کد خبر: 850549
تعداد نظرات: ۹ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۰
نامه سرگشاده پرویز شیخ‌طادی
پرویز شیخ‌طادی نوشت: با این ترس و وحشتی که ما از شما دیدیم با اولین گلوله هرچه «کلید» به امانت دارید دو‌دستی تقدیم متجاوز خواهید کرد!

به گزارش جوان آنلاين به نقل از فارس، پرویز شیخ طادی کارگردانی که با ساخت آثار ارزشمند جوایز متعددی از جشنواره فیلم فجر و خارجی دریافت کرده است به عملکرد دولت یازدهم و شعارهای مطرح شده در مناظره‌های اخیر واکنش نشان داد. متن اين نامه سرگشاده با عنوان «نامه سرگشاده به دیوار...» در ذیل می‌آید. 

«نامه سرگشاده به دیوار...»

بنام خدا

آقای روحانی ما یکبار با خون  استقلال و آزادی  و جمهوری اسلامی را خریدیم ... پس دوباره آنرا به ما نفروشید ... مارا تهدید نکنید ..ما ازجنگ نمی‌ترسیم .. ما از شیعه لیبرال می‌ترسیم .. ما را از داعش ، عربستان و آمریکا و روسیه نترسانید. ما ازسرمایه داری افسارگسیخته سی ساله می‌ترسیم.. ما ازآن خودی ..ازآن رییس  ..ازآن خودی که روی آنتن زنده بین المللی رمز مداخله و تفرقه را اعلام میکند می‌ترسیم.. ما ازآن خودی که روی آنتن زنده و درسطح جهانی اعلام می‌کند ای ملت از آمریکا بترسید و به من رای دهید می‌ترسیم.. از کسانی که علنی و با شجاعت آدرس  نقاط ضعف وطنش را می‌دهد می‌ترسیم.. ما از نامحرم می‌ترسیم آقا .. ما ازدولتی که براحتی سرش کلاه می‌رود می‌ترسیم .. ما ازکسانی که برای غارت بیت المال گردنه احد را به دشمن واگذار می‌کنند می‌ترسیم ..

آقایان فروشنده ما باخون خود و پدران و مادران و خواهرانمان استقلال را یکبار برای همیشه خریدیم و پس نمی‌دهیم..

آقایی‌که ملت خودت را تهدید می‌کنی اگر به من رای ندید آزادی را ازدست می‌دهید .. ما با خون‌مان سال 57 آزادی را یکبار برای همیشه خریدیم و به هیچ قیمتی به هیچ احدی پس نخواهیم داد ..

آقای فروشنده قانون اساسی فروشی نیست .. قبلا به قیمت گزاف خریدیم  پس فقط اجرا کن.

آقای فروشنده امنیت را به ما نفروش  که توو نامست مدیون خون حافظانش هستی..

آقای فروشنده مملکت صاحب دارد ؛ فروشی نیست ..نه به فرانسه و نه به آمریکا و هیچ قدرت دیگری..

ما را از کنسرت نترسانید که کلیدش نزد جوانان ماست . ما را از دولت هشت ساله نترسانید که پای منبر شما بزرگ شدند .. به‌فرمان شما کوی دانشگاه و  قتل‌های  زنجیره ای  را آموختند ..  آشوب‌های 88 به‌فرمان شما رخ داد ..  توصیه تحریم و فشار توسط شما به  غرب صادر شد نه من و أمثال من ..  

آقایان فروشنده  تاریخ سخنرانی‌ها و روزنامه ها و فیلم‌ها و دیدارهایتان  با فشار دادن یک دکمه کف دست مردمه  ...

آقایان کاسب ؟  تجارت و کاسبی  حلال راه و رسم داره !! غارت و اختلاس  کاسبی نیست .. مکاسب که خوندید ؟ !  غارت اطلاعات عمرانی و تجاری توش نبود؟؟ !!!!!!  قاچاق توش نبود ؟؟ !!!

اقایان فروشنده  ؛ مصدق در یک کشور اشغال شده نفت رو ملی می‌کنه  اونوقت شما در ملی ماندن صنعت هسته ای بومی  این ملت  با این قدرت دفاعی  بین‌ظیر افتضاح ببار آوردید .. یک تار موی مصدق شرف داره به تمام  یک دولت بزدل محافظه کار ..

دهنتونو سیمان گرفتن و همه جاتون دوربین گذاشتن .. مهر این ننگ تا ابد بر پیشانی شما درتاریخ ماند .

حالا من شمارا از واقعیاتی که نمیخواهید ببینید می‌ترسانم  ..

شما روی بشکه باروت نشسته اید که مدتی‌ست روشن شده .. شما را از لشکرهای مملو از خشم و عقده  در پشت دروازه های شهرهایتان ..پشت کاخهایتان ؛ همسایه دیوار بدیوار تجارتخانه هایتان میترسانم .. از میلیون‌ها پیرو جوان و کودک ورشکسته و آسیب دیده  که  درپی جرقه ای  برای سوزاندن ترو خشک  لحظه شماری می‌کنند می‌ترسانم ..

بترسید و بدانید زمانی که طوفان آید فرصت فرار ندارید .. همه راه ها بسته خواهد بود .. حتی مانند شاه به پلکان هواپیما هم نمی‌رسید .. هشدار اما خمینی را فراموش کردید ... بله اثری از شما نخواهد ماند  تهدید حقیقی و واقعی این است  نه نارضایتی  انگلیس و آمریکا نه تهدید رییس جمهور درمانده فرانسه که همه ارکان دولتتان را لرزاند.. تهدید واقعی  آشوب  کور و سوزنده داخلی‌ست  بفهههههههههههم ..

اقایان فروشنده  که همه چیز در مکتب  شما فروشیست ..با این‌همه جهل مذهبی  و خودخواهی که شاهدش بودیم .. این کشتی  را  در اولین طوفان  رها می‌کنید و الفرار ..

با این ترس و وحشتی که ما از شما دیدیم  با اولین گلوله هرچه کلید به امانت دارید  دودستی تقدیم متجاوز خواهید کرد .. برجام موشکی ..برجام رسمیت صهیونیستها ... برجام  حقوق همجنس گرایی  ... حقوق قاچاچیان ..حقوق جاسوسان .. کاپیتولاسیون ...

مگر پرواز آزادانه پهبادهای آمریکایی بر فراز آسمان همسایه های شرق و شمال و غرب کشورمان اسمش چیه ؟ مصونیت نظامی ؟.. مصونیت اعزام نیروهای نظامی و تجاوز به ناموس ملتها مثل ژاپن . برجام قطع یا محدود یت رابطه با کشورهایی که خوشایند کدخدا نیستند .. برجام واگذاری جزایر سه گانه ایران به اعراب .. مقدمات همه اینها مطرح شده ، تصادفی نیست که این روزها ازدهان برخی بیرون میزنه.

منش و سنت عقب نشینی غیر از این نیست ، آغازهمه عقب نشینیها  خستگی از مبارزه با نفس است ..خسته شدن از دست و ترازوی علی است ،، از عدالت .

اقایان فروشنده .. شما دلال محبت و عاطفه دروغین هستید .. صداقت را بازی میکنید ؛ محبت و دلسوزی را بازی میکنید .. در منش شما  همه چیز قابل معامله است .. حتی ناموس و مملکت ..

شما مرد ایستادن نیستید... هرچند آرزویش را دارید...مصلوب شدید ؛مصلوب نفس خود و اطرافیان شدید.. شما مرد تسلیم شیک و با پرستیژید ..  

اگر بجای مخف‌یکاری و مصلحت قبیله ای و فامیلی عدالت قضایی حاکم بود الان شما و قبلی‌ها دربرابر ملت ایران محاکمه می‌شدید تا هیچ احدی حتی فکر خلاف هم به ذهنش خطور نکنه .

اقایان فروشنده .. که مدام از فقر ملت  میگید وبا تظاهرو ترحم  نداریش را به رخش میکشید .. شما از همه فقیرترید .. فقیر حقیقی شمایید که قدر ملت زحمت کش و جوانان شجاع  و دلیرتان را نمیدانید ....

فقیر حقیقی شمایید که آخرت خود را به مشتی پول باد آورده  برباد دادید ..

فقیر حقیقی شمایید که برای کسب رای  نمایش شرم آوری  روی صنه می آورید .. فقیر شمایید نه ملت چند هزار ساله  و ازلی ایران  .

ای پشیمانان لیبرال ..ای پشیمانان از ساده زیستی ؛ ای پشیمان شدگان از حکومت علی ... ای کسانی که برای رضای نفستان مدام در قرآن خدا بدنبال آیه تایید می‌گردید .. ای دربدران روایات و احادیث مجهول برای سرا و مرکب  اشرافی ... این چرخ بارها و بارها هزاران هزار أمثال منو شما را زیر خاک برده و برنگردانده . بترسید از آن غبار تیره  .. ریزگرد نیست .. گردباد خانه برانداز مظلومان است که لحظه بلحظه به شما نزدیک میشود .

ای مراجع ساکت .. ای آیت الله های خلوت گزیده   ... ای حوزه های سربزیر و نجیب .. العجب .. العجب ..العجب .. 

منبع: فارس
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۹
مهرناز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۸
0
4
دورود بر شما جناب پرویز شیخ طادی"در بیان خود معرفت از ایران وجماعت ایرانی وطن پرست را تمام کردید"باید مردم ایران افرادی مانند شما هارا بهتر بشناسد"وبه وجود شما افتخار کند"با وجود افرادی مانند شمادر عرصه دولت و نیروی شجاع نظامی کشورمان "دیگر هیچ جوانی فکر تن دادن به ذلت غربی ها "با سردمداری امریکا را نخواهد کرد.
قاسم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۸
0
2
سلام
خداقوت دست مریزاد ناز قلمت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۸
0
1
درود وصدا درود با معرفت علی وارت .شجاعتو بصیرتت را سپاس ،سپاس اب مرد که غم مظلومیت علی داران را کمی تسکین نمودی .درود و هزاران درود.
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۸
0
0
هزاران درود سپاس که دل علی دوستان وشیعیانش را مرهم بخشیدی ، تزویر ریا نفاق را از رویشان انداختی ،... صدای حق گونه امروز از اندیشه و قلم تو تراوش کردن گرفت و فردا.،... علی و حق یارت .
....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۸
0
0
درود وصدا درود با معرفت علی وارت .شجاعتو بصیرتت را سپاس ،سپاس اب مرد که غم مظلومیت علی داران را کمی تسکین نمودی .درود و هزاران درود.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۸
0
0
اه علی مداران را سپاس
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۸
0
0
دلمون خنک شد ...دستت درد نکنه
ایمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۹
0
0
با سلام وتشکر از نامه شجاعانه جنابعالی،ملت بزرگ ایران دولتی از جنس خود و استکبار ستیز مخواهد که درد مردم رابفهمد و هر اقدامش در راستای مردم و انقلاب واسلام و پیاده کردن احکام الهی باشد نه برای دوستی با اسکتبار سر از پا نشناسد و وطن خود و مردم رابخاطر اهداف گروه خود بفروشد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۲
0
0
آفرین بربینش ملی شما.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار