کد خبر: 850426
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۴
معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان سمنان
معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان سمنان با اشاره به آغاز ثبت نام طرح جریمه مشمولان غایب سال 96، گفت: متقاضیان این طرح می توانند با مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی پلیس+10 نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.
سرهنگ حسن رستمیان افزود: متقاضیان طرح جریمه مشمولان دارای بیش از هشت سال غیبت، براساس بند(ط) تبصره 11 ماده واحده قانون بودجه سال 1396 مجلس شورای اسلامی، می توانند درخواست خود را از طریق دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی پلیس+10 ثبت کنند.
وی اضافه کرد: مشمولان غایبی که در سال گذشته ثبت نام کرده ولی به دلایلی نسبت به واریز مبلغ جریمه اقدام نکرده اند نیز چنانچه خواستار بهره مندی از این طرح هستند، باید در مدت زمان اعلام شده با مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی پلیس+10 دوباره نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.
معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان سمنان تصریح کرد: آن دسته از متقاضیانی که ادعا دارند تحت پوشش کمیته امداد خمینی(ره) و بهزیستی قرار دارند، لازم است اصل گواهی صادره از نهادهای ذکر شده را با درج کد مددجویی تحویل دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی دهند.
وی افزود: تحت پوشش بودن سرپرست شامل پدر و مادر در این گونه درخواست ها تاثیرگذار نیست و خود مشمول باید تحت پوشش نهادهای مورد اشاره باشد.
سرهنگ رستمیان گفت: متقاضیانی که تقاضای بهره مندی از طرح مذکور را به صورت اقساطی دارند باید تا اسفند 96، نسبت به تسویه حساب اقساط اقدام کنند.
وی یادآورشد: اصل و تصویر شناسنامه و کارت ملی مشمول، همسر و فرزند در صورت تاهل و آخرین مدرک تحصیلی از جمله مدارک مورد نیازی است که متقاضیان هنگام مراجعه به دفتر خدمات الکترونیک انتظامی پلیس+10 باید همراه داشته باشند.
معاون وظیفه عمومی استان افزود: مشمولان غایب در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع رسانی سازمان وظیفه عمومی به نشانی WWW.VAZIFEH.POLICE.IR مراجعه و همچنین از طریق تماس با سامانه تلفن گویا به شماره 096480 می توانند در جریان اخبار مربوط به تعیین تکلیف مشمولان غایب قرار گیرند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار