کد خبر: 850420
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۷
نماينده مردم بروجرد گفت: مناظره‌هاي پخش شده طي دو هفته گذشته بيشتر شبيه تريبون آزاد بود و برخي از كانديداها به هيچ عنوان پاسخ سؤالات مردم و مجري را نمي‌دهند.
عباس گودرزي در گفت‌وگو با خانه ملت در خصوص مناظره‌هاي انتخاباتي اظهار داشت: مناظره‌هاي پخش شده طي دو هفته گذشته بيشتر شبيه تريبون آزاد بود و برخي از كانديداها به هيچ عنوان پاسخ سؤالات مردم و مجري را نمي‌دادند و به مسائل غيرمرتبط و حاشيه‌اي مي‌پرداختند.
وي با بيان اينكه برخي كانديداها به بيان نظرات و تفكرات خود آن هم خارج از موضوعات پرسش شده مشغول بودند، تصريح كرد: مطالب و پاسخ‌هايي در اين مناظره‌ها مطرح مي‌شد كه دقيقاً فرافكني، حاشيه‌اي و غير مرتبط با خواست مردم بود و بايد اين طريقه در مناظره‌هاي بعدي اصلاح شود.
 
عضو كميسيون اجتماعي گفت: تا حد معمولي مسائل حاشيه‌اي مسلماً در مناظرات وارد مي‌شود، ولي برخي كانديداها بيش از اندازه معمول به مسائل غيرمرتبط و غيراساسي مي‌پردازند كه اينگونه رفتارها مورد پسند مردم نيست. كانديداها بايد در مناظره‌ها دقت كنند كه مسائل گفته نشود كه به اصول و مباني اساسي كشور صدمه وارد كند و باعث دشمن شاد كردن شود. برخي گفتار و كلمات مطمئناً بازي كردن در زمين دشمنان انقلاب و نظام جمهوري اسلامي است و نبايد از افرادي كه قرار است رئيس قوه مجريه شوند سر بزند.
 
وي افزود: كانديداها قرار است امور كشور را به دست بگيرند و بايد به اصول و ارزش‌هاي نظام پايبند باشند و از اصل انقلاب و نظام دفاع كنند نه اينكه مشكلات را ايجاد كنند. متأسفانه برخي در مناظره‌ها طوري رفتار مي‌كنند كه باعث ايجاد هيجان كاذب در بين مردم مي‌شود و به جاي اينكه احساسات مردم را تحريك كنند، بايد پاسخ‌هاي اقناع‌كننده براي مردم داشته باشند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار