کد خبر: 850414
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۷
روز گذشته و در جريان ديدار رهبر انقلاب با معلمان، ايشان بر موضع هفته گذشته خود در مورد دليل امنيت كشور و هيبت جهموري اسلامي پيش چشم دشمنان تأكيد كردند...
روز گذشته و در جريان ديدار رهبر انقلاب با معلمان، ايشان بر موضع هفته گذشته خود در مورد دليل امنيت كشور و هيبت جهموري اسلامي پيش چشم دشمنان تأكيد كردند و فرمودند: «اين هيبت ناشي از امثال حقير است؟ ابداً؛ اين ناشي از عواطف و احساسات مردمي است... من اين را مي‌گويم، نيايند حرفي را كه بنده به صراحت بيان كردم، تحريف كنند و بگويند مراد فلاني اين است كه حضور مردم دولتي را سركار مي‌آورد كه آن دولت... نه آقا؛ دولت‌ها تأثيري ندارند.» پس از انتشار اين بخش از سخنان رهبري، سؤال پيش آمد كه چه كساني سخنان صريح هفته قبل رهبر را تحريف كرده‌اند كه ايشان لازم ديده‌اند تذكر علني بدهند. نگاهي به برخي گفتارهاي مقامات دولتي ماجرا را مشخص مي‌كند:
 
اول مجيد انصاري، معاون پارلماني رئيس‌جمهور كه چند روز پيش گفته بود: «درست است كه مقام معظم رهبري فرمودند اين ملت بود كه سايه جنگ را از سر كشور برطرف كرد، اما ملت با انتخاب ابزار درست اين كار را كرد. يعني انتخاب رئيس‌جمهوري و دولتي كه بداند با دنيا چطور بايد حرف بزند.»
 
و دوم اسحاق جهانگيري، معاون اول رئيس‌جمهور و كانديداي پوششي حسن روحاني كه گفته بود «همانطور كه رهبري فرمودند حضور مردم بود كه در سال 92 سايه تهديدها را از كشور كوتاه كرد.»
جهانگيري در جريان مناظره دوم هم با اشاره به سخنان رهبري در يك ديدار خصوصي مدعي تحسين خود توسط رهبري شد و نيز خودش را مصداق مدير جهادي اشاره شده در كلام رهبر انقلاب دانست.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار