کد خبر: 850615
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۳
مرجع تقليد شيعيان با اشاره به انتخابات پيشِ‌رو خاطرنشان كرد: حضور حداكثري در انتخابات وظيفه همه مردم است و در درجه دوم تلاش در انتخاب فرد اصلح است و اصلح فردي است كه روحيه جهادي داشته باشد و در مقام عمل استكبارستيز باشد.
به گزارش تسنيم، آيت‌الله حسين نوري‌همداني ديروز در ديدار جمعي از خانواده‌هاي شهداي مدافع حرم و بسيجيان شهرستان طبس استان خراسان‌جنوبي كه در دفتر اين مرجع تقليد برگزار شد، با اشاره به ارزش شكرگزاري در دين اسلام اظهار داشت: آيات صريح الهي متذكر اين مطلب شده است كه اگر انسان شكرگزار باشد خيل نعمت‌ها به‌سوي وي روانه مي‌شود. وي با انتقاد از روحيه اشرافي‌گري بين مسئولان گفت: استبداد و اشرافي‌گري هيچ جايي در اسلام ندارد و اينها تحميلاتي است كه بر اسلام شده است كه با انقلاب اسلامي بخش عظيمي از اين انحرافات از بين رفت. آيت الله نوري همداني با بيان تأثير عميق انقلاب در انديشه و افزايش عزت ملي تأكيد كرد: تا قبل از انقلاب وابستگي و سرسپردگي در تمام بخش‌هاي كشور ريشه دوانده بود كه با نداي آزادي‌بخش امام راحل عزت و استقلال به كشور بازگشت. مرجع تقليد شيعيان با اشاره به انتخابات پيشِ‌رو خاطرنشان كرد: حضور حداكثري در انتخابات وظيفه همه مردم است و در درجه دوم تلاش در انتخاب فرد اصلح است و اصلح فردي است كه روحيه جهادي داشته باشد و در مقام عمل استكبارستيز باشد.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۱
0
0
سلام ؛ همه ي حرف همين است كه اين مرجع محترم فرمودند ... همه ي موفقيت در اين جمله است ... مردم چرا هنوز باور نمي كنند كه خيمه ي همه ي مشكلات در ايران از دير باز همين استكبار لعين و عداوت اين استكبار با ما ؛ همين استكبار ستيزي است .... و تا زماني كه استكبار با ما سر ستيز دارد ؛ يعني ما مسير را داريم درست مي رويم ... استكبار ؛ استكبار است و هرگز از ستيز با آزادي خواه دست برنداشته و دست برنخواهد داشت و اين علت حيات اوست ... ولي ما استكبار ستيزان ؛ گاهي عوض مي شويم ؛ گاهي شل مي شويم ؛ گاهي تغيير ذائقه مي دهيم ... اين موضوع باعث شده است كه هر بار استكبار چند قدم جلو بيايد ...
واي از منافقين داخلي ...
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار