کد خبر: 850611
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۸
قاليباف:
در ۲۹ ارديبهشت پايان مي‌دهيم به كساني كه فقط حرف زدند و شعار دادند، ما بايد به جاي حرف كار و به جاي شعار عمل از خود نشان دهيم؛ امروز كشور ما نيازمند كار و عمل است.
به گزارش مهر، محمد باقر قاليباف نامزد انتخابات، عصر ديروز در ورزشگاه تختي خرم‌آباد در جمع مردم گفت: مفتخرم كه سفرهاي استاني خود را از يك استان محروم شروع كردم. از زمان آغاز تبليغات اولين استاني كه انتخاب كردم لرستان بود، انقلاب ما انقلاب محرومان و مستضعفين است و امام ما امام محرومان بود. كه فرمودند محرومان تا پايان همراه اين انقلاب هستند نه ثروتمندان.
نامزد انتخابات با اشاره به اينكه ما يك كشور ثروتمنديم اما اين سؤال باقي است كه چرا وقتي بهترين منابع و نيروهاي جوان و متخصص را داريم، چرا خانه‌اي نيست كه در آن را بزنيم و در آن بيكار نباشد، گفت: علت اساسي اين مسئله ضعف مديريت در قوه اجرايي كشور است.
 وي افزود: در ۲۹ ارديبهشت مي‌خواهيم سكان اداره كشور را در حوزه مديريت به دست كسي بسپاريم كه از اين منابع و ظرفيت‌ها استفاده كند؛ اين فرد كسي است كه مشكلات را بداند و دغدغه‌اي جز دغدغه مردم در ذهن نداشته باشد.
 
قاليباف گفت: روزي كه در تهران توفيق خدمت پيدا كرديم تايمر گذاشتم و زمان اعلام كرديم تا همه بدانند پروژه‌ها چه زماني شروع و چه زماني خاتمه مي‌يابد. اگر به همت شما در قوه مجريه مستقر شويم تايمر مي‌زنيم تا همه بدانند چگونه ۵ ميليون شغل ايجاد مي‌شود و بيكاري به سمت صفر مي‌رود.   نامزد انتخابات افزود: اين دولت در سه سال گذشته هزينه خود را سه برابر كرده است ولي اين مردم كم‌درآمد فقط از محل يارانه زندگي مي‌كنند.
وقتي مي‌گوييم چرا يارانه اين بخش از مردم را زياد نمي‌كنيد، مي‌گويند نداريم مي‌گوييم چرا براي خود داريد ولي براي مردم نداريد. قاليباف با اشاره به اينكه بايد كاري كنيم كه اختيار در دست مردم باشد، تصريح كرد: امروز در حوزه تصميم‌گيري از ظرفيت استان‌ها استفاده نمي‌شود اما بايد به جوانان اعتماد كنيم همانطور كه امام به ما اعتماد كرد اگر توفيق خدمت پيدا كنم دفتر من در حال چرخش از مناطق محروم به تهران است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار