کد خبر: 850416
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۷
كانديداي دوازدهمين دوره انتخابات رياست‌جمهوري، گفت: دولت جاي كسب و كار نيست، بلكه جاي از خودگذشتگي است، نه اينكه برخي براي خودشان جيب بدوزند.
به گزارش تسنيم، سيدمصطفي ميرسليم عصر ديروز در مراسم سخنراني در دانشگاه صنعتي شريف با بيان اينكه امكانات ما در كشور بسيار زياد است و برخي سرمايه‌گذاري‌ها راكد مانده است، تصريح كرد: من به رئيس دولت نامه نوشتم كه بعد از برجام خيلي چشم طمع به شما مي‌دوزند، از دولت خواهش كردم كه به نقاط قوت ما در مذاكرات توجه شود و ما را به بازار مصرف تبديل نكنند. ميرسليم افزود: دولت به بازار مصرف‌شدن افتخار مي‌كند و اخيراً هم با پژو قرارداد بستند.
تحريم‌ها شكسته شد اما يك طرفه و محصول 2008 پژو را نيز به ما قالب كردند. كانديداي دوازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري در پاسخ به اين سؤال كه چرا روش شما در مناظره دوم تغيير كرد، گفت: من در مناظره اول قاعده بازي را مراعات كردم اما جو مناظره از حالت علمي خارج شد.
 
من شستم خبردار شد كه عده‌اي با پرونده داخل جلسه مي‌آيند و من از اين مسئله بهتم زد. كانديداي دوازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري افزود: مهار تورم خوب است اما به چه قيمتي. اگر به قيمت اوج‌گيري بيكاري است كاملاً غلط است. چون از بيماري مفاسدي برمي‌خيزد كه قابل مقايسه با مفاسد تورم نيست.
ميرسليم با بيان اينكه من نمي‌خواهم با آمار و ارقام دروغ سر مردم را كلاه بگذارم، گفت: روحاني سال 92 مركز تحقيقات استراتژيك را ستاد انتخاباتي كرده بود و اين كار خلافي بود. وي همه رفقاي خودش را سركار آورده و اين نحوه انتخاب نيرو شايسته نيست، چرا از جواناني كه خودتان به عنوان نخبه قبول كرديد استفاده نمي‌كنيد؟‌ كانديداي دوازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري با يادآوري اين نكته كه مقام معظم رهبري سه سال است به سران قوا ابلاغ كرده كه جلوي مفاسد را بگيرند، گفت: نتيجه‌اش اين است كه چاقو دسته خودش را نمي‌برد. آدمي بايد بيايد كه دستش پاك باشد نه آلوده. دولت جاي كسب و كار نيست، بلكه جاي خدمت است نه اينكه انسان از دولت براي خودش جيبي بدوزد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار