کد خبر: 850595
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
مديرعامل شركت بازرگاني دولتي ايران به جاي دفترش در ستاد است!
چرا در آستانه انتخابات مقامات دولتي به جاي خدمت به مردم خدمت در ستاد انتخاباتي و تبليغاتي رئيس‌جمهور را برگزيده‌اند، اين سؤالي است كه با نزديك‌تر شدن به موعد انتخابات دوازدهمين دوره رياست جمهوري در ذهن 80 ميليون ايراني پررنگ‌تر مي‌شود.
بسياري از مسئولان دولت يازدهم در حالي كه هنوز مسئوليت دارند، انجام وظايف قانوني خود را رها كرده و مشغول امور انتخاباتي هستند، حال اين نگراني وجود دارد كه در روزهاي آينده تعداد بيشتري از مسئولان براي حفظ كرسي مسئوليت خود زمان كمتري در محل كار و زمان بيشتري در محل تبليغاتي حسن روحاني باشند. به گزارش تسنيم، به‌طور نمونه درحالي كه وضعيت ذخاير برنج در آستانه ماه مبارك رمضان مناسب ارزيابي نمي‌شود، مديرعامل شركت بازرگاني دولتي ايران به دلايلي نامعلوم در محل كار خود حضور ندارد. منابع غيررسمي خبر از حضور او در ستاد انتخابات روحاني مي‌دهند. شركت بازرگاني دولتي ايران چند روزي است كه بدون مديرعامل اداره مي‌شود و علي قنبري در مرخصي به سر مي‌برد. در خبري غيررسمي موضوع استعفاي وي از شركت بازرگاني دولتي ايران به دليل وجود پرونده‌هاي متعدد مربوط به اين شركت مطرح شد اما اين موضوع توسط معاونان وي در گفت‌وگو با تسنيم رد و اين عدم حضور را ناشي از مرخصي ساده وي دانستند.
 
يك منبع آگاه در جهاد كشاورزي نيز اين‌ چنين خبر داد كه وي براي حضور در ستاد انتخاباتي حسن روحاني در دوره دوازدهم رياست جمهوري استعفا كرده است. گفتني است در جلسه ستاد تنظيم بازار 96/2/3 وضعيت ذخاير برنج كشور در آستانه ماه مبارك رمضان مناسب ارزيابي نشده بود و در اين وضعيت مديرعامل شركت بازرگاني دولتي ايران به چه دليلي در محل كار خود حضور نيافته است؟ خبرگزاري تسنيم براي دريافت پاسخ به اين سؤال ارتباط تلفني نيز با علي قنبري مديرعامل شركت بازرگاني دولتي ايران برقرار كرد اما پاسخي دريافت نكرد. در اين ميان از نظر قانوني بايد ديد اين صحيح است كه يك مقام و نيروي دولتي امور محوله و وظايف قانوني و مسئوليت خود را رها كند و به كارهاي انتخاباتي رئيس دولت يازدهم برسد؟ كارشناسان اقتصادي براين باورند كه در دولت يازدهم روابط بر ضوابط ارجحيت داشته است و همين امر موجب شده تا در استان‌هاي مختلف مقامات دولتي كه مسئوليت كليدي و مهمي را در اختيار دارند، وظايف قانوني خود را رها كرده و ساعات كاري خود را در خدمت تبليغات براي دولت يازدهم باشند كه اين امر برابر است با تضييع حقوق ملت؛ چراكه مقام دولتي از بودجه عمومي پول و دستمزد دريافت مي‌كند و بايد به امور محوله بپردازد نه امور انتخاباتي.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار