کد خبر: 850448
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۱
مسئول سازمان بسیج رسانه استان البرز تاکید کرد
مسئول سازمان بسیج رسانه استان البرز در روز جوان با بیان اینکه جوانان مهم ترین سرمایه هر کشوری به شمار می روند، تاکید کرد: مسئولان در حوزه کاری خود رسیدگی به این قشر تاثیرگذار را از اولویت های مهم خود بدانند.
ابراهیم نوروزی فر با اشاره به ظرفیت عظیم جوانان کشورمان که دارای نشاط، انرژی و استعدادهای فراوانی هستند، گفت: مسئولان باید با شناخت جوان و نیازهای آن، شخصیت دهی، ارتباط عاطفی و مشورت با آن ها را در رئوس برنامه های خود داشته باشند.
وی با اشاره به این سخن امام علی(ع) که فرمودند؛ « دل نوجوان و جوان مانند زمین آماده است که هر بذرى در آن افشانده شود، مى پذیرد»، افزود: این دوره به قدری اهمیت دارد که همه امامان معصوم جوانی را از نعمت های پر ارج الهی و از سرمایه های بزرگ برای رسیدن به سعادت بشر شناخته اند.
نوروزی فر با تاکید به اینکه شکوفایی توانمندی ها و خلاقیت های جوانان منوط به اهمیت دادن نیازهای جوانان است، خاطرنشان کرد: بنا به فرمایش رهبر فرزانه انقلاب پیشرفت های ایران اسلامی با وجود همه تهدیدها و تحریم های دشمن مرهون همت والای جوانان است و این امر جز با پشتکار آن ها امکان پذیر نیست.
وی با ابراز خرسندی از اینکه ولادت باسعادت حضرت علی اکبر(ع) به روز جوان و این قشر مهم و تاثیرگذار جامعه نامگذاری شده است، یادآور شد: مسئولان و خود جوانان نیز باید به ویژگی های این شخصیت ممتاز توجه و آن را الگوی عملی در جامعه معرفی کنند.
نوروزی فر در بخش دیگر صحبت های خود توجه جدی آموزش های شهروندی و سواد رسانه ای را برای جوانان یادآور شد و اظهار کرد: رسانه ها به خصوص رسانه های نوظهوری چون شبکه های اجتماعی و فضای مجازی نقش پررنگی در زندگی امروزی دارند بنابراین برای استفاده درست از اطلاعات این دنیای پرسرعت ضرورت چنین آموزش هایی را می طلبد.
مسئول بسیج رسانه البرز ادامه داد: اگر در دنیای امروز که بیشتر آن را حجم فراوانی از اطلاعات درست و نادرست فرا گرفته است آموزش های لازم به جوانان داده نشود در برابر این انباشت اطلاعات ممکن است تصمیم های نادرستی گرفته شود.
نوروزی فر ابراز امیدواری کرد: جوانان متعهد و متدین ایران با اتکا به خداوند و تکیه به عزم و اراده خود روز به روز موفقیت های مهم و بزرگی را برای کشور رقم بزنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار