسبي نيست. ديوار كشيدن حرف ما نيست. حرف انقلاب نيست.»
 
بازگشت به آنچه تكذيبش مي‌كرد!
اما نكته حيرت‌‌انگيزتر سخنان روحاني در آنجا بود كه وي وعده شغل ميليوني سال 92 خود را كه در دو هفته اخير بارها تكذيب كرد و وعده‌هاي مشابه رقيب درباره ايجاد سالي يك ميليون شغل را غيرواقعي و نشدني توصيف مي‌كرد، به يكباره تكرار كرد  و دوباره به وعده سالي يك ميليون شغل بازگشت! البته براي آنكه توجيهي هم داشته باشد، يك دستكاري مختصر در عدد و رقم وعده انجام داد: «ما بايد براي اشتغال جوانان قدم برداريم، اما نه با حرف. آن كسي مي‌تواند براي اشتغال حرف بزند كه در سال 95، 650 هزار اشتغال ايجاد كرد. دولت در بهمن 95 طرح كارورزي و اشتغال آنها را تصويب كرده است، ولي عده‌اي همان طرح را به صورت ناقص به مردم وعده مي‌دهند. طرح كارورزي براي جوانان را ما در برنامه ششم اعلام كرديم كه به صورت متوسط 955 هزار شغل براي جوانان درست خواهيم كرد. عدد شغل محاسبه شده و كارشناسي شده و در هزاران جلسه بررسي شده و در قالب لايحه به مجلس داده شده است، چرا گفتيم 955 هزار نفر و نه يك ميليون. اين به خاطر محاسبات كارشناسي ما بود. اين عدد مصوب برنامه ششم در مجلس و با پيشنهاد دولت است.»
 
آنچه كاملاً معلوم است اين است كه روحاني و مشاورانش از اينكه در دو هفته اخير به وعده سالي يك ميليون شغل رقيب كه مصوب برنامه ششم است تاخته‌اند، پشيمان و انگشت به‌دهان شده‌‌اند اما آنچه كه معلوم نيست اين است كه روحاني چگونه توانست مقابل مردم بايستد و اتهاماتي را كه در طي دو هفته به رقيب زد، همه را به گردن بگيرد!
اين اظهارات و وعده دوباره سالي يك ميليون شغل، نظريه‌اي را كه مي‌گويد روحاني طبق برنامه آن ستاد مگو، بايد خود را با برخي موج‌سازي‌ها براي مناظره اقتصادي آماده كند تا چيزي در كيسه داشته باشد، تأييد مي‌كند.
غیر قابل انتشار: ۱۶
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵۷
عبدالله منتقد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۸
3
12
تمام این حاشیه سازی ها و رقیب هراسی های حسن فریدون برای فرار از پاسخگویی است . یعنی آقای حسن فریدون اگر در تمام شهر ها کنسرت بگذاریم و دختر و پسر ها را مختلط کنیم ، درد و مشکلات مردم حل می شود ؟ تو بگو خودت چه کردی ؟! چرا نمی گویی سیاست و تدبیر من بود که بیش از 3000 کارخانه و واحد صنعتی تعطیل شدند ؟ این کلید من بود که بر عکس چرخید و بجای اشتغال جوانان ایرانی برای جوانان فرانسه ، چین ، ترکیه و ... اشتغال ایجاد کرد ! این کلید و تدبیر من بود که تاسیسات هسته ای را بتون ریزی کرد و تحریم ها را نیز اضافه کرد ! بدون حتی شلیک یک گلوله ! خوب تدبیر من این است که دشمنان زحمت نکشند و جانشان به خطر نیفتد ! گناه دارند !!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۵
خیلی ممنون از نظر خوبتون. متاسفانه اینا با جو سازی و برگزاری جشن های آنچنانی که هنرپیشه های حامیشون که فیلماشون داره منقرض میشه توش هستن، ذهن جوونا رو سمت خودشون می کشن. بابا ، جوون مملکت، تو کار نمی خای؟ کارخونه ها تعطیل شدن نمی بینی؟ پسفردا که ننه بابایی نبود نونتونو بده و پیر شدین ، کنسرت رفتنم یادتون می ره باید دنبال کنسرو باشین اونم اگه پیدا بشه و مجبور نباشیم با این روند تعطیلی کارخونه ها کنسرو رو هم از دولتهای دوست دولت تدبیر و امید واردات کنیم تا بگن عجب دولت گفتگوی مللی داریم با همه دولتها خوبه. جوونا گول جشن و اینا رو نخورین از ایشون بپرسین چرا جواب کارهایی که برادرشون و اقوامشون در ورشکستگی کارخونه ها کردن رو نمی دن چرا طفره می رین آقای تدبیر و امید ؟ 4 سال دیگه اگه ونزولا نشدیم... اونموقع با مانتو باز و شلوار پاره بیاین بیرون چون آزادیه ولی نون ندارین بخورین چون پول ندارین ...
ناشناس
|
United Kingdom
|
۰۱:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۹
3
10
اقای روحانی ولش کن این "دیوار!" را... بگو در این چهار سال برای مردم چه کردی؟!

به کدام محافل در خارج کشور پشتگرم هستید که به این سادگی ملت را تهدید می‌کنید؟
تهدید به جنگ ,تهدید به قطع یارانه و بودجه, تهدید به خرد کردن دهان ها و از همه مضحکتر تهدید به دیوار کشی

اتاق فکر عملیات روانی شما چه خوابی برای این انتخابات دیده است ؟ و چه فتنه ای در سر دارند؟

خوب می خواستید به جای جهانگیری, عراقچی را می اوردید تا بر روی "ناکار امدی" دولتتان ماله بکشد تا دیگر زبان از تهدید ملت دست بردارید؟
ناشناس
|
United Kingdom
|
۰۴:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۹
2
5
روحاني دانسته يا نادانسته به جاي رقابت با رقباي انتخاباتي خود ‌ به "رقابت با نظام برخاسته" است، سخنان ساختار شکنانه و خطرناک روحانی در حمله به برخی مسائل کلان نظام ( که ربطی هم به مناظره و رقبای وی ندارد ) خطی است که بی بی سی فارسی مدت هاست انرا دنبال میکرد و شايد سنگ تمام گذاشتن بی بی سی و ضد انقلاب در حمایت از ایشان در همين مساله باشد
ناشناس
|
United Kingdom
|
۰۴:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۹
3
4
آقای روحانی اگر احساس می کنید ممکن است شما برنده انتخابات نباشید، ديگر قرار نیست زير ميز بزنيد و خوب و بد مملكت برايتان مهم نباشد و مصداق آن ضرب المثل بشويد كه ديگي كه براي من نمي‌جوشد... بدانید بعد از انتخابات ایران هست ,جمهوری اسلامي هست و مردمش هم هستند و قرار نيست با انتخابات همه چيز تمام شود.
ناشناس
|
United Kingdom
|
۰۴:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۹
2
4
اقای روحانی باید تامل کند و بداند که سوق دادن فضای انتخابات از مطالبات اقتصادی به دو قطبی‌های سیاسی با ایراد سخنان ساختار شکن , اقدامی است که ممکن است آغاز آن با وی و ادامه آن با جریان‌های ضدانقلاب و سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه است. مانند فتنه 88
حمله شهر زیرزمینی موشک های ایران...حمله به پرتاب موشک بالستیک با ان جمله امام..حمله به قوه قضائیه ..حمله به استان قدس رضوی .. حمله به برادران سنی نمونه هایی از این دوقطبی های کاذب سیاسی است
مهرناز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۹
2
4
روحانی "با سخنان خود در عدم صداقت در بیان که همواره در طول 4 سال با خود یدک کش کرد"چگونه تفکر دارد که می تواند با این ترفند ها رای بیاورد"و4 سال دیگر بر کشور "رئیس قوه مجریه باشد؟ مگر می شود فکر کرد که چنین اتفاقی بیفتد؟مگر کشورداری در کشور اسلامی مانند ایران جائی برای مکر وفریب مردم وجود دارد؟ ایشان حتی به لباس روحانیتی که برتن دارد"رحم نکرده ست"گویا طعم قدرت انقدر در دهان ایشان شیرین شده "که قرارست شخصیت سیاسی چندین ساله خودرا "در این راه بر چوب حراج بگذارد"گویا ایشان قرارست جای هاشمی را در کشور "بعنوان اپوزیسیون نظام پر کند"البته
نمی داند نه سابقه مبارزاتی هاشمی را قبل از انقلاب و درکنار امام را دارد"ونه به باهوشی او می باشد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۹
2
5
خوبه خودشون تو دولت اصلاحات میخواستن دیوار کشی کنن
ناشناس
|
United States
|
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۹
2
3
شرمت باد ...ابلیس و سیاس!؟
میرزا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۹
0
2
رسیدگی و اعلام تخلفات انتخاباتی توسط چه دستگاه یا ارگانی باید انجام شود؟
چرا در این زمینه اقدامی صورت نمی گیرد؟
مگر تبلیغ رسمی از جایگاه رسمی توسط صدا و سیما و مطبوعات خود نوعی تخلف محسوب نمی شود؟
چرا رسیدگی نمی شود؟!!!
حتما مردم خود باید اقدام کنند تا نتیجه بگیرند؟!!!
چرا مسئولین مربوطه بصورت خود جوش اقدامی صورت نمی دهند!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۹
2
4
الحق که از این سخنان سخیف شرمنده شدیم؛یعنی اینقدر آدم میتونه فریبکار ودروغگو باشه؟!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۹
1
6
اولا"که دیوارکشیدن درپیاده روها حرف چرتی است که با ان مردم را میترسانید دوما"تازه اگه این امر محال اتفاق بیفته بهتراز ان است که امثال تو ودولتمردانت برای امریکا وغرب ازوسط مراکز هسته ای و نظامی و رختخوابت جاده اتوبان بزنی!!!!تازه انکه باعث ترس ماست شما اشرافها هستید نه جنگ و این ... که میبافید !.
امیری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۹
2
3
نون بنرخ روزخوردن ازین قبیل جرخش های افراطی دراصلاح طلبان وکارگزاران بسیار دیده ایم
sam
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۹
2
3
اینا حذب باد هستن فقط دنبال قدرت وثروت هستن همین
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۹
2
2
طرفداران اصلاحات آمریکایی ، مترسک وچاقوکشی مثل ... راجلوانداخته اندکه بانظام اسلامی درافتدبهترین گزینه هم برای این کاراست چون زمانی جسم وفیزیک ... نه تفکراو ،سنگ اسلام رابه سینه زده است رزومه ای قبلاٌبرای خوددرست کرده است حالا که رنگ عوض کرده است عوام این سیاست ...یک نوع سیاست تلقی کنندتا... بتواندخدمات بزرگی به آمریکاودشمنان انقلاب اسلامب بکند
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۹
2
2
آقای حقوق دان همانطور که رهبری نگذاشت دیواری کشیده شود و یا مجرمین را در جایگاه نماز جمعه دار بزنند باز هم ایشان نخواهد چنین اعمالی از مسئولین که شبیه تو هستند سر بزند.
این دیوارو وللش بگو چکار کردی ؟؟؟ و چکار داری میکنی ؟؟؟ و اربابت که کدخدا باشد چه خاکی در چهار سال آینده توسط تو و تیم لیبرالت به سر ملت ایران خواهد ریخت. حسین فریدون و وزیر قاچاقچی و رییس بانک ملت و رییس صفدر و جناب قندلی و اینا سیر شدن یا نه؟؟؟؟
چقدر ملت ایران بهت بدهند که دست از تزویر برداری ؟؟؟
یک ماه پول نفت را بردار و برو جزیره انگلیس.... آنجا که ظاهرا خانه هم داری!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۵
یه بار مرد باشه و بیاد بگه برادرش داره چیکار می کنه... راستی من نفهمیدم چرا فامیلیشونو عوض کردن کدومشون خجالت کشیده؟ خواستن بگن ما برادر نیستیم؟ یعنی مردمو چی فرض کردین؟ خودتونید بابا خودتونید....
ugd
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۹
2
3
فقط بگو در عربستان با جوانان ایرانی ... کردند و پا نصد حاجی را کشتند . چه اقذامی کردی ؟؟؟
فقط جواب بده/تمام
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۵
الان اینی که منفی داده طرفدار عربستانه یا متجاوزه و از متجاوزا خوشش میاد؟
رزمنده دفاع مقدس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۹
2
2
خیلی رو می خواهد !!! آخر در طول این چهار سال چه دست گلی به آب دادی تا من بعد انجام دهی 111؟؟؟... فقط وفقط به جز ضربه زدن به انقلاب و آرمانهای امام , تعطیلی واحدعای تولیدی , عدم اشتغال , بیکاری , منزوی کردن جوانهای تحصیل کرده ] قطع کردن حقوق بازنشستگان پیش از موعد 86/6/5 , جذب افرا بی سواد وپیر وپاتل منسوخ شده بجای جوانان تحصیل کرده وباسواد , انعقاد قراردادهای هسته ای بدتر از عهدنامه ترکمانچای و.... باز می خواهی می خواهی مردم را بیچاره تر کنی ؟؟؟؟؟ ....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۹
3
2
دروغگو ترین رییس جمهور ایران
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۰
2
2
ای خائن ....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۰
2
1
این به توهیچ ربطی ندارد....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۰
2
2
مرگ بر بی بی سی ونوکران 4درصدیش.....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۰
2
0
روحانی دردولت کارتخصصی بلدنیست چون هم اسم او هم شغل او روحانی است وکاراوموعظه وهدایت دیگران به سمت دین وحجاب وبهشت است به همین منظور معمم شده است برای اینکه تقوی ودیانت رادربین دختران وپسران گسترش دهدایهالناس انتظارازاودرحدتخصص وی بایدباشدکه اوانجام داده است ودین وحجاب وعفاف و.جهادوتقوی،انقلاب اسلامی رابخوبی پیش برده است اجرش باآمریکا !!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۰
3
0
حسن روحانی دیواربین خودش وطرفدارانش رابرداردیک کت و شلوار و کراوات بنفش بپوشدو صداقتش راباطرفدارانش ثابت کندکه قماشش همان است که شعارش رامی دهدطرفداران او بااین لباس دوران سردمداران اموی،دچارشک نشوندچون حرکات طرفدارن اوبااین لباس سنخیت ندارد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۰
2
1
سپاه وبسيج نبايد اجازه بدهند كه انقلاب دست افراد نا اهل بيفتد/ گوشت را ذست گربه ندهيد و بعد دنبالش بدويد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۰
2
1
دیواری که روحانی بین 4درصدیهای مفت خور وقاچاقچیان ودلالان که مسکن مهر فقرا را مزخرف تلقی می کنند وجامعه 96درصدی بازاریان ومولدان اشتغال وکار آفرینان واقشار محروم ومتوسط را به نابودی کشانده باید تخریب ونابود شود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۰
2
1
دیوار روحانی که بین 4درصدیها وقاچاقچیان ووزرای مفتخور که مسکن فقرا را مزخرف میخوانند با جامعه 96درصدی اقشار ملت که انقلاب را بوجود آوردند باید شکسته شود .روحانی امروز بدنبال تحریف انقلاب است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۰
2
0
روحانی من بین شما قاچاقچیان وو دلالا ن مفتخور ووزرای کاکل زری که مسکن مهر را مزخرف میخوانند دیوار میکشم دیوار میکشم جیگر....دوستان بی بی سی ودوستان معاند نظام هم با ماهستد اسحق جون آجر بده .... اوبا ما ملات بریز .... هیلاری ماله بکش ........
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۰
2
1
دیوار تبعیض واقتصاد بیمار دولت بیمار روحانی باید شکسته شود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۰
2
0
روحانی بارقیب هراسی تطمیع وتهدید ملت ایران وایجاد و حفاظت ازدیوار 4درصدیها واستفاده از تبلیغات مصرفانه باپول بیت المال و استفاده از ظرفیت رسانه های معاند مثل بی بی سی که ستاد انتخاباتی اوشده اند میخواهد به هر قیمت خود را حفظ کند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۰
2
1
روحانی سند 2030وسند ذلت آور ربرجام دیوارهای بزرگی است که بین تو واربابان غریبیت وملت ایران توسط جنابعالی کشیده اشت .اسناد مکتوم وپوشیده ازچشم نظام وملت .
عبدالله منتقد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۰
2
0
ای حسن فریدون بدانبد که مردم از آمریکا نمی ترسند ، آمریکا پرستان که جای خود دارند !!
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۱
2
0
سلام
یادم افتاد به سریال امام علی اون قسمتی که عمرو عاص از ترس جونش کشف عورت کرد و بعد که نجات پیدا کرد گفت : عورتم جانم را نجات داد ایشون هم حالا دست به هرکاری می زنه یکی بگه آخه حسن رای به چه قیمتی؟؟؟؟
ایرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۳
3
0
قدرت آنقدر شیرین است برای رسیدن به آن از هیچ تهمت وافترا ودروغ نمیگذرنند با تحلیل دولت یازدهم این دولت دروغ گوترین دولت است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۴
2
0
روحانی انشاءالله رای نمی آورد ولی احتمال اینکه به دست دشمن بهانه بدهد زیاد است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۴
2
0
چرافقط بایدروزنامه های......این حقایق وخلافهارافاش کنندچراعلما وعقلاوآزادایخواهان .وطن پرستان ودینداران وانقلابیون درطی 4سال ،برعلیه پادوهای آمریکا وخودفروختگان وبیگانه پرستان ،خائنین به ارزش های اسلام وکشوردرطی 4سال فریاد نمی زنندومردم راآگاه نمی کنندتامردم با تردیدانتخاب نکنندراه حق راازناحق ،سره ازناسره راچرابه مردم نشان نمی دهندودغل بازان وخیانت کاران ،افکارعمومی فریب دهندومقدرات کشوردردست گیرندوجاده صاف کن آمریکا واستکبارشوند.سکوت درمقابل خیانت کاران به استقلال کشورجایزنیست ونابخشودنی است اگرمردم عوام فریب دروغ پردازیهای وطن فروشان رامی خورندعلماوعقلاباسکوت خوددر4سال، مقصرهستندسکوت درمقابل ظلم مدعیان دروغین اصلاحات آمریکایی واعتدال دروغین آمریکایی به ارزشهای وداشته های کشور ، گناهی نابخشودنی است اگرمی دانیم این راه، این سیاست، این رابطه، این موضع گیری این قرارداد،این اسناد،این ضعف ها،این بی تقوایی ها، این ظلمهابه نیروی انسانی مومن ، این کردار، این رفتاردولت ناصواب وخطاست چراساکت نشسته ایم؟ علماکه نفوذکلام دربین مردم دارندآزادانه چرا فریادنمی زنندوبرملانمی کنندتامردم زودترآگاه شوندوخیانت های وطن فروشان ، ابعادآن گسترده ترنشود.
ابوذر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۵
2
0
دولت دروغ و ریا تزویر و فریب...............
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۵
0
0
علما نباید فرزند زهرا مقام معظم رهبری را در این مقطع حساس تاریخی تنها بگذارند .امروز ایشان مثل جد غریبشان حسین بن علی (ع) تنهاست درباطل بودن ووعده های دروغ وفریب والقاء یاس ونامیدی دولتی که نام خودرا دولت امید گذاشته هیچ تردیدی نیست ومثل شیطان ناامیدی را القاء میکند ومیگوید نمیشود نداریم مزخرف است نمی توانیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
2
0
انقلاب اول ما برعلیه دیکتاتوری بودوانقلاب دوم ما تا خشکاندن ریشه های ظالمانه لیبرالیزم ومفسدین اقتصادی دلالان قاچاقچیان ورانت خوران ادامه خواهد یافت.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
2
0
هشدار.لطفا اطلاع رسانی کنید به سراسر کشور.با خودکار شخصی و نه مداد و نه خودکار شعبه رای دهید.ممکن هست خودکار در شعب اخذ رای که محو شونده هست توزیع شود که رای بعد از ی مدت سفید شده و نام فلان شخص را عوامل اجرایی خود فروخته روی برگه بنویسند.هشدار هشدار هشدار.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
2
0
دیوارهای که توبدور خود وذوستانت کشیدی باید فرو ریزد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
2
0
مجلس بایستی مدتها قبل به عدم کفایت روحانی راءی میداد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۸
1
0
جان منی رئیسی بت شکنی رئیسی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۸
1
0
رئیسی رئیسی خدا نگهدارتو
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۰
1
1
واقعا این حرفا از کجا میارید اینقد با ملت فاصله نگیرید رای ملت دکتر حسن روحلنی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
۰۵:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۱
اولا اگر چه کاندیداهای محترم به آقای روحانی به خاطر انتخاب شدنش تبریک
می گویند ولی ازدید بنده وبرحی از عوامل اجرایی انتخابات که پای صندوق رای بودیم برنده انتخابات شخص رئیسی بود نه روحانی .دولتی که با دروغ وتهدید مردم ودغل وتقلب وتخلف برخی ازحامیان خود درصندوقهای رای بخواهد رای بیاورد دولت مستعجلی است که به زودی سقوط می کند وشما می توانید این را درهمین دوره جاری به خوبی تجربه کنید.ثانیا افرادی نظیر حجه الاسلام والمسلمین رئیسی ،دکتر محمد باقرقالیباف ،ومیرسلیم ازدید بنده وسایر بینندگان مناظره برنده مناظرات تلویزیونی بودند که توانستند میزان رای به روجانی را از90درصد به 57درصد آرا کاهش دهند.ونمره مناظره آنها از100،100واز 20نمره 20می باشد چون هم با اخلاق رفتارکردند وهم حقایق را چنان آشکار کردند که مقام معظم رهبری حضر ت امام خامنه ای ازاین فعل زیبا وعقلانیت آنها تحت عنوان روشنگری یاد نمودند.بنابراین با این توصیفات معلوم است که چه کسی ازمردم فاصله گرفته است.بنده که به حجه الاسلام والمسلمین رئیسی (حفظه الله تعالی)رای دادم وبه این رای خود که برخاسته ازروح آزادی است افتخارمی کنم ودرعین حال به این روحیه عزت وآزادی منش خود که موجب شده است که به آرای دیگران احترام بگذارم نیز کمال افتخاررادارم.
عبدالله منتقد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۰
0
0
حسن فریدون : ما رای بیاوریم رختخواب می اندازیم !!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۱
0
0
دولت تحمیل شده بر ملت با دروغ وتزویر ونکبت -با پائین ترین درصد آراء ریاست جمهوری تهدید وتطمیع وارعاب اقشار مستضعف وخصلت ناجوانمردانه رقیب هراسی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۱
0
0
دولت پولکی باوعده های الکی وآراء پولکی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۱
0
0
به نظر من دو موضوع مورد توجه جدی ما و دولت مردان نمی باشد 1) اعتقاد قلبی و عملی به لا اله الی الله و اسلام ناب که درقانون اساسی به آن اشاره شده است زیرا اگر چنین بود باند و قوم و گروه واحزاب گرایی را در گفتار و رفتار بر خدا محوری ترجیح نمی دادیم تا جایی که به هر حرف و قولی ولو از رئیس جمهور باشد اعتماد نداشته باشیم 2) از تاریخ عبرت نمی گیریم به تاریخ ائمه و 200سال پیش برگردیم سرنوشت مشروطه و مصدق و دوران پهلوی خصوصا پهلوی دوم عوملی که باعث شد ایران تحت سلطه قراگیرد همه ناشی از فاصله گرفتن از اسلام ناب و سیره ائمه می باشد و ضربه از ناحیه روشنفگران غربی و اعتماد به آنها بودباید از سرنوشت شاه عبرت گرفت چه عواملی اورا ساقط کرد که امریکا هم اورا نپذیرفت الناس علی دین ملوکهم وای به روزی که ملوک بنده غرب و باند باشد نه بنده خدا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۳
0
0
آقای روحانی یکی از مصادیق اعتدال آیه محمدرسوالله اشدا علی الکفار ورحماء بینهم می باشد آقای روحانی اعتدال به معنای کرنش وسلطه پذیری وباج دادن به طاغوت نیست طاغوتی که به قول ظریف نه به متن ونه بروح برجام پایبند نیست آیا احمقانه نیست که ظریف بگوید ما به تمامی تعهداتمان درمورد برجام عمل می کنیم وآنها همه تعهداتشان رازیر پا گذاشتند وقتی آنها عمل نمیکنند مگه تومریضی که عمل میکنی.ظاغوتی که خود بمب هسته ای آزمایش میکند از حسن روحانی می خواهد که نظام راخلع سلاح کند تا بعد هر غلطی که خواست بکند آمریکا پس از خلع سلاح صدام وقذافی باآنها چه کرد چرا از سرنوشت صدام حسنی مبارک وقذافی درس نمی گیریدآیا امریکا پس ازنابود سازی تاسیسات هستهای کره شمالی به تعهداتش درمورد این کشور عمل کرداگر عمل کرد پس به تعهداتش درمورد شما هم عمل میکند.ولی کره ایها اثبات کردند که احمق وکودن نیستند ولی دولت ما متاسفانه همچنان بدنبال آمریکا می دود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۳
0
0
باز هم دروغ بازهم تزویر باز هم نمیشود نداریم نمیتوانیم خزانه خالی است ومزخرف است آمد باز ناامیدی ویاءس حاکم شد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
0
0
روحانی خواهان حذف شعار مرگ برآمریکاست ایشان فکر میکنند اموری مثل معروف ومنکر وتولی وتبری را میتوان با یک ابلاغیه ملغی کرد ایشان فکر میکنند میشود حدود واحکام الهی ودستورات خدا را تعطیل نمودخداوند درسوره توبه بدون بسم الله الرحمن والرحیم وبا برائت وخشم وغضب از اینها سخن میگوید ولی روحانی خواهان سلامتی کسانیست که دشمن همین اسلام وقرآنند.روحانی نمیداند مادری که جوان 20یا 25ساله اش را پرپر شده برایش می آورندچه میکشد مامحکمتر ازهمیشه میگوئیم مرگ بر امریکا واسرائیل وانگلیس ومرگ بر نوکرانشان.......
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
1
0
بااینکه عمروعاص های زمان قرآن رابرنیزه کردند وبا آراء کثیف نگذاشتند فرزند زهرا راءی نیاورد ولی هم آقای رئیسی وهم قالیباف وهم میرسلیم درقلب ملت ایران جای دارند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
1
1
رئیسی قالیباف ومیرسلیم دوستتان داریم ودولت تحمیلی تزویر نفاق وناامیدی را تحمل نخواهیم کرد
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار